نحوه خرید کاشی بین کابینتی آشپزخانه در سال 1402

خرید کاشی بین کابینتی ارزان

به بازسازی آشپزخانه رویایی خود دست یابید

آیا قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی یا نوسازی کنید و ظرافت، زرق و برق و ارزش کاربردی به آن بیافزایید؟ از آنجایی که خانه دارها زمان قابل توجهی را در آشپزخانه برای تهیه و سرو غذا برای عزیزان می گذرانند، آشپزخانه فعال ترین بخش خانه شما است. به طور مشابه، اگر به درستی برنامه ریزی نشود، مبلغی که در نظر گرفتید برای بازسازی آشپزخانه شما ممکن است فراتر از انتظارات شما باشد.

خرید کاشی بین کابینتی
خرید کاشی بین کابینتی

انتخاب کاشی بین کابینتی مناسب برای آشپزخانه شما مهمترین کار خواهد بود. هنگام انتخاب و سفارش کاشی های خود برای بازسازی آشپزخانه رویایی خود باید فاکتورهای فنی-تجاری مختلفی را در نظر بگیرید. کاشی بین کابینتی های آشپزخانه نقشی حیاتی در به دست آوردن جذابیت کلی زیبایی شناختی و شخصیت منحصر به فرد آشپزخانه شما دارند.

انتخاب متریال، الگو، پایان و ترکیب رنگ جذاب برای کاشی ها می تواند بسیار مهم باشد. این راهنما شما را از طریق فاکتورهای مختلف انتخاب در کاشی دیوار آشپزخانه راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا با بودجه خود به بازسازی آشپزخانه رویایی خود برسید.

خرید کاشی بین کابینتی دریا
خرید کاشی بین کابینتی دریا

چگونه کاشی های مناسبی را انتخاب کنیم که با تم دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت دارد؟
خرید کاشی بین کابینتی مناسب پیچیده است. تنوع گسترده کاشی های معرق ممکن است شما را گیج کند. انتخاب بهترین کاشی ها برای هر فضایی در داخل یا خارج از خانه شما نیاز به تجزیه و تحلیل مناسب از کاربرد و همچنین جذابیت زیبایی دارد که انتظار دارید به آن دست یابید.

برنامه را در نظر بگیرید

در اینجا، برای یک آشپزخانه، اولویت شما باید به دنبال کاشی بین کابینتی هایی باشد که مکمل کابینت هستند. همانطور که شما هر روز آشپزی می کنید، با استفاده از انواع مختلفی از مواد تشکیل دهنده، پاشیده شدن پشت شما به طور مکرر در معرض پاشش و ریختن قرار می گیرد. مجدداً، بین کابینتی باید گرمای دفع شده توسط شعله، اجاق گاز و حتی ماشین ظرفشویی شما را حفظ کند.

برای تقویت زیبایی شناسی خلاق باشید

قبل از شروع جستجوی بهترین کاشی بین کابینتی ها، به تم دکوراسیون داخلی مورد نظر فکر کنید. کاشی ها ظاهر زیبایی شناختی دیوار و کل آشپزخانه را به دست می آورند. آیا می‌خواهید رنگ بین کابینتی شما با دیوارها، کف و کابینت‌ها متضاد باشد یا اگر مطابق با جریان باشد، اشکالی ندارد؟

خرید کاشی بین کابینتی کابینت روشن
خرید کاشی بین کابینتی کابینت روشن

در اینجا چند سوال وجود دارد که برای تصمیم گیری در مورد استراتژی دکوراسیون آشپزخانه خود باید به آنها پاسخ دهید. استخدام یک طراح داخلی حرفه ای قابل قدردانی خواهد بود. با این حال، این نیز عملی است که خلاقیت خود را برای انتخاب و خرید کاشی بین کابینتی هایی که شخصیت منحصر به فردی را به آشپزخانه شما می آورند، گسترش دهید.

هنگام انتخاب کاشی های دیوار آشپزخانه چه جنبه های فنی را باید در نظر بگیرید؟
اجازه دهید شما را با برخی از جنبه‌های فنی مهم مرتبط با دوام و عملکرد کاشی‌ بین کابینتی های آشپزخانه آشنا کنیم تا بتوانید کاشی‌های دیوار آشپزخانه خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
کاشی بین کابینتی های آشپزخانه شما باید گرما را حفظ کنند
همانطور که با استفاده از وسایل مختلف مانند اجاق گاز، یخچال برای نگهداری و ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف خود در آشپزخانه غذا می پزید، مقدار قابل توجهی گرما از بین می رود. بنابراین، کاشی بین کابینتی های آشپزخانه شما باید دمای بالا را حفظ کنند.

خرید کاشی بین کابینتی مناسب کابینت سفید
خرید کاشی بین کابینتی مناسب کابینت سفید

کاشی بین کابینتی های آشپزخانه شما باید در برابر آب مقاوم باشند

ما در طول فعالیت های آشپزی خود، مانند جوشاندن و تمیز کردن، از آب فراوان استفاده می کنیم. مجدداً، هنگامی که اعضای خانواده شما آن را می‌نوشند یا دست‌های خود را با آن می‌شویند، ممکن است آب روی آب بریزد. بنابراین، کاشی‌های کف آشپزخانه و بین کابینتی نباید در اثر تماس با آب خراب شود.

رنگ های ماندگار

اگر رنگ کاشی بین کابینتی های آشپزخانه شما محو شود و سطح آن ظرف چند ماه فرسوده شود، ممکن است خجالت آور باشد. اینطور نیست؟ رنگ های روی کاشی بین کابینتی های آشپزخانه شما باید ماندگاری بیشتری داشته باشند و ظرافت آشپزخانه شما را برای سال های آینده دست نخورده نگه دارند.

خرید کاشی بین کابینتی های آشپزخانه که تمام این پارامترها را برآورده می کنند ایده خوبی خواهد بود.
کاشی های آشپزخانه را به طور کلی به دو دسته تقسیم می کنیم
کاشی های کف
کاشی بین کابینتی ها

خرید کاشی بین کابینتی سنگی
خرید کاشی بین کابینتی سنگی

بیایید به جزئیات کاشی‌های بین کابینتی بپردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری کامل برای خرید کمک کنیم.
تفاوت بین کاشی کف و کاشی بین کابینتی چیست؟

هدف یا عملکرد این نوع کاشی ها متفاوت است. کاشی های کف سخت تر و نسبتاً ضخیم تر هستند. مبلمان و لوازم خانگی روی کاشی های کف نگهداری می شوند. دوباره اعضای خانواده و مهمانان نیز روی زمین راه می روند. بنابراین، کاشی‌های کف می‌توانند ترافیک مکرر پا و بارهای دیگر، مانند اثاثیه و وسایلی که روی زمین نگهداری می‌شوند، تحمل کنند. بافت روی کاشی های کف معمولاً ضد لغزش است تا از لغزش جلوگیری شود.

کاشی بین کابینتی ها در ضخامت های مختلف موجود می باشند. اکثر کاشی های بین کابینتی سبک، صاف و نازک هستند زیرا بر روی دیوارها نصب می شوند. جالب اینجاست که برخی از کاشی ها برای نصب به عنوان کاشی های دیوار و کاشی کف نیز طراحی شده اند. معمولاً کاشی‌های دیوار با روکش براق ممکن است پس از ریختن آب روی آن‌ها لیز شوند. به همین دلیل است که چنین کاشی هایی به عنوان کاشی کف توصیه نمی شود. نکته پایانی این است که کاشی‌های کف باید ضخامت مناسبی برای تحمل بارهایی مانند ترافیک پیاده‌روی، اثاثیه و وسایلی که روی آن‌ها نگهداری می‌شوند، داشته باشند.

 

کدام کاشی ها را برای بین کابینتی آشپزخانه خود انتخاب کنید؟

با توجه به الزامات فنی و نیازهای تزئینی آشپزخانه، انواع کاشی های زیر برای استفاده به عنوان کاشی دیوار آشپزخانه ایده آل هستند:
کاشی سرامیک
کاشی چینی
کاشی های سنگ طبیعی
کاشی های شیشه ای

کاشی بین کابینتی های موزاییک امروزه در انواع بسیار زیاد در بازار موجود است. با این حال، برای مطابقت با نیازهای یک برنامه خاص، انواع کاشی های ذکر شده در بالا بهترین کاشی ها هستند.

خرید کاشی بین کابینتی نصب
خرید کاشی بین کابینتی نصب

فاکتورهای اضافی برای انتخاب کاشی های بین کابینتی آشپزخانه

انتخاب کاشی های مناسب برای بین کابینتی آشپزخانه شما به اندازه هر تجربه خرید دیگری خسته کننده خواهد بود. شما به مرور گزینه‌های زیبای زیادی ادامه می‌دهید، و سپس چیزهایی مانند رنگ، الگو، طرح‌ها، متریال، پرداخت، سبک و موارد دیگر در ذهن شما ظاهر می‌شوند. امکانات عظیم با ترکیب های خلاقانه برای مدتی بر ذهن شما حاکم می شود. اینطور نیست؟

اگرچه دیوار دیوار آشپزخانه شما بخش کوچک تری از خانه شما است، گزینه های بسیار زیاد فرآیند انتخاب شما را بسیار پیچیده می کند.
بین کابینتی های شما می تواند تاثیر زیادی بر فضای شما داشته باشد.

هزینه شما

معمولاً هنگام پایان دادن به خرید خود به بودجه فکر می کنید. با این حال، این ممکن است به برخی از شگفتی های غیر منتظره منجر شود. به جای اینکه هنگام خرید کاشی بین کابینتی های خود به دلیل قیمت های فراتر از انتظارتان با ناامیدی مواجه شوید، عاقلانه است که هزینه های خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

بهترین راه این است که مساحت دیوار آشپزخانه خود را اندازه بگیرید و با هماهنگی با سایر عناصر تزئینی اتاق، در مورد موضوع دکوراسیون تصمیم بگیرید. باز هم، انتخاب انواع منحصر به فرد در کاشی بین کابینتی های موزاییک ممکن است هزینه کلی پروژه را افزایش دهد.

خرید کاشی بین کابینتی زرد
خرید کاشی بین کابینتی زرد

انتخاب مواد شما

موادی که انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی بر تأثیر اولیه بین کابینتی بر فضای شما و همچنین ایجاد رنگ برای استایل کلی آن دارد. ظاهر لوکس را می توان با استفاده از قطعات براق مات، فلزی یا براق به دست آورد، در حالی که آجر یا سنگ برای تم روستایی ایده آل است.

 

همچنین، به نصب کاشی‌های زیبا یا جدیدترین انواع کاشی‌ بین کابینتی های سه بعدی فکر کنید تا شخصیتی جذاب به پشت سرتان اضافه کنید. کاشی های ساخته شده از مواد بادوام و زیبایی شناختی را خریداری کنید.

خرید کاشی بین کابینتی طوسی
خرید کاشی بین کابینتی طوسی

شکل دادن به آشپزخانه

تصمیم گیری در مورد بهترین شکل ممکن برای ترسیم شخصیت بین کابینتی و در نهایت آشپزخانه، یک عنصر ضروری در فرآیند انتخاب است. به عنوان مثال، کاشی‌های کلاسیک در طرح‌بندی آجرنما، ظاهری مدرن‌تر به ارمغان می‌آورند.
اشکال هندسی، مانند کاشی های شش گوش و الگوهای موجی، به شما کمک می کنند تا طعمی جسورانه با شخصیتی پر جنب و جوش اضافه کنید. با این حال، این گزینه های منحصر به فرد ممکن است به هزینه کلی اضافه کنند. گزینه های بسیار دیگری با رنگ های چشم نواز و شکل های جذاب وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

شکل بین کابینتی خود را در نظر بگیرید

همانطور که قبلاً ذکر کردیم، تعداد قطعات مورد نیاز برای تکمیل نصب می‌تواند بسته به اندازه/شکل کاشی مورد استفاده و همچنین ارتفاع کل دیوار شما بر بودجه شما تأثیر بگذارد.

برخی انتخاب می‌کنند که روی کابینت یا هر وسیله دیگری که روی دیوار مورد نظر دارند کاشی کاری کنند. برخی دیگر “بسته کامل” را انتخاب می کنند و تا سقف خود کاشی می کنند. این به طور کلی بسته به چیدمان فضای شما، تجربه ای فراگیرتر را امکان پذیر می کند.

سازگاری – آیا مناسب است؟

امیدواریم قبل از پایان خواندن نکات ما، سعی نکرده باشید در نصب خود شروع کنید، درست است؟ هنگام خرید کاشی، سازگاری و یکپارچگی مهم‌ترین جنبه‌ها هستند. هیچ فایده ای برای خرید یک پیراهن لباس مجلسی برای جلسات کاری شما وجود ندارد. نه، همانطور که برای عروسی شلوارک باشگاهی نمی پوشید، باید مطمئن شوید که سبک بین کابینتی شما برای سبک فعلی چیدمان کلی شما مناسب است.

خرید کاشی بین کابینتی کابینت چوبی
خرید کاشی بین کابینتی کابینت چوبی

اگر وسایل فعلی شما مدرن، روستایی یا امروزی تر هستند، باید مطمئن شوید که کاشی یا طرحی را انتخاب می کنید که از نظر زیبایی شناسی مشابه باشد، در غیر این صورت نصب شما ممکن است آنطور که انتظار داشتید خوب به نظر نرسد.
یک برنامه ریزی کوچک به شما کمک می کند و با توجه به جزئیات و همچنین برنامه ریزی، افزودن ساده یک بین کابینتی جدید می تواند فضای شما را کاملا متحول کند.
از کدام کاشی های دیوار آشپزخانه استفاده کنید؟
از طریق عواملی که تاکنون در این راهنما پوشش داده شده است، باید با معیارهای انتخاب بهترین طرح کاشی برای بین کابینتی آشپزخانه به خوبی آشنا باشید. کاشی و سرامیک با توجه به کاربرد، زیبایی شناسی، سهولت در نصب و نیازهای تعمیر و نگهداری، بهترین گزینه برای بین کابینتی آشپزخانه است. این کاشی ها به کاشی های سفید نیز معروف هستند.

خرید کاشی بین کابینتی سفید
خرید کاشی بین کابینتی سفید

از نظر فنی، کاشی‌های سرامیکی کاملاً انعطاف‌پذیر و انعطاف‌پذیر هستند. آنها همچنین در اندازه های مختلف برای مطابقت با ترجیحات شما موجود هستند. در عین حال، کاشی های چینی نسبتاً یک گزینه اقتصادی هستند.
با این حال، چندین گزینه دیگر با توجه به سلیقه شما و جذابیت زیبایی شناختی مورد نظر وجود دارد.

ضخامت ایده آل برای کاشی بین کابینتی های دیوار آشپزخانه چقدر است؟
ضخامت اکثر کاشی های دیوار آشپزخانه از نیم سانت تا یک و نیم سانت متغیر است. برای نصب این کاشی ها می توانید روش های مختلفی را انجام دهید. می توانید یک لایه ضخیم ملات، یک چسب نازک مناسب، یا یک تخته ماله سیمانی پخش کنید.

خرید کاشی بین کابینتی کوچک
خرید کاشی بین کابینتی کوچک

انواع کاشی آشپزخانه برای بین کابینتی

انواع مختلفی از کاشی بین کابینتی های دیوار آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد. جنس، پرداخت و الگوی انواع کاشی ها را به دست می آورد. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع کاشی بیندازیم:

کاشی سرامیک

اینها در محدوده قیمتی نسبتاً اقتصادی موجود هستند. کاشی های سرامیکی نیز سبک و بادوام هستند. باز هم نصب این کاشی ها برای بین کابینتی آشپزخانه آسان است.

کاشی موزاییک شیشه ای

این کاشی ها بسیار گران هستند. با این حال، اگر می خواهید ظاهری عالی به آشپزخانه خود بیافزایید، کاشی های موزاییک شیشه ای انتخاب مناسبی خواهند بود.

کاشی سنگ طبیعی

شباهت سنگ های طبیعی روی این کاشی ها به پشت سر شما ظرافت می بخشد. باز هم، این یک گزینه پرهزینه در مقایسه با سایر جایگزین ها است. شما می توانید از بین انواعی که برجسته هستند انتخاب کنید، مانند کاشی های موزاییکی ساخته شده از مرمر، گرانیت، سنگ آبی زیبا، ماسه سنگ، تخته سنگ و تراورتن. کاشی های سنگی ظاهر و حس سنتی را به آشپزخانه شما می بخشد.

خرید کاشی بین کابینتی آجر قرمز
خرید کاشی بین کابینتی آجر قرمز

ساخت کاشی و سرامیک بین کابینتی
لایه ها و ترکیب کاشی و سرامیک
با توجه به وزن ترکیب، کاشی‌های سرامیکی معمولاً دارای موارد زیر هستند:
15 تا 45 درصد وزنی ماسه.
30 تا 50 درصد وزنی خاک رس
10 تا 13 درصد وزنی سنگ آهک
و 5 تا 30 درصد وزنی گرانیت.
اختیاری 5 تا 25 درصد وزنی میکا نیز ممکن است استفاده شود.

کاشی‌های سرامیکی که برای بین کابینتی آشپزخانه استفاده می‌شوند، لعابدار هستند یا بدون لعاب. در یک کاشی لعابدار، می توانیم لایه ای از لعاب را به عنوان سطح بالایی مشاهده کنیم. کاشی های بدون لعاب تنها دارای یک لایه اصلی هستند که شامل موادی است که در اندازه و شکل خاصی پردازش شده اند.

فرآیند تولید کاشی و سرامیک

در فرآیند تولید کاشی و سرامیک پنج مرحله وجود دارد.
استخراج مواد خام، عمدتاً خاک رس و مواد معدنی
مخلوط کردن و مخلوط کردن خاک رس و مواد معدنی برای تشکیل یک پودر درشت
تشکیل دوغاب با افزودن مقدار کافی آب
دوغاب را درون یک خشک کن بزرگ پمپ کنید
فشار دادن خاک رس به شکل کاشی مورد نظر. جایگزین دیگری برای فرآیند پرس، «اکستروژن» است. در این فرآیند، سازندگان مواد رسی را از طریق یک قالب برای به دست آوردن شکل کاشی مجبور می کنند.

خرید کاشی بین کابینتی ارزان
خرید کاشی بین کابینتی ارزان

پخت کاشی و سرامیک

سازندگان قبل از فرآیند پخت، لعاب را روی یک قطعه از مواد تشکیل‌دهنده اعمال می‌کنند. سپس، قطعه و لعاب را در یک چرخه پخت می پزند. آنها یک نوع کاشی خاص، کاشی های تک آتشه یا تک آتشه را همراه با لعاب روی سطوحشان می سوزانند. کاشی‌هایی که به غیر از آن کاشی‌های دو پخته یا بیوکاتورا هستند.
تفاوت کاشی رنگ بدنه و کاشی با بدنه چیست؟
هر دو این نوع کاشی ها روکش عالی دارند. با این حال، کاشی با بدنه رنگی معمولاً لعاب دارد. در حالی که ممکن است کاشی روی بدنه لعاب نداشته باشد یا مقداری لعاب روی آنها وجود داشته باشد.
کاشی های سرتاسری رنگ ثابتی در سرتاسر دارند. با این حال، کاشی های بدنه رنگی دارای سطوح لعاب هستند. سازندگان یک رنگدانه به کاشی اضافه می کنند تا رنگ آن با سطح لعاب بالایی (قبل از لعاب) مطابقت داشته باشد.

 

کاشی و سرامیک و کاشی چینی از نظر فنی چه تفاوتی دارند؟

ترکیب و فرآیند تولید به طور قابل توجهی متفاوت است. هنگام تولید کاشی های چینی، سازندگان از خاک رس ریز استفاده می کنند، آن را در فشارهای بالاتر بسته بندی می کنند و در دمای بالاتر در کوره می پزند. بنابراین، کاشی‌های سرامیکی عمر طولانی‌تری دارند، تماس طولانی‌تری با آب حفظ می‌کنند و از نظر ترکیب بدن بسیار سخت هستند. آنها دارای رنگ مشابه در سراسر مواد هستند.

در حالی که در مورد کاشی و سرامیک، چگالی خاک رس استفاده شده، فشارهای اعمال شده و دمای حرارت دهی در مقایسه با کاشی های چینی کمتر است. از نظر فنی، پرسلن نوع خاصی از سرامیک است. سطحی لعاب دار دارند. به همین دلیل است که رنگ روی کاشی در تمام عمق کاشی ثابت نخواهد بود. کاشی های سرامیکی سبک وزن هستند زیرا تراکم آنها در مقایسه با کاشی های چینی کمتر است.

خرید کاشی بین کابینتی کابینت سفید
خرید کاشی بین کابینتی کابینت سفید

مدل های کاشی بین کابینتی

شما باید مشتاق ایجاد یک بیانیه سبک منحصر به فرد از طریق بین کابینتی آشپزخانه خود باشید. کاشی های این برنامه در واقع در سبک های گسترده ای موجود هستند. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین سبک ها بیندازیم:

چوبی
اضافه کردن ظاهری چوبی به بین کابینتی، آشپزخانه شما را واقعا فریبنده می کند. تنوع گسترده در کاشی های موزاییک به شما امکان می دهد یک سبک کلاسیک، مدرن یا ترکیبی از هر دو ایجاد کنید. کاشی های چوبی را در الگوهای مختلف، مانند مربع، آجری ، سبد بافی و خطی بخرید تا شخصیت جدیدی را به آشپزخانه خود بیاورید.

نگاه سنگی
استفاده از سنگ طبیعی روی بین کابینتی آشپزخانه، ارزش کلی بین کابینتی آشپزخانه شما را افزایش می دهد. شاید بتوانید از موادی مانند سنگ مرمر، گرانیت، تخته سنگ، ماسه سنگ و غیره در سطوح مختلف آشپزخانه خود استفاده کنید. میز، دیوارهای دیگر، کفپوش و کابینت شما وقتی از تکنیک های یک ظاهر طراحی مشابه با استفاده از سنگ طبیعی به عنوان تم استفاده می کنید، جذاب به نظر می رسند.

امکان ترکیب رنگ های مختلف بر روی کاشی های سنگی را بررسی کنید و شکل ها و اندازه های دلخواه را انتخاب کنید. حتی کاشی‌های موزاییک مرمری نیز می‌توانند انتخابی عالی برای ارتقای ظاهر بین کابینتی شما به سطح بعدی باشند.

طرح دار
الگوهای منحصربه‌فرد در آشپزخانه مانند کاشی بین کابینتی شش‌ضلعی، آجری، خطی و ماهی‌ماهی و موارد دیگر به آشپزخانه جذابیت می‌بخشد. تفکر خلاق شما همراه با دانش فنی بازسازی آشپزخانه می تواند سبک های باورنکردنی ایجاد کند.

بسیاری از الگوهای دیگر در کاشی های دیوار وجود دارد، مانند سبد بافی، شورون، اریب دار، الماسی، دکو، آجری، بالشی، پازلی، قطره اشکی، اسپانیایی، فرانسوی و غیره. بنابراین، هنگام انتخاب طرح‌ها برای زنده کردن ایده‌های نوآورانه پشت سر هم انتخاب کنید.

خرید کاشی بین کابینتی قرمز
خرید کاشی بین کابینتی قرمز

کاشی بین کابینتی مناسب

انتخاب شکل مناسب برای کاشی های بین کابینتی برای دستیابی به تاثیر بصری مورد نظر بسیار مهم است. شما باید شکلی از کاشی‌ها را انتخاب کنید که مکمل کل منطقه تحت پوشش و همچنین سایر عناصر تزئینی آشپزخانه شما باشد.

 

کاشی‌هایی به شکل رنگ های پتینه به شما کمک می‌کنند ظاهر و حس عتیقه‌ای به آشپزخانه‌تان ببخشید.
کاشی‌های موزاییک شش گوش با روکش براق و رنگی جذاب به شما کمک می‌کنند تا ظاهری روشن و پر جنب و جوش داشته باشید.
اگر می خواهید ظاهری کلاسیک، صاف و ساده داشته باشید، کاشی های آجرنما، موزاییک خطی، مستطیل یا مربع بخرید.
گزینه های بسیار دیگری مانند قطره اشک، کاشی های براق، فن ماهی، مدولار کلاسیک که اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف را ترکیب می کند و امواج خطی وجود دارد.

اندازه کاشی بین کابینتی

اگر مایل هستید که دیوار آشپزخانه شما به عنوان مرکز جذب آشپزخانه شما باشد، اندازه کاشی هایی که انتخاب می کنید همیشه اهمیت دارد. اندازه های موجود در کاشی های دیوار آشپزخانه به شرح زیر است:

 

اندازه کاشی با فرمت بزرگ

اگر فضای بزرگتری را می پوشانید و اگر آشپزخانه به طور قابل توجهی بزرگتر است، اندازه کاشی با فرمت بزرگ انتخاب مناسبی خواهد بود. باز هم می‌توانید از این کاشی‌ها نیز استفاده کنید، اگر می‌خواهید یک رنگ و روکش برای تزیین بین کابینتی خود داشته باشید. کاشی هایی با فرمت بزرگ بخرید تا ظاهری خنثی و دلپذیر به آشپزخانه خود داشته باشید.

 

اندازه کاشی مربع

برای ایجاد یک تاثیر بصری پر جنب و جوش از طریق بین کابینتی خود، می توانید کاشی هایی را به شکل مربع انتخاب کنید. شما می توانید انواع مختلفی از کاشی های مربعی را بر اساس رنگ ها و پرداخت ها پیدا کنید. نصب این کاشی ها به صبر و حوصله نیاز دارد زیرا ممکن است اندازه آنها کوچکتر باشد. با این حال، اثر خیره کننده کاشی های مربعی ایجاد شده به سادگی شگفت انگیز است.

 

اندازه کاشی مستطیلی

کاشی های مستطیلی معمولی به نظر می رسند. با این حال، برخی از اضافات مدرن را در این بخش خواهید یافت که چشمان شما را لذت می بخشد. کاشی‌های معمولی آجرنما، کاشی‌های بالش‌دار، کاشی‌های اریب‌دار و کاشی‌های موزاییک خطی، نوآوری‌های مختلف در این محدوده برای زیباتر کردن فضای دیوار آشپزخانه شما هستند.

خرید کاشی بین کابینتی سنگ
خرید کاشی بین کابینتی سنگ

 

اندازه کاشی بین کابینتی موزاییک

برای ساده نگه داشتن آن، کاشی‌های معرق از ترکیب قطعات کوچک‌تر منظم یا نامنظم از سنگ‌های رنگارنگ، شیشه یا سرامیک، که با استفاده از ملات به هم چسبانده شده‌اند، با پوششی روی سطح، ساخته می‌شوند.

شما می توانید مجموعه ای از اندازه های جذاب مختلف را در این بخش پیدا کنید. با توجه به زیبایی شناسی مورد نظر و هماهنگی با سایر عناصر تزئینی آشپزخانه مانند دیوارها، میز، کابینت، کفپوش و فرش، اندازه مناسب را انتخاب کنید.

الگوهای کاشی بین کابینتی

انواع مختلفی از الگوهای کاشی را برای زیباتر کردن پس زمینه آشپزخانه خود خریداری کنید. برخی از محبوب ترین الگوها عبارتند از عربیسک، الگوی آجری، شورون، کاشی شش ضلعی، کاشی در هم تنیده، کاشی پازلی، کاشی بالش دار، سنگریزه، قالب گیری با مداد، پنی و موارد دیگر.

کاشی پشت بین کابینتی به پایان می رسد

کاشی های بین کابینتی در پوشش های مختلف جذاب موجود هستند. روکش کاشی هایی که برای بین کابینتی خود استفاده می کنید نقشی حیاتی در ظاهر کلی، سهولت در تمیز کردن و دوام بین کابینتی شما دارد. بیایید نگاهی به محبوب ترین پرداخت ها بیندازیم:

 

لعاب دار

کاشی های لعاب دار دارای لایه ای از یک ماده صاف بر روی خود هستند. معمولاً این کاشی ها دارای روکش براق هستند. درخشش و احساس این کاشی ها جلوه ای اجمالی از تجمل را به پس زمینه آشپزخانه شما می بخشد. کاشی های موزاییک فلزی و کاشی های موزاییک شیشه ای در کنار بسیاری از انواع دیگر در این دسته قرار می گیرند.

 

جلا داده شده

همانطور که از نام آن پیداست، کاشی‌های صیقلی دارای روکش بسیار صیقلی هستند. پرداخت براق با آسیاب کردن سطح این کاشی ها با استفاده از یک دیسک الماس به دست می آید. این کاشی ها به زیبایی ظاهری آشپزخانه شما می افزایند. باز هم، آنها در برابر آب مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند زیرا مایعات ریخته شده روی خود را به سختی جذب می کنند.

بدون لعاب

کاشی های بدون لعاب با هیچ لایه لعاب اضافی اعمال نمی شوند. این کاشی ها در یک سیکل پخت واحد پخت می شوند. معمولاً آنها یک لایه بیسکو دارند. کاشی‌های بدون لعاب، کاشی‌های مات هستند که جذاب‌ترین و ساده‌ترین ظاهر را به پس‌زمینه آشپزخانه شما می‌بخشند.

خرید کاشی بین کابینتی مناسب کابینت سفید
خرید کاشی بین کابینتی مناسب کابینت سفید

مزایا و معایب کاشی بین کابینتی

تجزیه و تحلیل محاسن و معایب یک بین کابینتی آشپزخانه ضروری می شود زیرا شما برنامه های تهاجمی برای بازسازی آشپزخانه خود دارید. در اینجا چند دیدگاه مهم وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری برای خرید بهترین کاشی بین کابینتی های دیوار آشپزخانه بدانید:

 

فواید بین کابینتی کاشی چیست؟

حفاظت از دیوارها
دیوار آشپزخانه پشت اجاق گاز و سینک شما می رود. بنابراین، دیوارها را در برابر لکه ها و ریختن ها، واترمارک ها و سایر مواد ناخواسته که به لایه بیرونی دیوارها آسیب می رساند، محافظت می کند.

 

ارزش افزوده عالی
با نصب بین کابینتی آشپزخانه ظاهری زیبا، مجلل و چشم نواز به آشپزخانه خود می دهید. باز هم، یک پایان عالی یک امتیاز است. معمولاً در محدوده طبیعی بینایی انسان قرار دارد. بنابراین، یک لایه دیوار کاشی خوب نشان دهنده سلیقه و سبک زندگی شما است. ارزش فوق العاده ای به تنظیمات شما می افزاید. انواعی مانند کاشی بین کابینتی های تراشیده شده به شما کمک می کند تا مطمئناً ظاهری فوق العاده داشته باشید.

 

سهولت در نظافت
به راحتی می توان هرگونه لکه و واترمارک را از سطح دیوار آشپزخانه پاک کرد. تصور کنید که در غیاب روغن، سوسیس، قهوه و سایر مایعات ممکن است درهم ریختگی ایجاد شود. این به شما کمک می کند تا بهداشت را در مهمترین بخش خانه خود، آشپزخانه خود حفظ کنید!

 

کنترل کثیفی و میکروب
دیوار آشپزخانه که به خوبی نصب شده باشد، هیچ گونه دیوار خشکی در آشپزخانه شما باقی نمی گذارد. بنابراین، آفات هرگز فرصتی برای نفوذ پیدا نمی کنند. دیوار شما در نزدیکی اجاق گاز و سینک در آشپزخانه مهر و موم می ماند و بنابراین به شما کمک می کند محیطی تمیز داشته باشید.

 

انتخاب های سرریز

شما می توانید انواع بسیار زیادی را در کاشی های بین کابینتی بر اساس جنس، پرداخت، الگو، سبک، اندازه و شکل پیدا کنید. بنابراین، می‌توانید مناسب‌ترین کاشی‌ها را مطابق با آرزوی خود در مورد ظاهر و احساس آشپزخانه‌تان انتخاب کنید.

خرید کاشی بین کابینتی کابینت روشن
خرید کاشی بین کابینتی کابینت روشن

معایب بین کابینتی کاشی چیست؟

در زیر چند اشکال بین کابینتی کاشی وجود دارد که باید بدانید:
فرآیند نصب پیچیده
نصب بین کابینتی آشپزخانه به مهارت و ابزار خاصی نیاز دارد. باز هم، برخی از رویه ها ممکن است برای نوع خاصی از کاشی منحصر به فرد باشد. بنابراین، اگر فردی با مهارت خشک هستید، باید این فرآیند را به خوبی مطالعه کنید، یا ایده خوبی است که یک متخصص ماهر را برای نصب استخدام کنید.

تغییر آسان نیست
هنگامی که بین کابینتی های کاشی را نصب می کنید، تغییر آنها آسان نیست، گویی که پرده پنجره خود را عوض می کنید. جداسازی، تمیز کردن سطح و نصب مجدد زمان‌بر و پرهزینه خواهد بود. انتخاب کاشی‌های لایه بردار و چسبنده می‌تواند بهتر باشد، زیرا افرادی که برای اولین بار خود را انجام می‌دهند می‌توانند آن‌ها را با سهولت زیادی نصب کنند.

 

برخی از انواع آن گران هستند
برخی از انواع، مانند کاشی موزاییک شیشه ای و کاشی معرق مرمر، گران هستند. گزینه های اقتصادی نیز وجود دارد. با این حال، ممکن است لازم باشد با انتخاب آن‌ها، روی پرداخت و ظاهر چشم‌نواز دیوار آشپزخانه‌تان مصالحه کنید.
برخی از گونه ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند
برخی از انواع مانند کاشی‌های سنگی، شکاف‌های متعددی بر جای می‌گذارند و چربی و سایر مواد چسبنده را جذب می‌کنند. آنها برای حفظ ظاهر خیره کننده و تمیزی نیاز به نگهداری بیشتری دارند.
چگونه کاشی های بین کابینتی را نصب کنیم؟
نصب بین کابینتی کاشی به برنامه ریزی کافی، برخی توانایی ها و مهارت های فنی و صبر برای انجام صحیح آن در اولین بار نیاز دارد. در اینجا مراحل نصب یک بین کابینتی آشپزخانه جذاب وجود دارد:

خرید کاشی بین کابینتی نصب
خرید کاشی بین کابینتی نصب

مواد مورد نیاز: کاشی، چسب کاشی، دوغاب

ابزار مورد نیاز: مته با اتصال اختلاط، مداد، زاویه راست، ابزار دستی برای برش کاشی، اسفنج تزریق، ماله بریده.
مراحل:
چیدمان
هنگام سفارش کاشی، باید مساحت بین کابینتی خود را از بالای پیشخوان تا کابینت ها یا هر نقطه مرجع دیگری اندازه گیری کرده باشید. حالا با توجه به اندازه کاشی هایتان، با مداد خطوط افقی روی دیوار بکشید.
توصیه می شود از فاصله بین کاشی ها برای حفظ یک شکاف یکنواخت و جلوگیری از لیز خوردن کاشی ها قبل از قرار گرفتن چسب استفاده شود.

 

برش کاشی
در صورت لزوم، کاشی های خود را طوری برش دهید که دقیقاً در ناحیه بین کابینتی قرار گیرند. از روش ها و ابزارهای توصیه شده برای برش کاشی های خود استفاده کنید. اجتناب از بریدگی های نامنظم، بریدگی و سایر مسائل تکمیلی هنگام برش کاشی ها به اندازه دلخواه مهم است.

 

چسب کاشی را اعمال کنید
چسب را به صورت پیش مخلوط یا پودر دریافت می کنید. آب را به پودر اضافه کنید تا قوامی شبیه به کره بادام زمینی بدست آید. سپس چسب را با استفاده از ماله بریده بر روی ناحیه بین کابینتی بمالید. خطوط موازی به نگه داشتن کاشی ها برای مدت طولانی کمک می کند.
کاشی ها را نصب کنید
نصب کاشی های خود را یا از یک حاشیه عمودی یا از پایین ترین ردیف در صورتی که هیچ حاشیه ای برنامه ریزی نشده است، شروع کنید. قرار دادن فاصله‌دهنده‌ها و فشار ندادن لبه‌ها به چسب به شما کمک می‌کند شکاف عمودی دقیق و یکنواختی بین کاشی‌ها حفظ کنید. نصب را در ردیف های افقی از پایین به بالا ادامه دهید.

 

گرانیت
بگذارید کاشی ها به مدت 24 ساعت ببندند. یک دوغاب از پیش مخلوط شده با رنگ مناسب متناسب با رنگ و رنگ کاشی انتخاب کنید. برای مخلوط کردن دوغاب تا غلظتی مانند کره بادام زمینی از یک مته با ضمیمه همزن با سرعت متغیر استفاده کنید.

 

گرد و غبار را با استفاده از یک اسفنج از سطح کاشی پاک کنید. جداکننده های پلاستیکی را بردارید و دوغاب را با یک شناور لاستیکی به صورت مورب روی کاشی های بین کابینتی اعمال کنید. از یک اسفنج برای حذف دوغاب اضافی استفاده کنید. اسفنج را بدون خیس کردن دوغاب آبکشی کنید، زیرا در حالت تنظیم کند است.

آیا کاشی های کف آشپزخانه و بین کابینتی را آنلاین می خرید؟
معروف‌ترین پورتال‌های خرید آنلاین، تجربه خرید شما را لذت بخش می‌کنند، زمانی که قصد خرید کاشی برای کف آشپزخانه و پشت‌پاش‌های خود را دارید. شما می توانید با خرید آنلاین فروشگاه بین کابینتی ایوان eyvan.org از دردسر رفت و آمد به فروشگاه ها جلوگیری کنید و ناامید شوید زیرا تنوع مورد نظر را پیدا نمی کنید.

خرید کاشی بین کابینتی آشپزخانه از درگاه های تجارت الکترونیک آنلاین که توسط تولید کنندگان و عمده فروشان معتبر انواع مختلف کاشی تحت مالکیت و مدیریت می باشد، به شدت توصیه می شود.
این سازمان ها دارای تجربه غنی در طراحی و ساخت بهترین کاشی ها هستند. باز هم، شما می توانید انواع بسیار زیادی از کاشی ها را در یک مکان پیدا کنید که به نوک انگشتان شما آورده شده است! بنابراین، می توانید مطمئن باشید که در حال خرید کاشی برای کف آشپزخانه از یک متخصص هستید.

خرید کاشی بین کابینتی طلایی
خرید کاشی بین کابینتی طلایی

انواع کاشی بین کابینتی آشپزخانه را از کجا می توان خرید؟

بین کابینتی ایوان به عنوان معتبرترین برند در چند سال گذشته برای طیف چشمگیر کاشی آشپزخانه و انواع دیگر ظاهر شده است. ما بیش از بیست سال است که تولید کنندگان و عمده فروشان کاشی های موزاییک هستیم.
شما می توانید از طریق انتخاب برجسته کاشی های موزاییک در فروشگاه بین کابینتی گشت و گذار کنید. برای پیدا کردن کاشی‌های آشپزخانه، می‌توانید بر روی بین کابینتی کلیک کنید، کاشی بین کابینتی را انتخاب کنید،

 

مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که فروشگاه بین کابینتی ایوان میانگین امتیاز 87% را دریافت می کند. مهمتر از همه، 98٪ از مشتریان ما به محصولات ما بین 4.5 تا 5 از 5 امتیاز می دهند. بنابراین، تمرکز ما بر تجربیات بهتر مشتری از طریق کیفیت عالی محصول و خدمات مشتری از طریق این رتبه بندی های برجسته و قدردانی از برند ما برجسته می شود.

خرید کاشی بین کابینتی ارزان
خرید کاشی بین کابینتی ارزان

یکی از بررسی ها می گوید:

“نفیس. کاشی‌های زیبا با جزئیات عالی. مطابق با روندهای فعلی دکوراسیون. آن را دوست دارم.”
مشتری از دریافت به موقع بسته و همچنین کیفیت، رنگ و طرح کاشی ها خوشحال شد. در اینجا تصویر پیاده سازی کاشی بین کابینتی است که مورد تقدیر قرار گرفت:

محصول: کاشی موزاییکی شیشه ای تراورتن براق خاکستری خاکستری بژ

تصویر محصول:
فروشگاه بین کابینتی ایوان بهترین رتبه‌بندی و بررسی‌ها را در محبوب‌ترین پورتال‌های خرید آنلاین را دارد. بنابراین، ما امروزه یکی از محبوب ترین برندها برای طیف محصولات کاشی بین کابینتی موزاییک هستیم. ما مشتاق تحقیق و ارائه نوآورانه ترین محصولات در فواصل زمانی معین هستیم تا بین کابینتی آشپزخانه و قسمت های مختلف خانه شما را زیبا کنیم.

کاشی بین کابینتی های آشپزخانه را خریداری کنید و موزاییک کاشی را به عنوان بهترین مقصد خرید خود انتخاب کنید. امروز در میان مشتریان خوشحال ما باشید و کاشی های دیوار آشپزخانه را مطابق با آرزوها و ترجیحات خود انتخاب کنید.

 

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *