29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

پوسترهای دیواری جدید و زیبا

29 مدل پوستر دیواری جدید که به خانه شما روح و جان تازه می‌بخشند! پوستر دیواری: خانهء شخصی بایستی به گونه‌ایی طراحی و دیزاین شود که روح و سلیقهء صاحب خانه در جای جای یک خانه دیده و لمس شود. از پالت رنگی تا طرح‌های مورد استفاده در خانه تماماً بایستی به سلیقهء صاحبخانه باشند.

جهت خرید پوستر دیواری و اطلاع از پوستر دیواری با نصب و پوستر دیواری قیمت کلیک کنید.تلفن ثابت 02122337204 شبکه اجتماعی 09059640710

امروزه طرح‌ها برای سفارش پوستر دیواری به گونه‌ایی طراحی و تولید شده‌اند که گویی امضاء صاحب خانه در جای جای آن پوستر دیواری دیده می‌شود. طرح‌های پوستر‌های امروزی آنچنان متنوع و مدرن هستند که دیگر مانند گذشته، تنها طرح‌های کلاسیک و خسته‌کننده مهمان دیوارهای  خانه شما نمی‌شوند. بنابراین با خرید پوستر دیواری جسورانه و مدرن، تابلوهای نقاشی متفاوتی را به دیوارهای خانه‌تان آویزان کنید.

امروزه پوسترهای دیواری وینیل با طرح‌های منحصر به فرد طوری ساخته می‌شوند که به راحتی قابل نصب و جابه‌جایی باشند، طوری که حتی خود صاحبخانه نیز به راحتی بتواند خودش از پس چسباندن آن برآید. فرقی ندارد که شما قصد تغییر راه روی خانه و یا اتاق خوابتان فرزندانتان را داشته باشید، همواره تعداد زیادی پوستر دیواری طرحدار وجود دارد که به راحتی با ایده شما هماهنگ شوند.

از بهترین طرح‌های پوستر دیواری انواعی هستند که از مناظر طبیعی همانند کوه‌ها و دشت‌ها الهام گرفته شده‌اند و یا از المان‌های گرافیکی و یا هندسی در آنها استفاده شده است. در پوسترههای دیواری، رنج وسیعی از رنگهای جذاب و براق مانند: زرد، قرمز تا رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری استفاده شده است. فرقی نمی‌کند چه طرح و یا رنگی را انتخاب کنید، مهم این است که هیچ متریالی به اندازه پوسترهای دیواری نمی‌تواند به راحتی خانه شما را بشدت متحول کنند.

در ادامه شما را با 29 مدل کاغذ دیواری جذاب آشنا میکنیم که با نصب آنها هرگز نمیخواهید خانه‌تان را ترک کنید!

مدل پوستر دیواری VIP: طرح برگ طلایی طوسی بر زمینه مشکی

این پوستر دیواری آنقدر زیبا و جذاب است که غیر ممکن است بر روی دیوار خانه‌ایی نصب شود و نمایی از جذابیت و لوکس بودن را برای خانه ایجاد نکند. طرح برگ گیاهان پهن برگ مانند گیاه برگ انجیری و یا برگ موز در عین جذابیت و سادگی طراوت و درخشندگی زیادی را برای خانه شما به ارمغان میاورند. همنشینی رنگ طلایی و مشکی نیز شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد که توسط مشکل پسندان انتخاب شود.

پوستر دیواری کد: 33056

آلبوم: VIP

پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستر دیواری VIP: طرح برگ طلایی طوسی بر زمینه مونوکروم

باز هم برگ‌های طلایی و رقصان درباد اینبار بر روی یک زمینه کرم، دیواری پر از نور و حرکت برای خانه شما به ارمغان می‌آورد. این پوستر دیواری زیبا، طرحی نیست که به راحتی بتوانید آن را در هر خانه و یا فضایی پیدا کنید. طرح برگ در چندسال اخیر یکی از ترندهای دکوراسیون بوده است و در طراحی‌های دکوراتورهای معروف، نماد و یا حضوری از برگ گیاهان استوایی دیده می‌شده است.

پوستر دیواری برگ طلایی کد: 15017

پوستر دیواری سه بعدی برگ طلایی کد: 3D1105

پوستر دیواری برگ : 55994

پوستر دیواری سه بعدی برگ طلایی کد: 3D501

آلبوم: VIP

پوستر دیواری برگ طلایی

مدل پوستر دیواری گل: طرح گل رز طلایی

پوستر دیواری طرح گل نیز از محبوب‌ترین انواع پوسترهای دیواری از همان ابتدا ورود این دیوار پوش‌های دکوراتیو به بازار بوده‌اند. در طرح زیر پوستر دیواری طرح گل رزهای طلایی را مشاهده میکنید که طرحی بسیار خاص، لاکچری و مناسب برای فضای اتاق خواب و یا اتاق نشیمن، سالن‌های زیبایی هستند.

طرح گل رز طلایی

طرح گل رز طلایی

مدل پوستر دیواری گل: طرح گل شکوفه بهاری

فرض کنید که در دل زمستان هستید و دلتنگ بهار! چه چیزی بهتر و زیباتر از یک خانه یا دکوراسیون همیشه بهاری میتواند دلتنگی شما را رفع کند؟ شاید از خودتان سوال کنید، چگونه؟ ما به شما پاسخ خواهیم داد که به راحتی و با نصب یک پوستر دیواری طرح گل‌های شکوفه سیب و گیلاس، بهار را برای همیشه مهمان خانه خودتان کنید.

پوستر دیواری گل، طرح شکوفه‌های بهاری مناسب نصب در اتاق پذیرایی، نشیمن، سالن‌های بزرگ، سالن‌های زیبایی و حتی اتاق خواب مستر شما خواهد بود.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستر دیواری چهره: طرح چهره زن هندی

آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی برای دکوراسیون داخلی فضای کاری خود نیازمند استفاده از طرح‌ها و المان‌های زیبایی هستند که جلوه بیشتری به کار و هنر آنها بدهد. یکی از این المان‌ها استفاده از پوسترهای دیواری طرح چهره است که بسیار، پرفدار خوش نقش و زیبا هستند. کیفیت بالای چاپ این پوسترها به گونه‌ایی است که گویی یک مدل زنده رو به شما ظاهر شده است.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستر دیواری چهره: طرح چهره زن هندی

یکی دیگر از طرح‌های پوستر دیواری که بسیار پرفروش و پرطرفدار است، طرح چهره زن است. این طرح تناسب بسیار زیادی برای نصب در سالن‌های آرایشگاهی و زیبایی دارد و به دلیل ماهیت عمودی بودن این پوستر، عکس پرتره دیوارهای سالن بزرگتر و کشیده‌تر به نظر خواهد رسید.

کیفیت بالای چاپ این پوسترها و وضوح تصویر باعث می‌شود که همواره احساس کنید که مدلی زنده روبه روی شما ایستاده و زیباییهای کارهای هنری و زیبایی شما را به مشتریان نشان می‌دهد.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

پوستر دیواری دخترانه: طرح عروسک باربی

دختربچه‌ها عاشق عروسک باربی هستند. از زمانی که عروسک‌های باربی تولید شدند، طرفداران زیادی نیز در سرتاسر دنیا پیدا کردند. در کمد هر دختربچه‌ای حداقل یک عدد عروسک باربی پیدا می‌شود، پس چه بهتر که همیشه تصویر یک عروسک باربی بر روی دیوار اتاق خواب دختربچه‌های عزیزتان نقش ببندد. تنها با نصب پوسترهای دیواری دخترانه، عروسک باربی، برای همیشه یک عروسک باربی زیبا و دوس داشتنی را به فرزندتان هدیه بدهید و اتاق خواب او را همانطور که خودش دوس دارد، تزیین کنید.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستر دیواری کلاسیک: طرح نقاشی شام آخر

طرح‌های کلاسیک از روایت‌های مذهبی و دینی برای بسیاری از افراد، جذاب و تفکر برانگیز هستند. جذابیت این مساله برای برخی آنقدر زیاد است که تمایل دارند، همواره یک تابلو نقاشی و یا المان هنری از آن روایت در خانه خودشان داشته باشند. امروزه پوسترهای دیواری آنقدر متنوع و گسترده شده‌اند که جوابگوی هرگونه سلیقه و تفکر دینی مذهبی هستند. پوستر دیواری طرح شام آخر حضرت مسیح، یکی از همان پوسترهای دیواری است که هم داستانی مذهبی را روایت میکند و هم پای سک فضای کلاسیک و یا گوتیک را به خانه شما باز میکند.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستر دیواری کلاسیک: طرح نقاشی تولد حضر مسیح

پوستر دیواری کلاسیک طرح تولد حضرت مسیح نیز برگرفته از یک روایت مشهور از دنیای مسیحیت است که نصب آن در فضای خانه افرادی که روایت‌های مذهبی و کلاسیک علاقه‌ند هستند، خالی از لطف نیست. همچنین این پوستر به راحتی فضایی کلاسیک و گوتیک را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری پسرانه: طرح ابر قهرمانان

پوستر ابر قهرمانان، مناسبت‌رین پوستر دیواری برای اتاق خواب پسربچه‌هایی است که عاشق شخصیت‌های ابرقهرمانان و فیلم‌های علمی تخلیلی هستند و هر شب با رویای یکی از این شخصیت‌های تخیلی به خواب می‌روند. پوستر دیواری پسرانه و ابرقهرمانان به شکل سراسری کل اتاق خواب را میتواند پر از شخصیت‌های جذاب و محبوب داستان‌های علمی و تخیلی بکند.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

پوستری دیواری نقاشی: طرح نقاشی آبرنگ

ذات هنر چیزی جز آرامش و تسلی خاطر نیست. نصب یک تابلو نقاشی جذاب پر از رنگ‌های زیبا، روح هر هنر دوستی را جلا خواهد داد. حال اگر این تابلو نقاشی اندکی بزرگتر و به وسعت بزرگترین دیوار خانه شما باشد که خیلی بهتر ومناسبتر خواهد بود و شما در دنیای از رنگ و نور غرق خواهید شد.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری نقاشی-خط: طرح نقاشی خط

نقاشی خط از همان هنرهایی است که در تاریخ هنر اسلامی تازگی ندارد، اما اخیراً بسیار محبوب شده است. مخصوصاً نقاشی خط‌هایی که با اسماء مقدس الهی نقش‌بندی شده باشند. متاسفانه، قیمت بسیاری از این تابلوهای نقاسی خط بسیار گران است و هرشخصی توانایی خرید یکی از آنها را ندارد. اما پوسترهای دیواری مدرن و نسل جدید حتی این دغدغه را نیز رفع کرده‌اند. پوسترهای دیواری با طرح نقاشی خط، دیوارهی خانه شما را با ابهت و بسیار کلاسیک خواهند کرد.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

پوستری دیواری نقاشی: طرح نقاشی گل

یک دشت پر از گل را تصور کنید که هروز در آن قدم خواهید زد، یا یک تابلو هنری خلق شده توسط یک هنرمند معروف که هروز در آن نگاه خواهید کرد. پوستر دیواری گل که البته یک تابلو نقاشی بسیار زیبا به سبک مدرن است، میتواند همان تابلو نقاشی مورد پسند و دلخواه شما باشد.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری مدرن: طرح پتینه

پوستر دیواری کلاسیکی که طرحی از کاغذ دیواری های پوسیده و پتینه شکل هستند، نمونه دیگر و زیبایی از انواع پوسترهای دیواری هستند که عجیب و غیرمعمول بودن آنها چشم هر بیننده‌ایی را به خود خیره خواهند کرد. این پوسترهای دیواری بسیار زیبا و جدید بوده و داری سه طرح متنوع هستند.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری کلاسیک: طرح اسلیمی

طرح‌های اسلیمی همواره شکوه و هنر ایرانی-اسلامی را یادآوری میکنند. اصالت، زیبایی و در عین حال زیبایی را با نصب پوستر دیواری طرح اسلیمی به خانه خود بیاوریدو فضایی ایرانی سنتی را برای منزلتان ایجاد کنید.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری سه بعدی طبیعت: طرح جنگل تابستانه

یک مسیر جنگلی بسیار زیبا با درختان انبوه و تتلو امواج نور از میان مسیر برگ‌ها و درختان، زیبایی و منحصر به فردی زیادب را برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد. این پوستر اگر در انتهای راهرو نصب شود با هربار قدم زدن در ارهرو، تصور خواهید کرد که به جنگلی پرنور، در دل تابستان قدم گذاشته‌اید.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری کودکانه: طرح فیل 

یک پوستر دیواری بسیار زیبا و محبوب برای اتاق خواب نوزادان و کودکان کم سن وسال. این پوستر دیواری چنان زیبا با رنگ‌های آرامش‌بخش و محبوب کودکان طراحی شده که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید و در همان نگاه اول همگان عاشق آن خواهند شد. این پوستر سه رنگ مختلف دارد که مناسب اتاق خواب کودکان پسر و یا دختر خواهد بود.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

مدل پوستری دیواری مدرن: طرح پانل گچی

پنل‌های گچی نیز چند وقتی است که در بازار لوازم دکوراتیو ایرانیان بسیار محبوب شده است. این دیوارپوش‌ها به شکل تایل‌های گچبری شده‌ایی هستند که نمایی بسیار لوکس ایجاد میکنند. با الهام از طرح همین تایل‌های گچی پوسترهای دیواری بسیار نفیسی با طرح پنل گچی تولید شده‌اند.

29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

آدرس: تهران – خیابان بنی هاشم – کوچه طبری – مجتمع ارغوان – طبقه چهارم واحد ۳۳

تلفن: 6- 02122337204

واتساپ: 09059640710

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *