چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

چند ایده برای خرید کاغذ دیواری پشت تلویزیون

تلویزیون وسیله مهم و کاربردی در تمام خانه ها به حساب می آید. تمامی افراد سعی میکنند تلویزیون را در یک نقطه کانونی ومهم در خانه بگذارند تا تمامی افراد خانه و خانواده در اطراف آن جمع شده و به تماشای مسابقات ورزشی و سریالهای تلویزیونی مشغول شوند.

بنابراین انتخاب کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی و یا نشیمن برای اینکه تلویزیون رو به آن قرار بگیرد، گزینه بسیار مناسبی است،البته کاغذ دیواری سه بعدی هم به شکلی که حتی خانم خانه نیز هنگام کار در آشپزخانه بتواند دید خوبی به تلویزیون از پشت اپن آشپزخانه داشته باشد.

برای خرید کاغذ دیواری و کاغذ دیواری مخمل با کاغذ دیواری بانصب کلیک کنید تلفن ثابت 02122337204 پیامرسان ها واتساپ 09059640710

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری قابل شست و شو و به خصوص انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون،  میتونه خیلی چالش برانگیز و پر از هیجان باشه، اگه به خوبی بدونیم بهترین کاغذ دیواری برای خانه ما چه کاغذ دیواری می تونه باشه. برای انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون بایستی در ابتدا با مفهوم نقطه کانونی در دکوراسیون آشنا بشیم.

نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی چیست؟

کاغذ دیواری کانونی

چیستی نقطهء کانونی و لزوم وجود آن در هرخانه ایی را با یک مثال برای شما شرح می دهیم. فرض کنید برای اولین بار وارد خانه ایی شده اید، ناخودآگاه چشم شما به سمت و سوی خاصی هدایت می شود و به دنبال یک الگو و نظم حاکم بر آن فضا می گردید.

اگر در یافتن آن الگوی خاص و نقطه کانونی احساس ناکام کنید، قطعاً حسی از کلافگی و سردرگمی به شما دست خواهد داد. فضای خانه بدون نقطه کانونی فضایی دلشین و دلپذیر نخواهد بود.

بنابراین وجود نقطه کانونی در دکوراسیون خانه این امکان را به شما می دهد که بتوانید بر آن دسته از اجزای دکوراسیون خانه که مورد علاقه شما هستند تاکید کنید و نیز آن دسته از اجزای دکوراسیون را که مورد پسند شما نیستند، بیشتر و بیشتر از قرار گرفتن در حیطه جلب توجه دیگران دور نمایید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح کلاسیک

انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون ارتباط بسیار نزدیکی به سبک مبلمان خانه شما دارد. خانه ایی با سبک مبلمان، لوستر و پرده کلاسیک، کاغذ دیواری سبک کلاسیک با پترن های شکیل و ظریف را نیز طلب میکند.

اگر شما هم یکی از طرفداران سبک کلاسیک هستید، کاغذ دیواری طرح کلاسیک برای پشت تلویزیون شما بهترین گزینه است. تنها و مهمترین توصیه ما به شما خرید کاغذ دیواری است که تضاد رنگی زیادی با سایر لوازم خانگی شما نداشته باشد.

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

کاغذدیواری ونینی VENINI-5403

پوستر دیواری طرح برگ طلایی 1200
انتخاب پوستر دیواری
پوستر دیواری طرح جغد مدل 6814
چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح سنگ

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح سنگی که بیشتر به عنوان پوستر دیواری سنگی نیز به فروش می رسد، مناسب مشکل پسندانی است که عاشق دیوارهای آنتیک و سنگی هستند اما هزینه نصب سنگهای طبیعی و یا مصنوعی برای آنها گران تمام می شود. کاغذ دیواری طرح سنگ نما و جلو بسیار زیبایی به پشت تلویزیون شما میبخشد و در یک کلام خانه ایی روستیک با فضایی گرم خواهید داشت.

کاغذ دیواری طرح داماس جزو اولین گزینه های انتخابی برای دوست داران کاغذ دیواری است. طرح های این کاغذ دیواری به شکل های مختلف از پترن های ریز تا درشت در بازار فروش لوازم دکوراتیو موجود است.

اگر شما هم یکی از طرفداران طرح داماس  به عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون هستید ؛ پیشنهاد ما به شما خرید کاغذ دیواری طرح داماس با با زمینه روشن و گل های کمرنگ است، به طوری که بین گلهای کاغذ دیواری و رنگ زمینه تضاد زیادی وجود نداشته باشد.

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
دیوار پشت تلویزیون گل
دیوار پشت تلویزیون خاص

کاغذ دیواری پشت تلویزیون سه بعدی

اگر خانه ایی با مساحت کم و به اصطلاح خودمان جمع و جور دارید، کاغذ دیواری سه بعدی و طرح تونل گزینه مناسبی برای شماست. این کاغذ های دیواری سه بعدی بیشتر به عنوان پوستر دیواری سه بعدی به فروش میرسند و گزینه بسیار مناسبی برای نصب در پشت تلویزیون شما هستند.

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون پوستر
دیوار پشت تلویزیون
چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح برگ

استفاده از پوستر دیواری طرح طبیعت همچون، گل و برگ به خصوص برگ گیاهان استوایی مدتی است که بسیار ترند و محبوب دل طراحان دکوراسیون شده است. یکی از طرحهای بسیار مناسب برای استفاده در پشت تلویزیون نیز، کاغذ دیواری طرح برگ به خصوص برگ درختان موز و نخل است.

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح راه راه

کاغذ دیواری طرح راه راه همواره شیک، مدرن و پرطرفدار بوده و خواهد بود. پکاغذ دیواری راه راه حسی سیال و همواره در حرکت در خانه شما ایجاد میکند. این کاغذ دیواری انتخاب بسیار مناسبی برای پشت تلویزیون شما نیز خواهد بود.

چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
چند مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

برای خرید انواع کاغذ دیواری
کاغذ دیواری طرح دار
کاغذ دیواری ساده
کاغذ دیواری مخمل
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری پذیرایی 2019


در بلاگ ایوان بیشتر بخوانید: طریقه نصب کاغذ دیواری


میتوانید به صورت آنلاین و حضوری با شرکت طرح معماری ایوان در تماس باشید.

آدرس: تهران – خیابان بنی هاشم – کوچه طبری – مجتمع ارغوان – طبقه چهارم واحد ۳۳

تلفن: 6- 02122337204

واتساپ: 09059640710

مدیریت: 09121147337

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *