کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری طرح دار

نکته: هنگام بررسی و انتخاب مدل های کاغذ دیواری  قابل شستشو بهتر است رنگ و الگوی متناسب با چیدمان منزل را درنظر بگیرید. مثلا رنگ کاغذدیواری روشن بهترین انتخاب برای ورودی منزل خواهد بود.

کاغذدیواری به عنوان یک پوشش دکوراتیو زیبا از دیرباز طرفداران زیادی داشته است. ویژگی جالب و اعجاب برانگیز این دیوار پوش‌ها این است که به تنهایی می‌توانند فضایی گرم و صمیمی در محیط ایجاد کنند.

با گسترش تولید این دیوارپوش‌ها طرح‌ها، مدل‌ها و حتی جنس‌های متنوعی از آنها وارد خانه‌های افراد مختلف شدند. هر سال توسط دکوراتورهای معروف دنیا مدل‌ها و طرح‌های خاصی از کاغذ دیواری‌های به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.

در این مقاله از ایوان نیز قصد داریم شما را با 10 مدل برتر و محبوب کاغذ دیواری در سال 2019 آشنا کنیم. در این میان طرح‌هایی مانند الگوهای گرافیکی و گلدار هرسال به عنوان محبوب‌ترین‌ها انتخاب می شوند.

 1. کاغذ دیواری با طرح عجیب و غریب

کاغذ دیواری طرح دار

یکی از بهترین کاغذ دیواری‌های سال 2019 همین طرح‌های درهم و خیالی هستند. به وسیلهء نصب کاغذ دیواری بر روی دیوارهای آشپزخانه، به عنوان بین کابینتی، می‌توانید از هزینه‌های گزاف خرید و نصب کاشی نجات پیدا کنید!

توجه: اگر قصد داید از کاغذ دیواری به عنوان بین کابینتی در آشپزخانه استفاده کنید، حتما از بهترین برندهای موجود در بازار که مقاومت بالایی در مقابل آب و رطوبت دارند خریداری کنید.

در بلاگ ایوان بیشتر بخوانید: آموزش نصب کاغذ دیواری

2. کاغذ دیواری با طرح گرافیکی

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری با طرح‌های گرافیکی از پرطرفدارترین انواع کاغذهای دیواری هستند. به خصوص کاغذ دیواری مانند عکس بالا با رنگ آبی ملوانی از جذابترین‌های سال 2019 بوده است. این چنین کاغذهای دیواری برای محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب، اتاق پرو و اتاق آرایش بسیار مناسب هستند.

3. کاغذ دیواری با طرح طاووس

کاغذ دیواری طرح دار

یکی دیگر از بهترین طرح‌ها و الگوهای کاغذ دیواری، کاغذ دیواری با طرح پر طاووس است. این کاغذ دیواری از جمله طرح هایی است که هرکسی آن را بر روی دیوار خانه شما ببیند، مدتها از حسن سلیقه و انتخاب شما تعریف و تمجید خواهد کرد.

در بلاگ ایوان بیشتر بخوانید دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید

4. کاغذ دیواری با طرح روشن

کاغذ دیواری طرح دار

5. کاغذ دیواری با طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح دار

انتخاب کاغذ دیواری با طرح پتینه به این معنی نیست که حتماً بایستی خانه‌ایی به سبک دهه 50 میلادی داشته باشید. نکته مهم این است که کاغذهای طرح پتینه این روزها بسیار پر طرفدار شد‌ه‌اند. این کاغذهای دیواری حسی از تعامل و یکپارچه‌سازی با تمامی ارکان و وسایل خانه را ایجاد میکنند.

6. کاغذ دیواری با طرح های استوایی

کاغذ دیواری طرح دار

انتخاب یک الگوی استوایی برای دیوارهای خانه‌تان احساس گرما و نور زیادی را به خانه‌تان میبخشد. قابل ذکر است که این طرح‌های استوایی نه تنها برای کاغذ دیواری، بلکه به عنوان الگوی بسیاری از لوازم دکوراتیو در سال 2019، محبوب شده اند.

در بلاگ ایوان بیشتر بخوانید طراحی دکوراسیون کافی شاپ

7. کاغذ دیواری با طرح های آبستره

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های انتزاعی، فضایی عجیب و خودمانی را در اختیار اعضای یک خانه می‌گذارند که باب گفتگو و مکالمه بین اعضای یک خانه را فراهم میکن. بسته به اندازه و تعدد طرح‌های کاغذ دیواری، شما میتوانید یکی از دویارهای کانونی را برای نصب این کاغذ انتخاب کنید.

8. کاغذ دیواری با طرح شطرنجی

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواری 4 خانه، یا همان کاغذ دیواری با طرح شطرنجی، کاغذ دیواری با طراحی کلاسیک است که به جرات میتوان گفت برای هر فضایی مناسب است. در این کاغذ دیواری الگوها به اندازه کافی بزرگ هستند و بین انتخاب رنگهای روشن و یا تیره شما تا بینهایت حق انتخاب خواهید داشت.

9. کاغذ دیواری با طرح رنگ معمولی

کاغذ دیواری طرح دار

کاغذ دیواریتان را خودتان بسازید! برای اینکار نیازی به خرید کاغذ دیواری ندارید. تنها اندکی ابتکار، برس رنگ و چند قوطی رنگ جذاب برای ابزار کار شما خواهد بود. در این صورت میتوانید کاغذ دیواری مورد علاقه تان را بسازید که روایت کننده داستان شما نیز باشد.

10. کاغذ دیواری با طرح گل

کاغذ دیواری طرح دار

طرح‌های کاغذ‌های دیواری به شکلی است که هرکس با دیدنشان عاشق رنگ و طرح‌های دل‌انگیزشان خواهد شد. این کاغذ‌ها هم طرح‌ها شلوغ و هم خلوت دارند. دیوارهای اتاق ناهارخوری و یا اتاق نشیمن بهترین مکان برای نصب این کاغذ دیواری زیبا خواهند بود.

خرید کاغذ دیواری از فروشگاه آنلاین ایوان

کاغذ دیواری نصب آسان و بی دردسرتری نسبت به تمام انواع دیگر دیوارها پوش‌ها را دارد و این در حالی است که از نظر زیبا‌یی‌های ظاهری یک سر و گردن از تمامی انواع دیگر (مانند رنگ روغن و یا پلاستیک) بالاتر است.

تنوع بالا در بافت، طرح و برندهای کاغذ دیواری باعث می‌شود، بتوانید به راحتی خانه‌ایی مطابق با سلیقه خودتان را داشته باشید. برای مشاهده و خرید انواع کاغذ دیواری می‌توانید وارد صفحه خرید کاغذ دیواری  فروشگاه آنلاین ایوان شوید، طرح مورد علاقه‌تان را انتخاب و به راحتی تنها با چند کلیک کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان را خریداری کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *