تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری
فهرست پنهان
4. • مهم ترین تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری
5. جمع‌بندی
5.1. پوسترهای دیواری به صورت شیت، تک شیت و یا رول بر روی دیوار نصب میشوند. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری وظیفه زیباتر ساختن فضای داخلی خانه را دارند اما بسته به کیفیت چاپ، نوع کاغذ مصرفی و ابعاد میتوانند ارزانتر از کاغذ دیواری باشند. نصب پوستر دیواری سریع تر از کاغذ دیواری ها انجام می شود. و شما تنها در کمتر از یک ساعت میتوانید فضای داخلی را بشدت متحول کنید. بیشترین استقبال مردم از طرحهای طبیعت و سه بعدی پوستر دیواری است که هم فضا را بزرگتر نشان میدهند و هم آرامش بسیار زیادی را نیز به منزل شما می آورند. برخی معتقدند که پوسترهای دیواری بر خلاف کاغذ دیواری، قابلیت شستشو ندارند، اما اگر پوسترها بر روی شیتهای باکیفیت تولید و چاپ شوند همانند کاغذ دیواری قابل شستشو خواهند بود. در نهایت با خرید پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری کل دکوراسیون داخلی خانه‌تان را تحت تاثیر قرار بدهید. برای خرید انواع پوسترهای دیواری در طرحها و کیفیتهای مختلف میتوانید به راحتی طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید، برای مشاوره خرید و نصب هم میتوانید با ایوان در تماس باشید.

تفاوت بین پوستر دیواری با کاغذ دیواری اولین سوالی است که در ذهن خریداران دیوارپوش‌‌های مدرن خطور می‌کند. کاغذ دیواری و پوستر دیواری با اینکه شباهت‌های زیادی با یکدیگر در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

برای دیدن محصولات ، برای مثال ؛ کاشی بین کابینتی و پارکت لمینت شما میتوانید از فروشگاه ما دیدن کنید .

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

شما میتوانید خدمات و طراحی های ما مانند ؛ طراحی ویلا ، طراحی رستوران و … دیدن فرمایید .

در چندسال اخیر با توجه به رشد روزافزون تمایل برای بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی، تقاضا برای هرنوع دیوارپوشی که بتواند خانه و دیوارهایش را در سریعترین زمان ممکن تغییر شگرفی بدهد، زیاد شده است.
لازم به ذکر است که خرید و استفاده از کاغذ دیواری سابقه بسیار طولانی دارد ولی پوسترهای دیواری اخیراً در بازار لوازم دکوراتیو خانگی و اداری جای خودشان را باز کرده‌اند.

پیشنهائ مقاله:در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟ کلیک کنید

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه و یا محیط اداریتان را دارید ولی تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام یک یعنی پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری برای شما مناسب است این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله قرار است سراغ پاسخهایی مناسب برای سوالات زیر باشیم:
• آیا پوستر دیواری با کاغذ دیواری متفاوت است؟
• مهم ترین تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری
• بررسی مزایای پوستر دیواری در قیاس با کاغذ دیواری

آیا پوستر دیواری با کاغذ دیواری متفاوت است؟

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله! کاغذ دیواری دیوارپوشی است که به صورت رولی به فروش می‌رسد و از طرح‌های تکرار شونده ساخته می‌شود. برای مثال در یک رول کاغذ دیواری بارها و بارها یک طرح داماسک تکرار می‌شود.
کاغذ دیواری را میتوان بر روی تمام دیوارهای خانه و حتی بر روی ستون و یا زیر کابینت‌ها هم نصب کرد.
اما پوستر دیواری از یک طرح واحد تشکیل شده و بسته به سبک آن می‌تواند تصویری کامل از یک منظره و یاکلوز آپی از یک گل باشد. پوستر دیواری را تنها میتوان بر روی یک دیوار نصب کرد که بهتر است دیوار اصلی و یا مرکزی باشد.

پیشنهاد مقاله: نورپردازی نما کلیک کنید

• مهم ترین تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

پوستر دیوداری و کاغذ دیواری با وجود تمام شباهتهایی که با یکدیگر دارند در دو مورد زیر با یکدیگر تفاوت زیادی دارند
•    قیمت
•    طرح
مهمترین تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری قیمت آن است. شما میتوانید دیوار کوچکی در خانه‌تان را با یکی دو رول پوستردیواری چنان متحول کنید که انگار کل خانه را رنگ و یا کاغذ دیواری کرده اید.
دومین تفاوت بزرگ کاغذ دیواری با پوستر دیواری طرح روی آن است. طرحهای کاغذ دیواری محدود به آلبومهایی با سبکهای خاص است و این درحالی است که طرح های پوستر دیواری هیچگونه محدودیتی ندارد. طرحهای پوسترهای دیواری محدود به چند گل و بته، داماسک و یا خطوط هندسی نیستند. با پوسترهای دیواری میتوانید، المانهای معروف شهرها و کشورها، مناظر طبیعی و یا تخیلی سه بعدی، حیوانات، گلها و غذاهاو غیره را به خانه خودتان بیاورید.

پیشنهاد مقاله: کاشی بین کابینتی سفید کلیک کنید

•    بررسی مزایای پوستر دیواری در قیاس با کاغذ دیواری

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

•    پوستر دیواری مقرون به صرفه

مهمترین مزیت پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری، قیمت کمتر آن است. با یک رول پوستر دیواری و نصب آن تنها بر روی یک دیوار میتوانید به راحتی و با هزینه بسیار کم کلا فضای داخلی خانه را متحول کنید. اما برای ایجاد تغییر و تحول در فضا داخلی خانه توسط کاغذ دیواری نیازمند چندین و چند رول کاغذ دیواری آنهم بر روی چند دیوار مختلف خواهید بود.

•    پوستر دیواری و عدم محدودیت در چاپ آثار و طرح های دلخواه

مزیت دیگر پوستر دیواری تنوع بشدت بالای آن است. برای تولید پوستر دیواری هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما هر عکس و هر طرحی را میتوانید به شکل پوستر سفارش بدهید و بر روی دیوارتان نصب کنید.

پیشنهاد مقاله: 5 مدل پارکت لمینت در سال 2022 کلیک کنید

•    ماندگاری بالای پوستر دیواری

پوسترهای دیواری هم همانند کاغذهای دیواری بر روی متریالهای مختلف از جمله پی وی سی و چرم قابلیت چاپ شدن را دارند. اما چاپ طرح پوستر بر روی پی وی سی باعث میشود کیفیت چاپ و ماندگاری طرح نیز بالاتر رود.

•    نصب آسان پوستر دیواری

برای ساخت پوستر دیواری یک طرح واحد بر روی چندین روح کاغذ خام چاپ میشود چون نقشه طرح از قبل مشخص است و براساس اندازه دیوار و طرح ذکر شده رولها تولید میشوند، نصب هم راحتتر و سریعتر از پوستر خواهد بود.

•    ثبات در رنگ پوستر دیواری

یکی دیگر از مزایای پوسترهای دیواری، ثبات در رنگهای به کار رفته در پوسترهای دیواری نصبت به رنگ و یا کاغذ دیواری است. البته این ثبات زمانی عملی میشود که از مواد اولیه باکیفیت استفاده بشود.

•    قابلیت شست و شوی آسان

پوسترهای دیواری نیز اگر از جنس پی وی سی، وینیل و یا چرم باشند همانند اکثر کاغذهای دیواری قابلیت شستشو را دارند. اما چون پوستر دیواری تنها بر روی یک دیوار نصب میشوند، راحت‌تر و سریع‌تر شستشو و تمیز خواهند شد.

پیشنهاد مقاله : آیا بازسازی با نوسازی تفاوت دارد؟ کلیک کنید

  •  جمع‌بندی

پوسترهای دیواری به صورت شیت، تک شیت و یا رول بر روی دیوار نصب میشوند. پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری وظیفه زیباتر ساختن فضای داخلی خانه را دارند اما بسته به کیفیت چاپ، نوع کاغذ مصرفی و ابعاد میتوانند ارزانتر از کاغذ دیواری باشند.
نصب پوستر دیواری سریع تر از کاغذ دیواری ها انجام می شود. و شما تنها در کمتر از یک ساعت میتوانید فضای داخلی را بشدت متحول کنید. بیشترین استقبال مردم از طرحهای طبیعت و سه بعدی پوستر دیواری است که هم فضا را بزرگتر نشان میدهند و هم آرامش بسیار زیادی را نیز به منزل شما می آورند.
برخی معتقدند که پوسترهای دیواری بر خلاف کاغذ دیواری، قابلیت شستشو ندارند، اما اگر پوسترها بر روی شیتهای باکیفیت تولید و چاپ شوند همانند کاغذ دیواری قابل شستشو خواهند بود.
در نهایت با خرید پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری کل دکوراسیون داخلی خانه‌تان را تحت تاثیر قرار بدهید. برای خرید انواع پوسترهای دیواری در طرحها و کیفیتهای مختلف میتوانید به راحتی طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید، برای مشاوره خرید و نصب هم میتوانید با ایوان در تماس باشید.

بعد از طی فرآیند خرید پوستر دیواری خودتان را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد. اگر ساکن استان تهران هم باشید ایوان بهترین نصاب پوستر دیواری را برای شما ارسال خواهد کرد. و اگر ساکن شهرستانها هستید؛ میتوانید از خدمات مشاوره رایگان انتخاب و خرید بهترین پوستر دیواری و کاغذ دیواری برای خانه و یا محیط اداریتان بهره ببرید.

امتیاز دهید

۳ thoughts on “تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

  1. اشتراک ها: در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟ | فروشگاه ایوان بررسی نکات مهم

  2. اشتراک ها: همه چیز درباره کاغذ دیواری ضد آب | فروشگاه ایوان

  3. اشتراک ها: انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2023 | فروشگاه ایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *