ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری دقیقا همان متریال دکوراتیوی است که شما میتوانید با هزینه کم و نصب آسان آن را تهیه کنید و تغییرات جذابی را در در خانه و یا محل کارتان ایجاد کنید.

اگر شما تصمیم دارید که تغییری بسیار بزرگ در دکوراسیون خانه‌تان ایجاد کنید که چشم هر بیننده‌ایی را به خودش جلب کند و یا به اندازه‌ایی چشمگیر و جذاب باشد که یک نقطه کانونی خیره‌کننده در خانه‌تان داشته باشید، توصیه ما به شما فقط استفاده از یک وسیله دکوراتیو بسیار ساده ، آنهم فقط پوستر دیواری سه بعدی است.

برای خرید پوستر دیواری و اطلاع از پوستر دیواری با نصب و پوستر دیواری قیمت کلیک یا با شماره 02122337204 و ارتباط با پیام رسان ها 09059640710

این پوسترهای دیواری آماده هستند که از اتاق‌های پذیرایی زیبا و باشکوه تا اتاق خوابی پرانرژی برای کودکان شما ایجاد کنند. دنیایی از طرح‌های از پیش ساخته شده برای سفارش پوستر دیواری کلیک کنید

بهترین ویژگی پوسترهای دیواری سه بعدی چه چیزی هستند؟ این کاغذهای دیواری از یک ماده نوآورانه همانند بومی نازک ساخته شده است. این پوسترهای دیواری را به راحتی میتوانید به دیوار نصب کنید و آنهارا جدا کنید. این پوسترها هنگام نصب هیچگونه آسیبی به دیوار خانه شما نمی‌زنند. بنابراین اگر مستاجر هستید و می‌خواهید پوستر دیواری را به خانه اجاره‌ایتان بزنید، نگران آسیب دیدن دیوار نباشید.

البته برخی از انواع کاغذ دیواری قابل شست و شو در بازار لوازم دکوراسیون خانگی وجود دارد که همانند کاغذ دیواری نصب می‌شوند که نحوه نصب آنها را نیز میتوانید در مقاله آموزش نصب کاغذ دیواری توسط یکی از طراحان مشهور دکوراسیون بخوانید.

در این مقاله ما به بررسی 21 ایده جالب برای نصب کاغذ دیواری در فضاهای مختلف داخل خانه‌ و حتی فضای اداریتان میپردازیم. بنابراین اگر قصد دارید با یک هزینه کم تغییری جذاب در خانه‌تان ایجاد کنید؛ این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

پوستر دیواری پانوراما

برای دیوارهایی سفید رنگ استفاده از کاغذ دیواری‌های پانوراما بهترین انتخاب خواهند بود. یا استفاده از اسن پوستر شما دیگه از آویختن هرگونه قاب عکس و غیره بی‌نیاز خواهید بود. ویزگی منحصر به فرد کاغذ دیواری‌های پانوراما نمایش یک نمای شهری و یا نقاشی همراه با عمق وکنتراست رنگی بالاست. برای خرید انواع کاغذ دیواری‌های پانوراما به فروشگاه ایوان مراجعه کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری جذاب از نقشه‌های کودکانه

نصب یک نقشه جذاب بر روی دیوار انتخاب مناسبی هم از جنبه سرگرمی و هم آموزشی برای کودکان دارد. این پوسترهای دیواری جنبه‌های زیبا و جذابی برای هر رنج سنی از کودکان دبستانی تا نوجوانان دبیرستانی دارد.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

این پوستر دیواری شما را به گذشته می‌برد!

پوسترهای دیواری با نمایی از یک شهر شلوغ قدیمی و یا جمعی دوستانه از تعدادی فرد ناشناس حسی عجیب و ناشناخته‌ایی به ما میدهد. بنابراین اگر طرفدار روزهای قدیمی و گذشته هستید؛ این پوستر دیواری انتخاب مناسبی برای شماست. برای خرید انواع کاغذ دیواری با طرحهای قدیمی میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

این پوستر دیواری جزئیات جلوی چشم شماست!

بافت‌های سنتی مانند طرح کاشی و یا چوب، ظاهری دلسچب و طرحی گیرا به دیوار خانه شما اضافه می‌کند. برای مثال پوستر دیواری با طرح چوب ظاهری غیر صنعتی و حسی لطیف به خانه شما می‌دهد. برای مثال یک کاغذ دیواری که نمایی از چوب‌های سفید رنگ را به نمایش میگذارد. نمایی از دکوراسیون فرانسوی-روستایی دارد که عاشقان این سبک ازز دکوراسیون میتوانند فقط دیوار کوچکی از خانه‌شان را با این دیوار به زیباترین شکل ممکن آراسته کنند.

پیشنهاد خوانش مقاله: چه نوع دکوراسیونی مناسب منازل کوچک است ؟

پوستر دیواری اجسام سه بعدی
پوستر دیواری طرح شهر

تصویر شهر رویایی‌تان را به خانه بیاویزید

اگر نمایی از شهری وجود دارد که شما با نگاه کردن به آن روحیه‌تان عوض میشود، پوستر دیواری که نمایی از شهری زیباست میتواند، بهترین گزینه برای شما باشد.

این پوستر دیواری به شکل باورنکردن، عمق میدانی شیک و در عین حال غیر معمول به خانه شما اضافه میکند وهمانند اسن است که شما دریچه‌ایی به دنیای دیگر بازکرده‌اید. بنابراین اگر خانه‌ایی کوچک، کم نور و بسته دارید این پستر دیواری را انتخاب کنید.

پیشنهاد خوانش مقاله: آشنایی با انواع سبک طراحی و دکوراسیون داخلی

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

برای سفارش و یا خرید پوسترهای دیواریی با نمایی از شهر مورد علاقه‌تان میتوانید میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید، این پوسترها بهترین گزینه برای فضای نشمین خواهد بود.

با پوستر دیواری، گرافیتی‌های خیابانی را به دیوارهای خانه اضافه کنید

در هر شهری خیابانهایی وجود دارد که دیوارهای آنها پوشیده از نقاشی‌های دیواری است. این نقاشی‌های دیواری برای خیلی از افراد جزء هنرهای پرزرق و برق و محبوب به حساب می‌آیند. حتی خیلی از افراد خواستار این هستند که این نقاشی‌ها را به نحوی برروی دیوارهای خانه‌شان اجرا کنند.

پوستر دیواری طرح شهر

یکی از بهترین کارها برای داشتن نقاشی خیابانی بروی دیوارهای خانه، استفاده از پوسترهای دیواری با همین طرح و نقش ها است. این پوستر از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب، زیر زمین و یا انبار است. برای عاشقان هنر خیایانی این نوع پوستر بهترین گزینه است، بدون اینکه آسیبی به دیوار اصلی وارد بشود.

پوستر دیواری طرح گرافیکی

طرح‌های انتزاعی دوست دارید؟ پوستر سه بعدی انتزاعی در انتظار شماست

عاشق ترکیب طرحهای انتزاعی با رنگهای مختلف هستید؟ یا دوست  دارید که المان‌های روستیک را با اشکال مختلف تلفیق کنید که خانه‌ای مدرن و راحت داشته باشید؟ در این صورت پوسترهای دیواری با طرح و اشکال هندسی حس و حال عجیبی را به خانه‌تان میدهد. بنابراین با خرید یک پوستر دیواری با اشکال هندسی رنگ و شکل مورد علاقه‌تان را به خانه اضافه کنید. مثلا در عکس زیر پوستر دیواری با اشکال هندسی و رنگی خنثی همنشینی زیبایی با میزهای روستیک پیدا کرده است.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری را پشت درب خروجی نصب کند

یکی از ایده‌های منحصر به فرد پوستر دیواری در پشت درب اصلی خانه است. مخصوصا پوستر دیواری که نمایی از جاده و یا مسیری باشد که عمقی را به نمایش بگذارد. از مسیرهای شنی گرفته تا مسیرهای مخفی، بسته به سبک مورد علاقه تان میتوانید هر نوع پوستر عمق داری را به پشت درب اصلی نصب کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

یک اثر هنری بزرگ رنگ و روغن تو خانه داشته باش

خیلی از افراد عاشق نقاشی ‌های بزرگ آبرنگی هستند، اما زمانی که برای خرید آنها به فروشگاهی مراجعه میکنند؛ با قیمتهای باورنکردی روبه رو میشوند. برای این منظور استفاده از پوسترهای دیواری با طرح‌های آبرنگی چاره و راه‌کار مناسبی برای این افراد است.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوسترهای دیواری آبرنگی همچون نقاشی غول پیکریی خانه شما را در رنگ، نور و طرح غرق خواهند کرد. برای خرید پوستر دیواری با طرح  رنگ و روغن میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

اتاق خواب بچه‌ها پر از کارتون‌های جذاب

بچه‌ها عاشق کارتون‌های رنگارنگ و انیمیشن هستند. بر روی یکی از دیوارهای اتاق خواب آنها یک پوستر دیواری با طرحی از کارتون مورد علاقه‌شان نصب کنید تا شور و نشاط زیادی به اتاقشان بیاید. بهترین طرح برای اتاق کودکان میتواند نمایی از یک جنگل‌کارتونی باشد.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی
ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

طرحی از آجرهای دکوراتیو روی دیوار خانه

پوسترهای دیواری با طرحی از چوب، شیشه و حتی آجر به تنهایی می‌توانند نمایانگر سنت و اصالت باشند. بافت آجر نمایی منحصر که ترکیبی از مدرنیته و سنت است را نشان میدهد، به همین دلیل طرفداران زیادی را هم دارد. انتخاب یک پوستر دیواری با طرح آجر مناسب افرادیست که علاقه‌مند هستند در هر چیزی سلیقه خودشان را به نمایش بگذارند. برای خرید انواع پوستر دیواری با کیفیت با طرح آجر میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی
ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری با طرح‌های پاپ‌آرت

نقاشی دیواریی‌ها با طرح پاپ آرت بهترین انتخاب برای عاشقان داستان‌های کُمیک است. این تصاویر خلاقانه و سرگرم کننده هستند و مناسب نصب در هر فضایی از رستوران، اتاق خواب، تا فروشگاه های مختلف است.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

با پوستر دیواری، انگیزه ورزشی به خودت بده

سالن‌های ورزشی حرفه‌ایی سالهاست که بر روی دیوارهای سالنشان پوسترهای بزرگی از قهرمانان و افراد مختلف با بدن‌های زیبا نصب میکنند تا انگیزه‌ایی برای افرادی که به عضویت باشگاه در می‌آیند باشد.

شما هم اگر نیاز به انگیزه برای ورزش و تناسب اندام دارید، نصب یک پوستر دیواری از ورزشکار مورد علاقه‌تان میتواند انگیزه لازم را برایتان فراهم کند. برای خرید پوستر دیواری با طرح های ورزشی به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی
ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

چه چیزی بهتر از یک نقشه دیواری بزرگ به عنوان پوستر

اگر شما به دنبال دیواری با جزئیات زیاد و نزدیک به خصوصیات ذهنی خودتان هستید، میتوانید یک پوستر دیواری با طرحی از نقشه کل دنیا همراه با تمامی جزئیات و اسم تمامی کشورها و شهر را برای دیوار خانه‌تان تهیه کنید. نقشه مورد علاقه تان را میتوانید حتی در رنگهای مختلف و مدنظرتان سفارش بدهید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری با ظاهری پاره!

پوسترهای دیواری با بافتی عجیب و غریب چیزی شبیه پاره‌شدگی به سرعت در حال محبوب شدن هستن. این نوع پوسترها بیشتر مناسب اتاق خواب نوجوانان، یک اتاق ورزشی و یا فضایی خصوصی و آرام برای افراد  مختلف است.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

با کاغذ دیواری‌های طرح جنگل، نور و عمق به دیوار خانه‌تان اضافه کنید

عاشقان طبیعت می‌توانند به راحتی آن هم تنها با نصب یک پوستر دیواری با طرح جنگل طبیعت را به خانه‌شان بیاورند. فرض کنید هروز با نگاه کردن به دیوار خانه تان غرق در دنیایی زیبا پر از نور، درخت و سرسبزی بشوید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک

پوستر دیواری با طرح کوهستان انتخابی مناسب برای دیوارهای سفید مجاور

برای دیدن قله‌های زیبا کوهستان هیمالیا، نیازی نیست سختی و مشقت صعود و کوهنوردی را متحمل بشوید.  با نصب یک پوستر دیواری از این رشته کوه های زیبا میتوانید، هیمالیا را به خانه تان بیاورید. این منظره های زیبا احساس آرامش را به خانه شما می آورند.  با رنگ خنثی این کوهستان‌ها  میتوانید دکوراسیون داخلی خانه‌تان را به راحتی هماهنگ کنید. برای خرید انواع کاغذ دیواری با طرح کوهستان میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

با پوستر ساحلی، گشت و گذاری در کنار دریا داشته باش

پوستر دیواری با نمایی از امواج یک انتخاب بسیار مناسب برای نشان دادن زیبایی و قدرت اقیانوس  در خانه شما هستند. این امواج برای پوشاندن اتاق خواب افراد نوجوانی است که عاشق دریا، شنا کردن و موج سواری هستند، میباشد. برای خرید پوستر دیواری با طرح ساحل و موج میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی
ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

کشف ناشناخته‌های فضایی با پوسترهای دیواری با کیفیت

اگر شما به دنبال نصب چیزی فراتر از تصاویر روزمره و یا تکراری بر روی دیوارتان هستید، تصاویری از فضا، کهکشهان‌ها و سیارات همان چیزی هستند که باید به دنبالش باشید. پوسترهای دیواری فضایی برای کودکان همیشه هیجان آوره بوده‌اند. این پوسترها افق دید گسترده‌ایی را به آنها میدهد.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

زندگی بالای ابرهای زیبا با پوسترهای دیواری طرح ابر

ایده جذاب دیگر استفاده از پوستر‌هایی با طرح آسمان صاف و آبی و یا پر از ابرهای زیبا است. این پوستر دیواری جذابیت بسیار خاصی برای کودکان خواهد داشت. این پوستر دیواری میتواند جلوه زیبا و در عین حال روشن و پر نوری را فراهم کند.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری مخصوص سالن آرایشگاه

یکی از بهترین مکان‌هایی که میتوان در آن پوستر دیواری نصب کرد؛ آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی هستند. در سالن‌های زیبایی همواره یک دیوار کانونی وجود دارد که میتوان بروی آن عکسهای جذاب از مدل‌های زیبای آرایشی را نصب کرد. اگر نصب این تصاویر به صورت یک پوستر دیواری بزرگ و باکیفیت باشد در جذب مشتریان، تاثیر زیادی خواهد داشت.

ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

پوسترهای دیواری از انواع دیوارپوش‌های مدرن دکورایتو هستند که این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند. شاید باور کردنش آسان نباشد که تنها با یک پوستر ساده میتوانید کل دکوراسیون داخلی خانه‌تان را تحت تاثیر قرار بدهید. در این مقاله با 20 ایده مختلف برای نصب و استفاده از پوستر دیواری آشنا شدید. برای خرید انواع پوسترهای دیواری با طرح های مختلف میتوانید به فروشگاه آنلاین ایوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید

۱ thoughts on “ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

  1. اشتراک ها: انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2023 | فروشگاه ایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *