در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟

در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟

نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از مواردی است که بعنوان پوشش دیوار این روزها بسیار ترویج پیدا کرده و جلوه و ظاهری بشدت مدرن را به فضای داخلی خانه اهدا می‌کند.
پوستر دیواری به عنوان یک کاغذ دیواری با طرح یکپارچه قابلیت و امکان چاپ در ابعادها متفاوت را داشته و به جهت کیفیت و ماندگاری بالایی که دارا هستند، آیتم قابل قبولی برای آنهایی به شمار می‌روند که قصد ندارند خرج گزافی برای تغییر اساسی دکوراسیون داخلی خانه‌شان انجام بدهند.
برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب یا خرید پوستر دیواری باید به نکات مهمی که در این مطلب از ایوان عنوان میشوند، دقت کنید. اگر این موارد را رعایت کنید، بهترین پوستر دیواری را بر روی مناسبترین دیوار منزلتان نصب خواهید کرد.

نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری

مزیت مهم انتخاب پوستر دیواری

یکی‌از مزیت های مهم انتخاب پوستر دیواری به عنوان دیوارپوش عدم محدودیت آن برای نصب بر روی دیوارهایی با مساحت متفاوت است. حتی برای محیطهای بسته و کم نور نیز، پوستر دیواری دارای گزینه های جذابی برای ایجاد نور و وسعت زیاد در منزل شما هستند.

پیشنهاد مقاله: تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

مزیت مهم انتخاب پوستردیواری

  • طرح پوستر دیواری

طرح پوستر دیواری مهمترین مهمترین مساله‌ایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. قبل از خرید پوستر حتما درباره طرح های مورد علاقه تان به خوبی سرچ و جست و جو کنید تا در هنگام تصمیم گیری دچار سردگمی نشوید.
کاربری فضا در انتخاب طرح پوستر دیواری بسیار مهم است. در سایت ایوان شما میتوانید برای فضای اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن، و تمامی فضاهای کاری مانند سالنهای آرایش و زیبایی بهترین طرح را انتخاب کنید.

پیشنهاد مقاله: ایده جذاب برای نصب پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

طرح پوستر دیواری

  • تنوع پوستر های دیواری

تنوع طرح در پوسترهای دیواری بشدت بالاست و خبر خوب درباره این دیوارپوش این است که شما تمامی عکسهای با کیفیتتان را نیز میتوانید به پوستر دیواری تبدیل کنید.

پیشنهاد مقاله: 29 نمونه از پوسترهای دیواری جدید و زیبا

تنوع پوستر های دیواری

  • رنگ پوستر دیواری

رنگ غالب در پوستر دیواری را متناسب با سایر اجزا و مبلمان خانه تان انتخاب کنید. برای مثال اگر تم خانه شما رنگ‌های بشدت گرم و قهوه ایی است برای خرید پوستر دیواری به سراغ موردی بروید که رنگ غالب آن یک رنگ خنثی باشد تا از شدت گرمای محیط کم کند.
همچنین اگر تم رنگی مبلمان خانه شما خنثی است و در دایره رنگهای سفید، خاکستری و یا کرم قرار دارد، پوستری با رنگ متضاد میتواند حال و هوای خانه تان را به کلی دگرگون کند.

پیشنهاد مقاله: در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و نوزاد به چه نکاتی باید دقت شود؟

رنگ پوستر دیواری

  • ابعاد پوستر دیواری

ابعاد پوستر دیواری را نیز متناسب با مساحت منزلتان انتخاب کنید. اگر خانه شما کوچک است از پوستری با طرح مینیمال و اگر بزرگ است پوستری با طرح های بزرگتر انتخاب مناسبی خواهند بودند.
پوسترها مخصوصا پوسترهای طبیعت به طرز عجیبی توانایی ایجاد روشنایی و بعد در منزل شما هستند. پس اگر خانه شما کم نور است از آنها غافل نشوید. پوسترهای سه بعدی نیز مخصوص ایجاد بعد و فضای بصری مجازی در منازل کوچک هستند. برای خانه کوچکتان خرید پوستر دیواری سه بعدی با رنگ روشن را فراموش نکنید.
دقت کنید که عرض پوستر دیواری از سه چهارم عرض مبلمانی که در منزل وجود دارد بیشتر نباشد. این یکی از نکات مهمی است که کارشناسان طراحی و دکوراسیون ایوان در مورد آن بسیار حساسند و انتخاب بهترین پوستر دیواری را در گرو دقت به جزئیات منزل میدانند.

پیشنهاد مقاله: همه چیز درباره کاغذ دیواری ضد آب

ابعاد پوستر دیواری

  • جنس پوستر دیواری

برای خرید پوستر دیواری باید هزینه نسبتا بالایی را متحمل باشید. پس از خریدتان باید انتظار دوام و ماندگاری بالا را نیز انتظار داشته باشید. در هنگام انتخاب پوستر دیواری تنها، آنهایی که بر روی متریال با کبفیت  چاب میشوند را انتخاب کنید. پوستر دیواری با جنس خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

  1. پوستر دیواری نباید حساسیت زا و آلرژی زا باشد.
  2. پوستر دیواری باید ضد الکتریسیته ساکن باشد
  3. پوستر دیواری باید قابل شستشو و غبار روبی باشد
  4. پوستر دیواری باید در مقابل اشعه یو وی خورشید مقاومت داشته باشد
  5. پوستر دیواری باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد.

پیشنهاد مقاله: دکوراسیون داخلی یوتیوب


روش صحیح شست و شوی انواع کاغذ دیواری

مشاهده مقاله روش صحیح شست و شوی انواع کاغذ دیواری

جنس پوستر دیواری

  • قیمت پوستر دیواری

قیمت پوستر دیواری عامل بسیار مهم و کلیدی در خرید آن به حساب می‌آید. لطفا در خرید متریال خانه دنبال اجناس بی کیفیت و ارزان نباشید، چراکه شما آنقدر پولدار نیستید که جنس ارزان بخرید.
پوستر دیواری ارزان به سرعت دچار پوسته اندازی شده و تصویر روی آن بر اثر تابش نور خورشید و یا گرد و غبار مات میشود و وضوح تصویر اولیه را از دست میدهد.
توصیه ما به شما این است که برای خرید پوستر دیواری به مراکزی مراجعه کنید که می دانید پوستر دیواری هایی با کیفیت را به فروش می‌رسانند. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه ایوان است. ما در ایوان تیمی از بهترین طراحان داخلی را ر کنار هم جمع کرده‌ایم تا به شما بهترین مشاوره را برای مناسب ترین پوشتر دیواری در راستای سلیقه و طرح و رنگ مورد علاقه تان را ارائه بدهند.

کلام آخر در خرید پوستر دیواری

پوستری دیواری چند سالی است که در بازار دکوراسیون داخلی دنیا جای خود را بازکرده و این روزها در حال مستحکم کردن جایگاه خودش است. تنوع طرح، رنگ و مدلهای مختلف این دیوار پوش جذاب دیگر هیچ حرف و حدیثی را باقی میگذارد و آنقدر مدلهای آن متنوع است که حتی برای مشکل پسندترین افراد نیز مدل مناسبی بلاخره پیدا خواهد شد.
توجه کنید با خرید پوستر دیواری از ایوان شما 4 جنس مختلف از این دیوار پوش را در پیش روی خودتان دارید. پی وی سی، پی وی سی گرماژ بالا، چرمی، پی وی سی اکلیل‌دار متریالهایی هستند که ما بنا به سلیقه و بودجه شما طرح پوستر دیواری را چاپ میکنیم.
در ضمن با خرید پوستر دیواری در هر طرح و ابعادی ما بهترین نصاب را برای شما ارسال خواهیم کرد. برای خرید پوستر دیواری بر روی لینک کلیک کنید.


افزایش طول عمر کاغذ دیواری با چند ترفند ساده

مشاهده مقاله افزایش طول عمر کاغذ دیواری 

امتیاز دهید

۲ thoughts on “در انتخاب پوستر دیواری به چه نکاتی باید دقت شود؟

  1. اشتراک ها: انواع مدل کاغذ دیواری جدید برای سال 2023 | فروشگاه ایوان

  2. اشتراک ها: تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری | فروشگاه ایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *