انواع پارکت لمینت + انتخاب رنگ

کدام پارکت لمینت برای اتاق مناسب است
فهرست پنهان
2. ابعاد پارکت لمینت :

انواع پارکت لمینت

وقتی در مورد انواع پارکت لمینت صحبت میکنیم به دو روش میتواند باشد ، از لحاظ جنس و ابعاد و برند و یا از لحاظ طرح و رنگ و ما سعی میکنیم هر دو ملاک را با شما صحبت کنیم ، ابتدا از لحاظ جنس و ابعاد

ابعاد پارکت لمینت :

ما سه طول مختلف در خرید پارکت لمینت داریم ، و چهار عرض و ضخامت در بازار موجود است، برخی از آنها شکل اریب یا به اصطلاح جناقی است که برای برجسته کردن اندازه تخته است. اگر یک کف مقاوم در برابر آب می خواهید؟ به لطف فناوری روکش روی پارکت لمنیت های ما امکان پذیر است. مجموعه ما شامل انواع مختلفی از همه این ویژگی ها است و با بیش از 79 طرح مختلف برای انتخاب، چیزی در اینجا برای همه وجود دارد. نمای کلی را در اینجا در زیر بررسی کنید.

برای اطلاع از پارکت لمینت قیمت کلیک کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد ضخامت و عرض مناسب پارکت لمینت جدید، موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید. در اینجا، همه چیزهایی را که باید بدانید تا تصمیم بگیرید کدام برای شما بهترین است را بررسی می کنیم

پیشنهاد: دلایل باد کردن پارکت لمینت چیست

انواع پارکت لمینت ابعاد

ضخامت پارکت لمینت :

ضخامت کفپوش لمینت ما بین 7 تا 12 میلی متر است. کفپوش لمینت 7 میلی متری ما در سبک ها و پرداخت های متفاوتی عرضه می شود. در حالی که کفپوش لمینت 12 میلی متری ما در سبک ها و جلوه های فراوانی موجود است. و ما همه چیز را در این بین داریم!

کفپوش ضخیم تر ما همچنین دارای مجموعه ای از پوشش های ضد آب است که برای حمام عالی است. انتخاب یک کفپوش ضخیم تر می تواند باعث عایق کاری بهتر اتاق شود. با این حال، با فوم مناسب، یک کفپوش نازک تر به همان اندازه مناسب خواهد بود

پیشنهاد: آموزش اندازه گیری پارکت لمینت

انواع پارکت لیمنت ضخامت

مزایای کفپوش ضخیم تر :

کفپوش‌های لمینت ضخیم‌تر برای چیدن راحت‌تر، آرام‌تر برای راه‌رفتن هستند و بهتر است بی‌نظمی‌های کوچک را در کف زیرین پنهان کنند. ما متوجه شدیم که اکثر مردم ترجیح می‌دهند یک لمینت با ضخامت 12 میلی‌متر در مکان‌های پرتردد قرار دهند. ولی غالبا نیاز ها با همین لمینت های بین 8 تا 10 میلیمتر برطرف میشود

پیشنهاد: روشهای رفع صدا و جیر جیر پارکت لمینت

مزایای کفپوش نازک تر :

انتخاب کفپوش لمینت نازک‌تر معمولاً یک جایگزین مناسب برای کفپوش‌های ضخیم‌تر است. مهم است که به یاد داشته باشید که ضخامت و دوام چیزهای متفاوتی هستند. ضخیم تر همیشه به معنی بادوام تر نیست. دوام با کیفیت سنجیده می شود

پیشنهاد: راهنمای تمیز کردن پارکت لمینت

 طول عمر پارکت لمینت :

همانطور که قبلا ذکر شد، فقط به دلیل اینکه کف لمینت ضخیم تر از سایرین است، این بدان معنا نیست که به طور خودکار دوام بیشتری دارد. اگر کفپوش ها با بالاترین استاندارد ساخته شده باشند و یک لایه رویین بادوام داشته باشند برای شما مناسب است.
در نظر داشته باشید که انتخاب ضخامت و عرض مناسب کف جدید شما به شدت به اتاق بستگی دارد.

پیشنهاد: همه چیز درباره آسیب زدن موریانه به پارکت لمینت

جنس و لایه های پارکت لمینت 19

عرض کفپوش پارکت لمینت در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارد – چه تخته‌ای بلند، چه تخته‌ای پهن یا کاشی مربعی، ما طیف وسیعی از کف‌های لمینت را متناسب با نیاز شما داریم. ما تخته های لمینت و همچنین لمینت های بزرگ با جلوه کاشی برای انتخاب داریم.

پیشنهاد: روغن کاری پارکت لمینت چه مزایایی دارد ؟

قفل و کلیک لمینت :

در تولیدات مختلف کارخانه ها سیستم قفل و کلیک میتواند متفاوت باشد مثلا 3 قفل یا 4 قفل بسته به شیار های پارکت لمینت وجود دارد

اکنون امیدواریم در مورد ضخامت و عرض مناسب برای کفپوش جدید خود تصمیم بگیرید، * بهترین و مناسب ترین پارکت لمینت برای محیط کار چه ویژگی هایی دارد؟

* ما را بررسی کنید.

انتخاب رنگ پارکت لمینت

انتخاب رنگ پارکت لمینت :

انتخاب کفپوش های چوبی و لمینت می تواند یک کار دلهره آور و خسته کننده باشد. انتخاب بی پایانی از مارک ها، ضخامت، کیفیت و سیستم های کلیک وجود دارد. و هنگامی که همه چیز فنی را درک کردید، باید مهمترین انتخاب را انجام دهید. چگونه رنگ مناسب پارکت لمینت را انتخاب کنیم؟ با گزینه های بسیار زیادی که باید در نظر بگیرید، می تواند گیج کننده و تا حدودی طاقت فرسا باشد. در انبار پارکت لمینت ما بیش از 180 پالت پارکت لمینت را انبار می کنیم.
در حالی که وقتی می خواهید انتخاب های زیادی زیر یک سقف داشته باشید، این می تواند فوق العاده باشد، گاهی اوقات می تواند گزینه های زیادی را ارائه دهد. بنابراین در اینجا دست کمک ما است که از کجا شروع کنیم؟

چگونه رنگی را برای کف لمینت خود انتخاب می کنید؟ رنگ و پوششی که انتخاب می کنید باید به عوامل مختلفی مانند تطبیق پذیری طولانی مدت کف لمینت، سبک اتاق، ویژگی های فضایی و طراحی داخلی بستگی داشته باشد. این عوامل را قبل از متعهد شدن به یک سبک برای تزئین خانه خود برای سالها در نظر بگیرید.

پیشنهاد مقاله: بهترین زمان برای واکس پارکت لمینت هر چند وقت یک‌ بار است ؟

انواع پارکت لمینت در نور

کفپوش تیره یا روشن؟

همه ما در اینجا ترجیحات خاص خود را داریم، اما بهترین گزینه برای فضای شما است. در اینجا چند نکته برای کمک به تصمیم گیری وجود دارد:

اگر هر یک از نکات زیر را دارید، کفپوش تیره اغلب می تواند فوق العاده به نظر برسد:

نور طبیعی خوبی وجود دارد
رنگ دیواری روشن دارید
هنگام ایجاد یک فضای داخلی کامل
هنگام ایجاد یک فضای داخلی خوش خلق
هنگام ایجاد یک فضای داخلی دنج
مناطق بزرگتر می توانند از کف تاریک بهره ببرند
کار با کفپوش پارکت لمینت رنگ روشن (یا چوب واقعی) کمی ساده تر است زیرا می تواند به روشن کردن هر فضایی کمک کند. زمانی که:
زمانی که یک فضا نیاز به روشن شدن دارد
در فضاهای کوچکتر
برای ایجاد یک فضای داخلی آرام
هنگام تزئین با رنگ های پاستلی
هنگام اضافه کردن بافت، به عنوان مثال فرش
برای ایجاد کنتراست به عنوان مثال اضافه کردن رنگ به لوازم جانبی

انواع پارکت لمینت کف تیره

دکورهای روستیک یا تمیز؟

هنگام انتخاب رنگ کف پارکت لمینت، سبک دکوراسیون نیز مهم است. یک روند واقعی به سمت کفپوش‌های چوبی روستایی وجود دارد که فکر می‌کنیم برای بلندمدت مناسب است. همانطور که پارکت لمینت بیشتر و بیشتر واقع گرایانه می شود، دکورهای سبک روستایی و پریشان واقعاً محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این نوع چوب دارای ویژگی های طبیعی زیادی مانند گره، شکاف و تنوع رنگ است. بسیار متنوع است و در فضاهای سنتی و مدرن به خوبی کار می کند.

نکته: در فضاهای بسیار بزرگ که بسیاری از کفپوش ها قابل رویت هستند، سبک تمیزتری را انتخاب کنید. کفپوش لمینت دارای الگوهای تکراری خواهد بود و شناسایی آنها در یک منطقه بسیار بزرگ آسان است. اگر به خوبی با فرش و مبلمان شکسته شود، مشکلی نخواهد بود.

انواع پارکت لمینت رستیک

انتخاب رنگ کف لمینت

واقعاً رنگ های رایج زیادی برای انتخاب در کفپوش لمینت وجود ندارد. در حالی که کفپوش های لمینت رنگارنگ در دسترس هستند، اکثر انتخاب ها در سایه های قهوه ای، افکت کاشی تیره و روشن و البته خاکستری هستند.

کدام رنگ را برای کفپوش لمینت خود انتخاب کنم؟
در نهایت، انتخاب با شما خواهد بود (و هر کسی در خانواده شما که ممکن است بخواهد در مورد کفپوشی که نصب می کنید نظری داشته باشد). هیچ پاسخ درستی برای این وجود ندارد: هرکسی ترجیحات و زیبایی‌شناسی متفاوتی دارد که سعی در دستیابی به آن دارند، بنابراین آنچه ممکن است برای دیگران خوب به نظر برسد ممکن است دقیقاً سلیقه شما نباشد.
در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب رنگ مناسب پارکت لمینت وجود دارد.

انواع پارکت لمینت رستیک 2

به سراغ دکورهای رنگارنگ بروید اگر:

شما چیزی می خواهید که واقعاً برجسته باشد
زمانی که کف ویژگی اصلی است
برای فضاهای اتاق بازی یا اتاق کودکان
در فضاهای طراحی شده کافه ها، سالن ها و غیره
برای افزودن انرژی به فضای داخلی
زمانی که به مهارت های طراحی داخلی خود اطمینان دارید

این فقط رنگ نیست که باید در نظر بگیرید. هنگام جستجوی کفپوش های پارکت لمینت موجود باید به پایان و اینکه چگونه کف اتاق شما به طور کامل مبله می شود، در نظر گرفته شود.

یک پارکت لمینت با طرح چوب طبیعی را زمانی انتخاب کنید که:

شما می خواهید کف را امن برای بازی بچه ها کنید
برای اتاق های شلوغ ،اتاق نشیمن، آشپزخانه
برای ایجاد یک فضای داخلی طبیعی
وقتی مبلمان یا لوازم جانبی قابل توجهی برای ایجاد یک ویژگی دارید
برای فضای داخلی که بی انتها به نظر بیاید

انواع پارکت لمینت رنگارنگ

لمینت های طرح کاشی به خوبی برای موارد زیر کار می کنند:

حمام ها
آشپزخانه و فضاهای تاسیساتی.
کفپوش فوق مدرن
فضاهای کاری اداری مانند سالن ها.

کفپوش لمینت خاکستری زمانی عالی است که:

شما می خواهید در دکور خود فضای پویا داشته باشید
اگر می توانید با اکسسوری های رنگارنگ تضاد داشته باشد
برای ایجاد حس لوکس
شما می خواهید امنیت رنگی ایجاد کنید
برای مطابقت با تقریبا هر چیزی با انتخاب بسیار زیاد

انواع پارکت لمینت توالت

این موارد را هنگام انتخاب کفپوش لمینت در نظر بگیرید

اگر می خواهید بعداً از انتخاب خود پشیمان نشوید، عوامل زیادی وجود دارد که باید وزن کردن را در نظر بگیرید. برخی از این عوامل ممکن است برای شما صدق نکند، اما می تواند به شما کمک کند تا ایده ای در مورد مزایا و معایب انتخاب انواع خاصی از مواد کفپوش داشته باشید.

1. تطبیق پذیری طولانی مدت

برای صاحب خانه عملی، ممکن است ایده خوبی نباشد که از روندهای بهبود خانه پیروی کند. به یاد داشته باشید: روندها می آیند و می روند، اما با دوام کفپوش لمینت، احتمال زیادی وجود دارد که کفپوش شما برای سال ها باقی بماند. این می تواند هر بار که می خواهید اتاق خود را تغییر دهید تعویض تخته ها غیرعملی باشد.

به جای انتخاب آنچه که اکنون محبوب است، کفپوش های همه کاره را در نظر بگیرید که احتمالاً هرگز از مد نمی افتند. چوب‌های تیره و روشن، شستشوهای خاکستری و سفید و روکش‌های چوبی با رنگ متوسط با بیشتر زیبایی‌شناسی خوب به نظر می‌رسند. اگر چنین کف‌پوش‌هایی دارید، اگر روزی تصمیم بگیرید که از یک اتاق نشیمن مینیمالیستی بروید و سال‌ها بعد آن را به سبک مدرن روستیک تزئین کنید، کف‌های شما هرگز ناهمگون به نظر نمی‌رسند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سلایق مختلفی در طول سال پیدا میکنید و زمان و منابع لازم برای تعویض کفپوش خود را دارید که هر بار که می خواهید یک اتاق را بازسازی کنید، تطبیق پذیری و بی زمانی بودن ممکن است برای شما مهم نباشد. اما اگر از آن دسته افراد عملی هستید که به دنبال حفظ کفپوش خود برای مدت زمان طولانی هستید، باید در نظر داشته باشید که رنگ در دراز مدت چقدر خوب به نظر می رسد.

انواع پارکت لمینت تطبیق

2. سبک اتاق

طراحی داخلی به یک اتاق شخصیت می بخشد. بنابراین، وقتی شما، یکی از اعضای خانواده‌تان، یا یک مهمان خانه وارد اتاقتان می‌شوید، چه فضایی به اتاق فرمان می‌دهد؟ البته کفپوش تنها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند بر سبک اتاق تأثیر بگذارد، اما با توجه به اینکه کل کف را می‌پوشاند، عملاً اتاق را به هم گره می‌زند.

گاه به گاه:

برای ظاهری غیررسمی تر، رنگ های روشن تر و روکش های سفید رنگ بهترین گزینه هستند. کف‌های روشن‌تر نسبت به رنگ‌های تیره‌تر احساس سبک‌تر و سنگین‌تر می‌دهند. این مینیمالیستی و کاربردی است و برای خانواده‌ای که نمی‌خواهد احساس محدودیت کند، انتخابی عالی است.

طراحی داخلی سنتی:

اگر می‌خواهید برعکس لباس‌های غیررسمی و معمولی داشته باشید و سبک اتاق‌های سنتی‌تری را می‌خواهید، به سراغ کفپوش‌های لمینت گیلاسی یا چوب بلوط تیره بروید. رنگ‌های تیره کف یکی از انتخاب‌های محبوبی است که در خانه‌های قدیمی‌تر دیده می‌شود و آن را برای سبک‌های قدیمی‌تر مانند سبک‌های چوب طبیعی قرمز یا چوب طبیعی قهوه ای فضا را ایده‌آل می‌کند، اما با گزینه‌ای برای ترکیب سبک سنتی قدیمی با مدرنیته. به علاوه، کفپوش‌های لمینت تیره‌تر می‌توانند جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای کف‌های چوبی تیره باشند. همچنین غنای خاصی در رنگ‌های تیره وجود دارد که کمتر بر کف و بیشتر بر مبلمان و لوازم جانبی تأکید می‌کند و ریزه کاری‌ها و دکوراسیون اطراف اتاق را برجسته می‌کند.

طراحی داخلی مدرن:

و برای چیزی در وسط که مدرن تر است، به سراغ یک کف خاکستری یا مشکی متوسط بروید. کفپوش‌های لمینت مشکی و خاکستری دارای ظرافت ساده‌ای هستند که نسبت به پوشش‌های چوب روشن یا چوب تیره سازگارتر است. این برای طراحی داخلی مینیمالیستی، یا مدرن‌تر ایده‌آل است – به خصوص اگر به اتاقی با رنگ‌های خنثی می‌روید.

ش

انواع پارکت لمینت روشن

3. مبلمان و لوازم جانبی در اتاق:

اگر در حال بازسازی یا بازسازی یک اتاق موجود در خانه خود هستید، به احتمال زیاد مبلمان و بسیاری از لوازم جانبی را در دست دارید. برای جلوگیری از برخورد یا ایجاد درد چشم، در اینجا یک قانون کلی وجود دارد که باید برای پیدا کردن کفپوش لمینت مناسب برای مبلمان خود رعایت کنید.

مبلمان پررنگ و روشن:

اگر بیشتر مبلمان شما از رنگ‌های روشن پررنگ تشکیل شده‌اند، کفپوش لمینت را انتخاب کنید که در سمت تیره‌تر باشد، ترجیحا با رنگ‌های خنثی. شما باید از پر کردن چشمان خود با رنگ ها و الگوها جلوگیری کنید و کفپوش محل خوبی برای شروع است. رنگ‌های تیره‌تر، در مقایسه با کف‌پوش‌های روشن‌تر که می‌توانند از بین بروند و با بقیه اتاق‌تان تداخل پیدا کنند، با رنگ‌هایی که ظاهر می‌شوند، تضاد دارند.

مبلمان ساده و مینیمالیستی:

در طرف مقابل، اگر بیشتر مبلمان و لوازم جانبی شما بسیار مینیمالیستی و ساده هستند و می خواهید اتاق خود را در همین راستا نگه دارید، کفپوش روستیکی تهیه کنید که با روشنایی مبلمان شما تضاد داشته باشد (اگر مبلمان غالباً سبک دارید. ، کفپوش روستایی تیره را دریافت کنید و بالعکس). ممکن است به کفپوش یکنواخت فکر کنید، اما روستیک کمی شخصیت به اتاق می‌افزاید در حالی که کف‌پوش یکنواخت می‌تواند اتاق شما را کسل‌کننده و سفید به نظر برساند.

مبلمان چوبی:

در نهایت، اگر مبلمان چوبی و لوازم چوبی زیادی دارید، از خرید کفپوشی که با رنگ آن قطعات همخوانی دارد خودداری کنید. این می تواند اتاق شما را مسطح و خسته کننده کند و اگر می خواهید مبلمان چوبی خود را به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل کنید، می تواند با ترکیب شدن با کف از بین برود. اگر مبلمان شما قهوه ای روشن است، رنگ تیره متضاد را انتخاب کنید و بالعکس. چوب موجود در اتاق را تا سه رنگ محدود کنید تا دید شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

انواع پارکت لمینت حمام

4. ویژگی های فضایی

کفپوش شما بسته به رنگی که انتخاب می کنید می تواند تاثیر بصری بر اتاق داشته باشد. در اینجا چیزی است که کفپوش تیره و روشن می تواند برای اتاق شما انجام دهد.

کفپوش‌های روشن:

کف‌پوش‌های چوبی روشن مانند کف‌های تیره‌تر، نور را جذب نمی‌کنند و همین امر آن را برای اتاق‌هایی با نور طبیعی کمتر ایده‌آل‌تر می‌کند. کف‌پوش‌های سبک‌تر همچنین می‌توانند فضاهای کوچک‌تر را بزرگ‌تر کنند، بنابراین استفاده از کف‌پوش‌های سبک در یک اتاق کوچک می‌تواند باعث ایجاد محدودیت کمتری در آن شود، برای اتاق‌خواب‌های کوچک یا مناطقی مانند اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری که ممکن است در معرض شلوغی باشد، مناسب است.
با این حال، در اتاق های بزرگ با فضای زیاد از رنگ های روشن تر خودداری کنید. یک اتاق نشیمن بزرگ و جادار ممکن است برای یک خانواده پرجمعیت خوب باشد، اما اگر مبلمان زیادی وجود نداشته باشد که ظاهر یک اتاق بزرگ‌تر را جبران کند، کف‌های سبک‌تر می‌توانند برهنگی اتاق را برجسته کنند.

کفپوش تیره:

از طرف دیگر، کفپوش لمینت تیره تر برای اتاق هایی با نور طبیعی زیاد بهترین است. در حالی که نور خوب همیشه یک ویژگی مثبت است، کفپوش سبک تر در محیطی روشن و رنگ اتاق را از بین می برد. این موضوع در مورد دیوارهای رنگ روشن نیز صادق است، بنابراین آن را با کفپوش های تیره تر کنتراست کنید. کف چوبی تیره برای اتاق هایی با فضای بسیار بیشتر نیز بهترین است، به خصوص اگر بودجه کمی دارید و می خواهید اتاق را خالی تر کنید.
اگر اتاق کوچک‌تری دارید که مملو از مبلمان است و روشنایی چندانی ندارد، از طرف دیگر، کفپوش تیره می‌تواند آن را تاریک‌تر و حتی کوچک‌تر نشان دهد

انواع پارکت لمینت رنگ بندی

5. طراحی داخلی

جدا از سبک هایی مانند مدرن شهری، صنعتی، شیک کهنه و لوکس کلاسیک، امیدوارید به چه نوع داخلی برسید؟ این سوالی است که باید هنگام مرور ایده‌های طراحی داخلی در صفحه Pinterest از خود بپرسید.

از این گذشته، وقتی خانواده‌تان به شما نشان می‌دهند که اتاق نشیمن شما هستید، نمی‌گویند: «وای، این اتاق نشیمن به نظر هندی است!» در عوض، آنها فکر می کنند، “وای، این اتاق نشیمن خیلی دنج است!” و وقتی خانواده در اتاق کنار هم می نشینند از احساس صمیمیت لذت ببرید. به عبارت دیگر: چه نوع احساس یا احساسی را می خواهید با طراحی داخلی خود برانگیزید؟

طبقه تاریک

همانطور که قبلا ذکر شد، کفپوش تیره‌تر مکمل فضای داخلی غنی است. کفپوش تیره یک عنصر اصلی در خانه های قدیمی است و آن را مترادف با حس های غنی، مرفه و سنتی می کند، اگرچه کفپوش پارکت لمینت جایگزین ارزان تری برای کفپوش های چوبی است. این تخته های پارکت لمینت تیره تمرکز را از خود و روی لوازم جانبی و مبلمان لوکس اطراف اتاق می گیرد.

کف چوبی تیره نیز تضاد کاملی با یک اتاق دراماتیک است. هنگامی که رنگ‌ها، مواد و بافت‌های زیادی وجود دارد، کف‌پوش‌های سبک‌تر می‌توانند آن را شبیه به چشم درد کنند. اما طبقات تیره تر اتاق را با ایجاد کنتراست به هم گره می زند. در طبقات تاریک تر چیزی برای دیدن وجود ندارد، بنابراین توجه استراتژیک به هر چیز دیگری در اتاق معطوف می شود.

در نهایت، یک طبقه تاریک می تواند اتاق های دنج تری را ایجاد کند. این اتاق را کوچک یا محدود نمی کند، اما اتاق های بزرگتر با طبقه های سبک تر، فضاهای خالی اتاق را برجسته می کنند. کفپوش تیره چیزی را که می بینید محدود می کند و باعث می شود احساس کنید اتاق کاملاً مبله است بدون اینکه فضای خالی زیادی را ببینید.

طبقه نور:

کفپوش رنگ روشن حسی سبک و معمولی را ارائه می دهد. برای آرام کردن فضای داخلی که از خانه شما استقبال می کند عالی است. برخلاف چوب تیره‌تر که حس صیقلی‌تر و تمام‌شده‌تری می‌دهد، کف‌های روشن طبیعی‌تر و ارگانیک‌تر هستند. اگر فردی در فضای باز هستید و می‌خواهید آرامش مطبوع را در داخل خانه احساس کنید، کفپوش‌های چوبی سبک راهی برای رفتن هستند.

کفپوش های سبک تر نیز بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند فضای داخلی پاستلی داشته باشند. اگرچه توصیه می کنیم اتاق را بیش از حد سفید به نظر نرسانید، هنر پیچیده ای در فضای داخلی پاستلی وجود دارد که آن را روشن و سرزنده می کند بدون اینکه خیلی رنگ و رو رفته به نظر برسد. نحوه دستیابی به آن به شما و سلیقه شما بستگی دارد، اما دستیابی به یک اتاق کاملاً پاستلی به کف‌های روشن‌تر نیاز دارد تا کنتراست با رنگ رنگ روی دیوارها کاهش یابد.

انواع پارکت لمینت کف تیره

کفپوش لمینت رنگارنگ

کفپوش‌های رنگارنگ – چه به این معنی باشد که کف‌پوش‌هایی با سبک‌های مختلف و روکش‌های چوبی یا رنگ‌آمیزی کف‌پوش‌ها با رنگ‌های مختلف خارج از رنگ‌های چوب طبیعی – ممکن است به سختی انجام شود، اما صاحبان خانه‌هایی که موفق به انجام آن می‌شوند، در نهایت اتاق‌های منحصربه‌فردی دارند. هیجان زده و الهام بخش بیشتر در اتاق‌هایی استفاده می‌شود که کف آن نقطه کانونی است، به این معنی که با مبلمان عمدتاً مینیمالیستی و رنگ‌های خنثی به‌علاوه چند تکه برای گره زدن همه آن‌ها به هم جفت می‌شود.

کفپوش لمینت رنگارنگ انرژی و حرکت را القا می کند و آن را برای اتاق های فعال مانند دفاتر، اتاق کودکان و آشپزخانه ایده آل می کند. همچنین برای فضاهای مضمون عالی است: اتاق بازی فکر کنید، اتاق‌های صنایع دستی یا غار انسان.

کفپوش چوبی طبیعی

به طور خاص، کفپوش‌های چوبی با رنگ متوسط روستیک که شبیه چوب طبیعی به نظر می‌رسند نه تخته‌هایی که به‌گونه‌ای یکسان به نظر می‌رسند. این تخته ها مکمل یک فضای داخلی طبیعی و جاودانه هستند. این نوع کفپوش ها به جای یکپارچگی و یکنواختی کامل، دارای لکه هستند. تخته های یکنواخت ممکن است بیش از حد کامل و یکسان به نظر برسند، اما چوب طبیعی می تواند ارگانیک به نظر برسد. کفپوش چوبی طبیعی برای اتاق‌های شلوغ و مکان‌های پر رفت‌وآمد بهترین است، زیرا با انرژی اتاق‌ها مطابقت دارد و در عین حال هرگونه مبلمان قابل توجهی را که در داخل اتاق دارید که ممکن است افراد هنگام عبور از آن‌ها متوجه نشوند، برجسته می‌کند.

رنگ و نوع کفپوشی که دریافت می کنید در نهایت به ترجیحات شما بستگی دارد. اما با توجه به دوام و کیفیت کفپوش لمینت، بهتر است در عین حال که به جذابیت بلندمدت فکر می کنید، کاربردی باشید و بهترین را انتخاب کنید که با سبک و فضای داخلی که می خواهید انتخاب کنید.

در فروشگاه ایوان، ما طیف گسترده ای از انواع کفپوش لمینت را برای مطابقت با دید شما ارائه می دهیم. شما می توانید طیف وسیعی از کفپوش های لمینت ما را در وب سایت ما مشاهده کنید سلیقه و سبک هر کس متفاوت است، و ما به همه صاحبان خانه در کلیه نقاط ایران مخصوصا تهران کرج دماوند قم پاسخ می دهیم. امروز از وبسایت ایوان ما دیدن کنید و به تیم حرفه ای کفپوش ما اجازه دهید به شما در انتخاب کفپوش مناسب برای خانه خود کمک کنند.
اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه رنگ مناسب پارکت لمینت را انتخاب کنید، فقط با تیم ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

انواع پارکت لمینت

امتیاز دهید

One thought on “انواع پارکت لمینت + انتخاب رنگ

  1. اشتراک ها: 5 مدل پارکت لمینت در سال 2022 | فروشگاه ایوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *