کفپوش لمینت ضد آب

کفپوش لمینت ضد آب

انتخاب بهترین کفپوش برای خانه شما یک فرآیند حیاتی است. همانطور که گزینه های خود را می سنجید، متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از سبک فردی و دکوراسیون خانه تا سبک زندگی خانواده شما. اگر ظاهر چوب سخت را دوست دارید اما به دوام نیاز دارید که بتواند روز به روز در برابر فرسودگی مقاومت کند، خوشحال خواهید شد که بدانید کفپوش‌ های پارکت لمینت با کسری از هزینه جایگزین جذابی هستند.

کفپوش لمینت ضد آب
کفپوش لمینت ضد آب

کفپوش لمینت ضد آب چیست؟

باید بدانید که اگر کاملا و صد در صد کفپوش پارکت لمینت ضد آب باشد باید از هسته بامبو و مغزی چوب بامبو تولید شده باشد که در این مدل از کفپوش لمینت دیگر سیستم چند لایه وجود ندارد و تمام محصول از چوب بامبو در سایز پارکت لمینت با ضخامت تقریبا 2 تا 3 سانت تولید میشود که بدلیل اینکه در کشور ما ایران این چوب تولید تمیشود عملا امکان تولید آن نیست و باید وارد شود به همین دلیل قیمت بسیار گرانی دارد ولی میتواند حتی در محیط استخر نیز بصورت غرق آب نصب شود

برای اطلاع از پارکت قیمت و پارکت لمنیت قیمت وارد لینک شوید

کفپوش لمینت ضد آب 02
کفپوش لمینت ضد آب 02

ولی چیزی که ما برای دکوراسیون و کف منزل یا محل کار خود به آن نیاز داریم که مشخصات ضد آب داشته باشد نیازی به این همه ضد آب بودن نیست چون ما نهایتا از ضد آب بودن توقع مقاومت در برابر تی کشیدن روزانه یا مقاومت چند ساعته در برابر آب را داریم به همین دلیل امروزه با کفپوش لمینت ضد آب، که لایه مقاوم در برابر آب داشته باشد مشکل ما حل خواهد شد پس شما کفپوشی مقرون به صرفه خواهید داشت که می تواند در برابر رفت و آمد دائمی روزمره مناطق پرتردد مانند آشپزخانه شما مقاومت کند.

ویژگی های پارکت لمینت ضد آب

اکنون، نسل بعدی پارکت لمینت آمده است. این روند جدید و بزرگ در کفپوش هر آنچه را که در مورد لمینت دوست دارید با قابلیت های ضد آب بهبود یافته به شما می دهد. بنابراین شما به یک لمینت با ویژگی های مقاوم در برابر آب نیاز دارید که در برابر آشفتگی های زندگی مقاومت کند.

پیشنهاد مطالعه مقاله:  انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت

کفپوش لمینت ضد آب 03
کفپوش لمینت ضد آب 03
قیمت پارکت لمینت 013
قیمت پارکت لمینت 013

کفپوش لمینت برای صاحبان خانه هایی که عاشق مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری آن هستند، گزینه مناسبی بوده است. مخصوصا زمانی که شما درگیر یک خانه چند سال ساخت هستید و میخواهید یک بازسازی کم هزینه داشته باشید ، تنها عیب کفپوش لمینت این است که هرگز به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر آب قدردانی نشده است. زیرا برخی از لمینت‌ها حتی آب را جذب می‌کنند و باعث متورم شدن یا خمیدگی کف‌پوش می‌شوند.

جنس و لایه های پارکت لمینت 19
جنس و لایه های پارکت لمینت 19

فناوری ساخت و ساز ویژه اکنون به کفپوش لمینت اجازه می دهد تا ویژگی های ضد آب بهبود یافته ای داشته باشد که به دلیل طراحی تخصصی چهار لایه، محافظت عالی از هر دو نشت و رطوبت را ارائه می دهد:

  • روکش مقاوم در برابر آب: این پوشش سطح نفوذ ناپذیر در برابر رطوبت محافظت می کند و در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت می کند.

پیشنهاد مطالعه مقاله:   روغن کاری پارکت لمینت چه مزایایی دارد ؟

قیمت پارکت لمینت 022
قیمت پارکت لمینت 022
  • لایه های طراحی این نوع کفپوش های لمینت: لایه طراحی ظاهر و بافت چوب فوق العاده واقعی را ارائه می دهد. که دقیقا حس چوب را برای شما منتقل می‌کند.
  • تخته هسته HDF مقاوم در برابر آب: تخته فیبر فشرده با چگالی بالا (HDF) با اطمینان از اینکه تخته ها کمتر مستعد تورم در آب هستند، استحکام و محافظت از آب را افزایش می دهد.
  • لایه متعادل کننده: این لایه زیرین مقاوم در برابر آب پایداری را افزایش می دهد و از نفوذ آب به کف از زیر جلوگیری می کند.
    علاوه بر این، اتصال محکم قفل هر تخته مانع از نفوذ مایعات از درون قفل ها می شود، که از آسیب رطوبت در مسیرهای آن جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعه مقاله:   بهترین زمان برای واکس پارکت لمینت هر چند وقت یک‌ بار است ؟

کفپوش لمینت ضد آب 01
کفپوش لمینت ضد آب 01

مزایای پارکت لمینت ضد آب

اگر در منطقه ای با رطوبت بالا زندگی می کنید یا فقط می خواهید از کفپوش خود در برابر ریخت و پاش های روزمره محافظت کنید، با انتخاب پارکت لمینت ضد آب از مزایای زیادی برخوردار خواهید بود، از جمله:

  1. درزهای ضد آب: این درزها از نفوذ مایعات جلوگیری می کنند. رطوبت زیر کفپوش شما می تواند منجر به تشکیل کپک سیاه یا آسیب کف زیرین شود.
  2. مقاومت در برابر خراش هشت برابر بیشتر: از خانه‌های ساحلی گرفته تا خانه‌هایی با بچه‌ها و حیوانات خانگی فعال، این محافظت در برابر خراش و رطوبت به بهترین شکل از سایش و پارگی جلوگیری می‌کند.
  3. مقاومت در برابر فرورفتگی : مقاومت در برابر فرورفتگی در برابر فرورفتگی های ناشی از مبلمان سنگین، کفش های پاشنه بلند و غیره محافظت می کند.
  4. پایداری حتی در برابر نور مستقیم خورشید: کفپوش آنطور که وینیل می تواند در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد، محو نمی شود، رشد نمی کند یا منبسط نمی شود.
  5. ظاهر واقعی‌تر: طراحی بافت‌دار و اریب‌دار واقعی‌تر و ظاهری کمتر پلاستیکی به نظر می‌رسد.
پارکت لمینت تنوع رنگ
پارکت لمینت تنوع رنگ

برای دریافت کفپوش لمینت ضد آب، می‌توانید با فروشگاه ایوان تماس بگیرید

در مجموعه فروشگاه ایوان ، ما بهترین گزینه های لمینت ضد آب را از برندهای برتر، از جمله پارکت لمینت ضد آب  مون واک ( moonwalk) ارائه می دهیم. طراحی و عملکرد عالی آن برای کسانی که خانه‌هایشان به محافظت بیشتر در برابر رطوبت نیاز دارد، عالی است.

پارکت لمینت مناسب محیط کار 01
پارکت لمینت مناسب محیط کار 01

با پارکت لمینت کمتر به دنبال چوب باشید

شما ظاهر کفپوش های چوبی را دوست دارید، اما بودجه همیشه این اجازه را نمی دهد. به همین دلیل است که ما مجموعه گسترده ای از محصولات لمینت کف چوبی را برای ارائه سبک مورد نظر شما در دسترس داریم.

 

کلیک لمینت چیست

کفپوش های لمینت نمونه ای عالی از کف های شناور هستند. این بدان معنی است که مواد کف هرگز مستقیماً به کف زیرین چسبیده یا متصل نمی شوند. مزیت کف شناور این است که می توانید آن را تغییر دهید و به راحتی با تغییر سبک ها و ترجیحات آن را به روز کنید. به عنوان مثال، پارکت لمینت خاکستری در حال حاضر رایج است، اما ممکن است بعدا متوجه شوید که می خواهید کفپوش لمینت سفید داشته باشید. ماهیت شناور بودن کف باعث می شود تعویض آن آسان باشد. و بتوانید کفپوش لمینت یا پارکت لیمنت قدیم خود را در جای دیگری نصب کنید یا حتی آن را به عنوان پارکت لمینت دست دوم به فروش برسانید

قیمت پارکت لمینت 020
قیمت پارکت لمینت 020

پیدا کردن خانه برای کفپوش های چوبی چند لایه

بسیاری از مردم در مورد قرار دادن محصولات کفپوش لمینت نگران هستند. اما، مطمئن باشید، راه حلی برای هر اتاق در خانه شما وجود دارد – حتی روی پله ها.

مدل لب پله نصب پارکت لمینت 16
مدل لب پله نصب پارکت لمینت 16

درست مانند تخته های چوبی سنتی، می توانید از کفپوش لمینت روی پله ها استفاده کنید. با این حال، احتیاط کنید، زیرا پله ها یک منطقه پر رفت و آمد در نظر گرفته می شوند. اطمینان حاصل کنید که کفپوشی که انتخاب می‌کنید از نظر ساییدگی درجه بندی شده است، یا برای یک لایه محافظتی بیشتر، یک قالیچه در بالای لمینت خود اضافه کنید.

جنس پارکت لمینت 03
جنس پارکت لمینت 03

کفپوش لمینت با لایه ضد آب را می توان در آشپزخانه ها استفاده کرد و کفپوش  لمینت ضد آب یک انتخاب عالی برای مناطق مرطوب است. این کفپوش ها به طور دقیق تر به عنوان مقاوم در برابر آب توصیف می شوند. شما نمی خواهید آنها را در آب ایستاده رها کنید. ولی برای جاهایی که رطوبت بالایی دارد بسیار مناسب است. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد اگر چنین قصدی دارید باید از پارکت لمینت تولید شده با چوب بامبو و هسته بامبو استفاده کنید

کفپوش لمینت ضد آب 03
کفپوش لمینت ضد آب 03

سایر ملاحظات لمینت

علاوه بر کفپوش لمینت با ظاهر چوب، کفپوش لمینت یک رنگ مثل سفید نیز موجود است. این تخته‌ها درست مانند چوب به هم می‌چسبند، اما وقتی کامل شوند شبیه کاشی‌های سرامیکی یا مرمری می‌شوند. مزیت لمینت نسبت به کاشی عامل نرمی آن است. اگر ظرفی را روی کف  لمینت بیندازید، احتمال شکستن آن بسیار کم است.

امتیاز دهید

۱ thoughts on “کفپوش لمینت ضد آب

  1. اشتراک ها: مهم ترین تفاوت های پارکت و لمینت که قبل از خرید باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *