بهترین کاشی بین کابینتی جدید و ارزان در سال 2024

بین کابینتی جدید و ارزان 2022

بهترین کاشی بین کابینتی جدید و ارزان در سال 2024

کاشی بین کابینتی جدید

علاقه همه خانم های خانه دار این هست که آشپزخانه شیک و یا مد روزی داشته باشند و سازندگان ساختمان نیز برای فروش بهتر نیاز دارند یک آشپزخانه شیک و به روزی را به مشتری عرضه کنند اگر انتخاب رنگ و مدل کابینت کرده باشید حتما به این موضوع توجه پیدا خواهید کرد که بعد از انتخاب کابینت آیا دیوار و پوشش کاشی بین کابینتی چه خواهد بود

جهت خرید و بازدید از نمونه های کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

کاشی بین کابینتی جدید طلایی

اگر کابینت ام دی اف سفید طوسی یا کابینت های گلس یا کابینت ممبران باشد هر کدام بسته به دیزاین یک مدل خواستی را نیاز دارد البته رنگ سرامیک کف و کاشی بین کابینتی میتواند به این انتخاب شما جلوه ببخشد و دکور آشپزخانه شما را تکمیل کند
به روزترین نوع کاشی بین کابینتی و انواع استیل بین کابینت و یا تایل آلومینیوم بین کابینت در رنگهای مختلف میتواند الهام بخش شما باشد
تناسب رنگ ها مهم است و تصمیم با شماست یا با طراح و دیزاینر شما که بین کابینتی طلایی باشد یا سیلور یا سفید ساده یا طرح دار و صدها انتخاب دیگر که ما در وبسایت فروشگاه ایوان و در اینستاگرام تمام این انواع را با قیمت برای انتخاب شما آماده کرده ایم
کاشی بین کابینتی سه بعدی یکی از انواع کاشی مدرن است که ظاهری مدرن، به روز به دکوراسیون داخلی آشپزخانه میدهد. از این مدل کاشی بهتر است در آشپزخانه های با طراحی ساده یا مدرن استفاده شود که رنگی روشن و یک دست دارند.
برای انتخاب کاشی بین کابینتی بهتر است به نوع کابینت آشپزخانه دقت کنید. کاشی بین کابینتی در آشپزخانه بر روی دیوار خالی بین وسایل و کابینتها استفاده میشود و در دکوراسیون داخلی مدرن شیوهای متداول است. کاشی تزیینی و خیره کننده است و با انتخاب مناسب میتوانید چهره آشپزخانه خود را دگرگون کرده و روحی تازه در آن بدمید. کاشیهای بین کابینتی آجر نما یا گره دار، براق یا مات، طرح دار یا ساده، روشن یا تیره، استیل یا سرامیکی و شیشه ای، فانتزی یا کلاسیک و در قیمتهای مختلف در بازار قابل دسترسی هستند. برای خرید این نوع کاشی میتوانید با خرید اینترنتی از فروشگاه ایوان در نوع تایل بین کابینتی استیل یا تایل بین کابینتی آلومینیوم صفحات آماده نصب را تهیه کرده و در زمانی اندک آنها را در دیوار آشپزخانه خود نصب کنید و یا از کاشی بین کابینتی استفاده کرده و از تغییر بزرگی که در خانه به وقوع میپیوندد شگفت زده شوید.

جهت خرید و بازدید از نمونه های کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

پیشنهاد مطالعه مقاله: کاشی آشپزخانه جدید 1400

کاشی بین کابینتی جدید ارزان

بین کابینتی ارزان

در بین کابینتی رنگ سفید ساده یا رنگ طلایی از پرطرفدارترین رنگ هاست که احساس لوکس بودن، ارزشمندی و کیفیت را به ذهن بیننده القا می کند. تقاضا برای طراحی فضای آشپزخانه با این رنگ آنقدر زیاد شده که محصولات مختلفی به رنگ طلایی تولید می شوند تا در طراحی داخلی به کار روند.
کاشی های طلایی یکی از این محصولات هستند که در دیزاین آشپزخانه استفاده می شوند و زیبایی را برای محیط شما به ارمغان می آورند. از آنجا که طلایی رنگی براق و مات دارد توصیه می کنیم تا آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید تا چشم هایتان خسته نشوند.
در دکورهای کلاسیک رنگ کاشی بین کابینتی طلایی مصرف بالایی دارد و این که ترکیب این رنگ جذاب با رنگ های دیگر باعث می شود تا جلوه آن بیشتر و زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید. کاشی های طلایی نسبت به فضا و طراحی محیط با رنگ های زیادی مثل سبز، آبی، مشکی و سفید ترکیب می شوند و به محیط شما جلوه ای زیبا و لوکس می دهند. اگر از رنگ بین کابینتی سفید ساده استفاده میکنید حتما باید یک دکور ساده یا مدرن داشته باشید

جهت خرید و بازدید از نمونه های کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

کاشی بین کابینتی جدید سفید

اگر به کاتالوگ ها و مجله های طراحی خارجی و داخلی نگاه کنید می بینید که پرطرفدارترین ترکیب رنگ کاشی طلایی با رنگ سفید است. ترکیب سفید و طلایی احساس نشاط، پاکیزگی و گران قیمت بودن را به شما القا می کند و از نظر طراحان مناسبترین ترکیب رنگ برای قرار گرفتن بین کابینت هاست. این ترکیب به خصوص وقتی در کنار کابینت های سفید قرار می گیرد، منظره آشپزخانه شما را خیره کننده می کند.
به طور کل کاشی های بین کابینتی به خاطر جلوه بصری شان نسبت به انواع کاشی های دیگر گران تر هستند. این کاشی ها بسته به کیفیت ساخت، مواد اولیه، برند کاشی و فروشگاهی که در آن به فروش می رسند قیمت های متفاوتی دارند. ما در فروشگاه ایوان به شما کمک می کنیم تا متنوع ترین و زیباترین و بادوام ترین کاشی های بین کابینتی طلایی را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصول به صفحه کاشی بین کابینتی در فروشگاه ایوان بروید یا با کارشناسان ما در فروشگاه ایوان تماس بگیرید.

جهت خرید و بازدید از نمونه های کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

آموزش نصب کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی جدید سفید طوسی

با ما همراه باشید تا مراحل نصب بین کابینتی پشت چسب دار استیل یا آلومینیوم را یاد بگیرید:

1. برچسب کابینت به مقدار لازم با توجه به متراژ کابینت، کاتر، متر، مداد، سشوار، قیچی و کاردک را آماده کنید.
2. سطح زیر کار را کاملا تمیز کنید
3 . در این مرحله مقداری از کاغذ پشت برچسب کابینت را باز کنید و به دیوار بین کابینت نصب کنید سپس آرام آرام از بالا به پایین کاغذ را باز کنید و برچسب را بچسبانید.
4. در این مرحله برچپسب کاملا به دیوار بین کابینت شما چسبیده است. اما برای اینکه تثبیت شود روی آن با کوبش مقاوم کنید
5. کاشی بین کابینتی به نسبت دیگر دیوارپوشها مقاوم در برابر ضربه وآتش و خش است.

جهت خرید و بازدید از نمونه های کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

25 مدل کاشی بین کابینتی تیره برای آشپزخانه

کاشی بین کابینتی جدید ارزان

بهترین بین کابینتی و راهنمای خرید بهترین بین کابینتی

دیزاین درست آشپزخانه باعث دلبازتر شدن آشپزخانه میشود. بین کابینتی با پوشاندن فضای بین کابینتها باعث ایجاد جلوههای بصری چشم نواز میشود. و محیط آشپزخانه را به محیطی جذاب و شیک تبدیل می نماید. فضای بین کابینت غالبا 60 سانتی متر، می شود. و در فضای، بین کابینت های بالا و پایین اجرا میشود. و دارای تنوع رنگی و طرحی بسیار زیادی می باشد.
کاشی بین کابینتی معمولا بعضی مات و بعضی نسبتا براق و بعضی کاملا براق میباشد. بیشترین علت استفاده از کاشی بین کابینتی سهولت در نظافت و قابل شستشو بودن و مقاوم بودن در مقابل آتش میباشد. کاشی بین کابینتی به دلیل استفاده در مجاورت اجاق گاز معمولا دغدغه فکری مشتریان است. که، در مقابل حرارت چه عکس العملی خواهد داشت. نسوز است..؟ نشکن است..؟ جهت آسودگی خاطر شما عزیزان باید عرض کنم که کاشی بین کابینتی مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه دارد. که این مقاومت بدلیل جنس و لعاب کاشی بین کابینتی و در انواع پشت چسب دار بین کابینتی استیل و آلومینیوم سلولهای تشکیل دهنده این تایلها تا چند برابر افزایش یافته است. مسئله قابل توجه اینکه درجه حرارت و آستانه ذوب زیاد است. پس نگران حرارت پشت گاز و آسیب کاشی نباشید.

4 ایده جذاب برای استفاده از بین کابینتی در آشپزخانه

کاشی بین کابینتی جدید مدرن

بین کابینتی باید ضد آب باشد تا هنگام استفاده در دیوار پشت سینک بتواند در برابر آسیب ناشی از پاشیدن آب مقاومت کند. آشپزخانه جایی است که احتمال برخورد اشیا در آن زیاد است پس انتخاب بین کابینتی ظریف مناسب نیست. مخصوصا اگر شیشه ای باشد چون در اثر کمترین ضربه خیلی زود شکسته و لب پر می شوند.
رنگ بین کابینتی به مرور زمان بر اثر حرارت ناشی از پخت و پز زرد و کدر نمی شود پس کاشی بین کابینتی مناسب انتخاب کنید که در مقابل آن مقاومت زیادی داشته باشد.
نصب بین کابینتی کار آسانی نیست. برای اینکه از دوباره کاری جلوگیری کنید و خروجی کار را دوست داشته باشید مراحل زیر را دنبال کنید.
بین کابینتی آلومینیوم از نمونه بین کابینت های پشت چسب دار بوده که به راحتی مصرف کنندگان می توانند در فضای بین کابینت ها انواع این محصول را نصب کنند. چسب بین کابینتی آلومینیوم دارای گارانتی ده سال بوده و مقاوم در برابر درمان سرما و رطوبت می باشد.

دیوارپوش کامپوتایل چیست و در چه جایی به کار می‌رود؟

کاشی بین کابینتی جدید کابینت سفید

نکته جالب و زیبای تایل ها و طراحی دیزاین داخل به ما کمک می کند تا فضای زیباتری داشته باشیم. امروزه به دلیل نوع ساخت آپارتمان ها آشپزخانه فضایی است که در خانه بسیار در معرض دید می باشد. مهم ترین نکته این است که شما چیدمان فضا را بر اساس سلیقه خودتان و به زیبا ترین حالت ممکن انجام دهید. امروزه کابینت های هایگلاس سفید بصورت مدرن و بدون کنتراست با رنگ های دیگر طرفدار زیادی پیدا کرده است. و میتوانید با رنگ های نقره ای یا سیلور مخلوط زیبایی برای طرح مینیمال آشپزخانه داشته باشید

کاشی بین کابینتی جدید کابینت سفید قهوه ای

انواع بین کابینتی

از انواع بین کابینتی از لحاظ جنس میتوان اشاره کرد به:
– کاشی بین کابینتی
– بین کابینتی پشت چسب دار استیل
– بین کابینتی پشت چسب دار آلومینویم
– بین کابینتی سرامیک
– بین کابینتی شیشه ای
– بین کابینتی ورچسبی

انواع بین کابینتی از لحاظ طرح میتوان اشاره کرد به:

– بین کابینتی کلاسیک
– بین کابینتی گل برجسته
– بین کابینتی مدرن
– بین کابینتی سه بعدی

انواع بین کابینتی از لحاظ رنگ میتوان اشاره کرد به:

– بین کابینتی طلایی
– بین کابینتی طوسی
– بین کابینتی آجرنما
– بین کابینتی سفید طلایی
– بین کابینتی نقره ای
– بین کابینتی مشکی

جهت خرید کاشی بین کابینتی و بازدید از مدل کاشی بین کابینتی به لینک قیمت بین کابینتی مراجعه نمایید

و یا با شماره های 021223372040212233720502122337206 تماس حاصل فرمایید

پیام رسان : 09059640710

امتیاز دهید

۱ thoughts on “بهترین کاشی بین کابینتی جدید و ارزان در سال 2024

  1. اشتراک ها: کاشی بین کابینتی سفید | فروشگاه ایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *