روشهای تغییر دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری

روشهای تغییر دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری توانایی بسیار بالایی در ایجاد تغییرات شگرف در دکوراسیون داخلی خانه دارد. این توانایی فقط در کاغذ دیواری نهفته است. این نوع دیوارپوش دارای رنگها و طرحهای بسیار متنوعی هستند. تنوع بالای انواع کاغذ دیواری باعث شده که بتوانیم آن را در قسمتهای مختلف خانه نصب کنیم.
در این مطلب از بلاگ ایوان قصد داریم با شما درباره توانایی شگرف کاغذ دیواری در تغییر دکوراسیون داخلی خانه صحبت کنیم. پس اگر دنبال ایده گرفتن درباره نصب کاغذ دیواری در نقاط مختلف منزلتان هستید ما را تا انتها دنبال کنید.

پذیرایی مهمترین بخش خانه به حساب می آید. مهم از این لحاظ که تنها نقطه‌ای از خانه است که همه اعضای خانه در آن برای دیدن تلویزیون و یا گپ و گفتمان خانوادگی گرم و صمیمی به دور هم جمع می‌شوند.
مهمترین بخش این فضا برای نصب کاغذ دیوار،ی نصب کاغذ دیواری در پشت تلویزیون است. برای نصب کاغذ دیواری در این قسمت بهتر است از طرح های مدرن و رنگهای متناسب با دکوراسیون داخلی فضای نشیمن نیز استفاه کنید.
همچنین بهترین ایده برای نصب کاغذ دیواری در پشت تلویزیون استفاده از پوستر دیواری به جای کاغذ دیواری است. برای خرید پوستر دیواری از ایوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نصب کاغذ دیواری در پذیرایی

پذیرایی فضایی مهم و کانونی در هر خانه‌ای به حساب می‌آید. این نقطه از خانه فضایی است که در آن از مهمانان پذیرایی می‌کنید و رسمی‌ترین فضای خانه به حساب می‌آید. نصب کاغذ دیواری روشی ساده و ارزان برای جلوه بخشیدن به اتاق پذیرایی می باشد.
نصب کاغذ دیواری مناسب به راحتی این فضا را جذاب تر و زیباتر می‌کنید. برای کاغذ دیواری اتاق پذیرایی بهتر است از طرحهای رسمی و کلاسیک استفاده کنید. همچنین رنگهای تیره و متناسب با مبلمان این فضا میتوانند انتخاب بسیار مناسبی باشد. بهترین کاغذ دیواری برای نصب در پذیرایی طرح داماسک است.
فضای پذیرایی شما اگر کوچک و کم نور است به جای کاغذ دیواری با  رنگهای تیره و اندازه طرحهای بزرگ از کاغذ دیواری رنگ روشن و طرح های کوچک استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان بدهد.
همچنین بسیاری از پذیرایی ها دارای قابهای گچی هستند؛ می‌توانید به جای اینکه تمام دیوار را با کاغذ دیواری دکور کنید، تنها در داخل این قابها کاغذ دیواری مد  نظرتان را نصب کنید.

روشهای تغییر دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری

  • نصب کاغذ دیواری در اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا یکی از خصوصی ترین بخش ها در هر خانه‌ای است. پس در هنگام طراحی داخلی اتاق خواب به طرح و رنگ کفپوش و دیوارپوش و چیدمان وسایل و … دقت لازم را داشته باشید.
انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب مهمتر از هر بخش دیگر خانه است. اتاق خواب فضایی است که در آن استراحت و مطالعه می‌کنید و یا به کارهای عقب افتاده‌تان می‌پردازید.
پس استفاده از رنگهای تند و پر جنب و جوش و یا طرح‌های بزرگ و شلوغ برای کاغذ دیواری اتاق خواب جدا آرامش شما را برهم میزند و شما را از ماندن در آن فضا دور خواهد کرد.
برای کاغذ دیواری اتاق خواب سراغ رنگهای روشن و یا خنثی مانند کرم، خاکستری، سفید و شیری بروید و طرحهای کوچک را برای کاغذ دیواری این بخش انتخاب کنید.
اما اگر بشدت طرفدار رنگهای تیره مانند قرمز، آبی کاربنی و یا حتی مشکی هستید و دوست دارید کاغذ دیواری با این تم رنگی را برای اتاق خوابتان خریداری کنید، حتما آن را بر روی یک دیوار نصب کنید. بهترین دیواری برای نصب کاغذ دیواری رنگ تیره هم دیوار پشت تاج تخت است.

نصب کاغذ دیواری در اتاق خواب

  • نصب کاغذ دیواری به عنوان بین کابینتی

اگر تا همین چند سال پیش از نصب کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی صحبتی به میان آورده می‌شد، بی درنگ به شما گفته می‌شد که این کار عملا غیر ممکن است. اما در چند سال اخیر با به بازار آمدن انواع کاغذ دیواری ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت و ساخته شده از الیاف طبیعی، پای کاغذ دیواری به فضای سرویس بهداشتی هم باز شده است.
یکی از پر طرفدار ترین ایده های نصب کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی نصب این دیوار پوش در بالای قسمت روشویی  و یا توالت فرنگی است و بهتر است برای سایر دیوارها از کاشی استفاده کنید.
ترکیب تناوبی نصب کاغذ دیواری و کاشی در فضای سرویس بهداشتی در چند سال اخیر بسیار ترند شده و طرفداران خاص خود را دارد.

نصب کاغذ دیواری به عنوان بین کابینتی

محصول پیشنهادی : کاغذ دیواری سه بعدی

  • نصب کاغذ دیواری در فضای کوچک

وقتی صحبت از فضاهای کوچک می شود، واکنش بیشتر افراد این است که تا جایی که ممکن است اتاق را با رنگ سفید تزیین کنند تا احساس بزرگتر و دلپذیرتر شود. اما این قانون همیشه درست به نظر نمی رسد. به جای تلاش برای سفید کردن جاهای کوچک منزل، چرا به جهت دیگر نروید و با اتاق کوچکی که دارید لذت ببرید؟ با استفاده از کاغذ دیواری جذاب و غیر منتظره ، یک گوشه کوچک را به یاد ماندنی کنید ، به آن شخصیت بدهید و حتی فضای کوچک خود را بزرگتر از چیزی که هست به نمایش بگذارید.

نصب کاغذ دیواری در فضای کوچک

  • راه پله های طرح دار

اگر راه پله ای درست در ورودی خود دارید ، با کاغذ دیواری آنرا برجسته تر کنید، کاغذ دیواری که مستقیماً به پله ها متصل شده است ، یک طراحی غافلگیرکننده را برای مهمانان خود رقم بزنید .

راه پله های طرح دار

محصول پیشنهادی : کاغذ دیواری اتاق کودک

  • استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی و حمام

اکثر افراد به دلیل بالا بودن رطوبت در فضای حمام و خیس بودن محیط سرویس بهداشتی، کاشی و سرامیک را بهترین نوع دیوار پوش میدانند و از نصب کاغذ دیواری اجتناب می‌کنند، شاید بر اساس شرایط پیش آمده نصب کاغذ دیواری برای این محیط ها گزینه ایده آلی نباشد، اما امروزه بر خلاف تصور عموم مردم استفاده از کاغد دیواری در محیط های مرطوب نیز فراهم شده است زیرا کاغذ دیواری های قابل شستشو وارد بازار شده است و جنس این نوع کاغذ دیواری ها از وینیل می‌باشد که سطح این کاغذ دیواری از روکشی زد آب ساخته شده است که امکان نشت آب به لایه های زیرین جلوگیری می کند.

استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی و حمام

در پایان..

کاغذ دیواری در چند سال اخیر بسیار ترند شده است و ایده های زیادی برای نصب این دیوارپوش در نقاط مختلف خانه وجود دارد. کاغذ دیواری امروزه دیوار تنها مخصوص پذیرایی و یا اتاق خواب نیست بلکه با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید آن را در سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه نیز نصب کنید.
در نهایت میتوانیم بگوییم استفاده و نصب کاغذ دیواری به معنی تغییر بسیار اساسی در منزل است. با خرید کاغذ دیواری با کیفیت و از ایوان خودتان را از شر دردسرهای رنگ و هزینه های تمام نشدنی آن خلاص کنید. با خرید کاغذ دیواری از ایوان، ما به شما بهترین نصاب کاغذ دیواری را نیز معرفی خواهیم کرد.a

امتیاز دهید

۲ thoughts on “روشهای تغییر دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری

  1. اشتراک ها: 7 نکته پنهانی در طراحی و دکوراسیون اتاق مطالعه که نمیدانید! | طرح معماری ایوان

  2. اشتراک ها: چه نوع دکوراسیونی مناسب منازل کوچک است ؟ | طرح معماری ایوان دکوراسیون و اصولی که بهتر است بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *