انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2024

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

تقریبا تمامی وبلاگهایی که در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل “نظرات تخصصی” ارائه میدهند؛ ایده های متفاوت و مخصوص به خودشان را درباره روند تغییرات و ترند کاغذ دیواری برای سال 2024 را دارند. اما خبر خوشحال کننده ایی که ما در این مقاله به شما میدهیم، این است که در سال 2024، کاغذ دیواری همچنان پرطرفدار و محبوب دل طراحان دکوراسیون داخلی منازل است.

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2024

کاغذ دیواری سال 2024: با خواندن این مقاله تنها در 2 دقیقه از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری به خصوص کاغذ دیواری پذیرایی مطلعه بشوید و از فروشگاه ایوان طرح های محبوبتان را خریداری نمایید. کاغذ دیواری هایی با ظاهر بی نقص و اصطلاحاً شسته و رفته در سال 2024 جایگاهی ندارند. کاغذ دیواریهایی با طرح های کاملا جسورانه و سنت شکنانه بهترین دیوارپوشهای امسال هستند. کاغذ دیوارهایی که تا قبل از این کمترین جایگاه را بین انتخاب های مردم و طراحان دکوراسیون داخلی داشتند.

در این مقاله با موارد زیر آشنا میشوید:

انتخاب رنگ کاغذ دیواری پذیرایی
کاغذ دیواری پذیرایی با تصویر زمینه Chintzy

انتخاب رنگ کاغذ دیواری مناسب

بررسی تصاویر مختلف برای کاغذ دیواری در سال 2024، رنگهایی را نشان می دهد که گرم و جذاب است. رنگهایی با تم خاکستری، آبی و به طور کلی رنگهای سرد کم کم جایگاه خود را برای رنگهای مرجانی، رنگهای مایل به قرمز، سبزیجات مریم گلی و خاکستری های گرم مهیا میکنند. رنگهایی همانند قهوه ای، خردلی، طلایی و برخی رنگ های قرمز و غیره به تم اصلی رنگی در سبک دکوراسیون سال 2024تبدیل شده اند. این رنگ ها را با سبک های زیر طراحی کنید و در زیر ترکیب کنید.

جهت سفارش و مشاوره تلفن: 6-02122337204 واتساپ: 09059640710 در تماس باشید

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

پالت رنگی محبوب سال 2024

نکته: اگرچه شرکت Pantone رنگ سال را Classic Blue اعلام کرده است، اما پیش بینی ها دربارهء روند دکوراسیون در سال 2024نشان می دهد که رنگهای گرم جایگاه بهتری را بین انتخابهای طراحان داخلی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت شرکت Pantone مراجعه کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی با تصویر زمینه Chintzy

سبک chintz که دارای گل های بزرگ و در حال صعود است، در سال 2024بسیار ترند شده است. در این سبک گویی دیوار خانه همچون دیوار ویلایی است که گیاهان رونده ایی بر روی آن رشد کرده اند. سبک کاغذ دیواری Chintzy هم مدرن است و هم بسیار چشم نواز. اگر خواستار این هستید که رنگ، ظرافت و بی نقصی خاصی را به فضای داخلی خانه اضافه کنید این سبک از کاغذ دیواری، بهترین انتخاب خواهد بود.

در تصویر زیر، طرح کاغذ دیواری شکوفه آلو را مشاهده میکنید که نوعی کاغذ دیواری در سبک Chintzy است.

جهت سفارش و مشاوره تلفن: 6-02122337204 واتساپ: 09059640710 در تماس باشید

برای دیدن محصولات ، به لینک های مقابل ؛ کاشی بین کابینتی  مراجعه فرمایید

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

کاغذ دیواری پذیرایی با تصویر زمینه گرمسیری و طبیعت

اگر شما هم جزیی از افرادی هستید که تلاش میکنید خانه ایی همسو با جهانی پایدار داشته باشید و خانه و طبیعت را باهم ادغام کنید، پس میبایست درباره کاغذ دیواری طرح طبیعت فکرکنید. طرح طبیعت شامل طیف وسیعی از تصاویر پس زمینه گرمسیری گرفته تا تصاویر پس زمینه گیاه شناسی است.

آوردن احساس طبیعی به خانه می تواند به شما کمک کند تا بیشتر با طبیعت در ارتباط باشید. این آگاهی شما را بیشتر می کند که همه ما با هم در این جهان باهم یکی هستیم. در زیر میتوانید تصویری از خانه ایی که توسط طراح داخلی دابیتو طراحی شده و کاغذ دیواری طرح Travelers Palm در Chartreuse را ببینید. به رنگهای گرم دیگر موجود در کوسن و فرش خانه نیز توجه کنید. این ها میتواند برای ما الهام بخش باشد

پیشنهاد مطالعه مقاله: اصول بازسازی خانه های قدیمی

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

کاغذ دیواری 3 بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری 3 بعدی انتخاب بسیار جسورانه ایی است. کاغذ دیواری سه بعدی ویا همان پوستر دیواری و برای کسانی که عاشق سبک فضاهای معاصر هستند گزینه مناسبی است که البته این کاغذ دیواری یکی از سبکهای رایج سال 2024است. این کاغذ دیواری می تواند حس واقع گرایی و بافتدار را به فضای داخلی شما منتقل کند. جلوه 3 بعدی می تواند شامل همه چیز باشد ، از کاغذ دیواری های آجری و چوبی واقعی گرفته تا طرح های هندسی که با چشم ها بازی می کنند. برای مثال پوستر سه بعدی جدید توهم هندسی با پیچ و تاب و گرم رنگ خاکستری اثر پیچشی برای چشم ایجاد می کندو ناگریز نگاه را به حرکت وا میدارد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

کاغذ دیواری با طرح فلزی

طرح های مشابه تصاویر فلزی ترند جدیدی برای کاغذ دیواری هستند که نمایی صنعتی و جدیدی برای خانه ایجاد میکنند. این تصاویر معاصر، جسورانه و بی تکلف هستند. کاغذ دیواری فلزی برای کسانی که دوست دارند خلاق باشند و و به دنبال ریسک و انتقاد باشند، مناسب است. تصویر زیر، خانه ایی با کاغذ دیواری طرح برنز و مس را نشان میدهد. این کاغذ دیواری ظاهر لوکس فلز نشان میدهد که این گرمی از رنگی طلاگونه کم کم به سمت سردی رنگ مرمر میرود.

پیشنهاد مطالعه مقاله: تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

کاغذ دیواری پذیرایی با طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه بسیار محبوب شده است. طرح پتینه برای افرادی که دنبال طرحی خلاقانه اما کمتر جسورانه هستند مناسب است. در فروشگاه ایوان ما مجوعه ایی از کاغذ دیواری ها با طرح پتبنه را فراهم کرده ایم که برای خرید میتوانید بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

کاغذ دیواری طرح گل رز

پیشنهاد مطالعه مقاله: ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

کاغذ دیواری پذیرایی آرت دکو

کاغذ دیواری نقش بسازیی در یکپارچه سازی دکور خانه داشته و همیشه جایگاه خود را در روند طراحی داخلی حفظ کرده است. حال در این میان، سبک آرت دکو برای کاغذ دیواری بسیار لوکس و سرگرم کننده است. این سبک به راحتی با رنگهای گرم ترکیب میشود

در سال 2021، شما می توانید طرح های دیواری هنری دکو را بار دیگر به بازار لوازم دکوراسیون بازگردید این طرح های الهام گرفته از سال 1920 با رنگ های گرم تر ترکیب می شوند که منجر به سبکی جذاب و در عین حال آرامش بخش می شود. در زیر کاغذ دیواری La Fontaine در رنگ پاریس قرار گرفته است که در یک گزینه رنگ گرم ، سبک دکوراسیون هنری را به شما می دهد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: 29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2021

پیشنهاد مطالعه مقاله: در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و نوزاد به چه نکاتی باید دقت شود؟

جمع بندی

ترند کاغذ دیواری در سال 2024به حداکثر گرایی در طراحی و گرمی در رنگها گرایش دارد. به نظر می رسد اکنون رنگهای سرد، خاکستری خنک و سبک ساحلی کم کم از مد اقتاده اند. از اواخر سال 2019 رنگ هایی مانند مرجانی و ترازو وجود دارد. به نظر می رسد طرح های هندسی به مانند همیشه امسال نیز جایگاه خوبی دارند و همچنان محبوب هستند. به طور کلی سال 2024، سال کاغذ دیواری های رنگارنگ، جسورانه و پرزرق و برق با رنگهای گرم خواهد بود.

برای خرید کاغذ دیواری بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا برای خرید حضوری با ما در تماس باشید.

جهت سفارش و مشاوره تلفن: 6-02122337204 واتساپ: 09059640710 در تماس باشید

 

5/5 - (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *