15 مدل پارکت لمینت 2024

15 مدل پارکت لمینت 2020

ترندهای 2024 پارکت لمینت

پارکت لمینت: تمایل به طراحی دکوراسیون داخلیی که حال و هوای چوبی دارد، اینروزها بسیار پرطرفدار شده است. با به بازار آمدن سرامیک‌هاو کفپوش‌هایی به شکل چوب برخی از خود سوال میکنند که هنوز هم پارکت لمینت‌های چوبی شکل، طرفداران خودشان را دارند؟ چه از لحاظ برای خرید پارکت لمینت و اطلاع از پارکت لمینت قیمت

پارکت لمینت ترند 2022 c

آیا پارکت لمینت هنوز پرطرفدار است؟

بله! خوشبختانه کفپوش پارکت لمینت هنوز هم به عنوان گزینه اصلی کفپوش چوبی برای محیط‌های مسکونی بسیار پرطرفدار شده است.

پیش‌رفتهای شگرفی برای تولید انواع کفپوش‌های پارکت لمینت صورت گرفته که باعث تولید انواع پارکت لمینت شده است که نه تنها ظاهری بسیار شبیه به چوب دارند، بلکه از انواع چوب‌های واقعی نیز مقاوم‌تر و با دوام‌تر هستند.

پیشنهاد مطالعه مقاله:  آموزش تصویری نصب لمینت

پارکت لمینت ترند 2022 a

جهت مشاوره و خرید پارکت لمینت با واتساپ 09059640710 پیام دهید یا با شماره های 02122337204 در تماس باشید

خرید و فروش پارکت لمینت در سال 2024 1402 بیشتر از هر سال دیگه‌ایی رونق گرفته است.

مشاوران املاک اعتقاد دارند که کفپوش پارکت لمینت ارزش هر خانه‌ایی را تا چندین برابر بالا میبرد.

بعد از پارک لمینت، چوب ، سنگ و کاشی هستند که در درجه بالای اهمیت قرار می‌گیرند.

کفپوش لمینت راهی مناسب برای دستیابی به جلوه چوبی رویایی به صاحبان خانه ارائه می دهد. در دهه 1980 میلادی برای اولین بار پارکت لمینت ها محبوب و پرطرفدار شدند ولی در همان زمان، این کفپوش‌های بشدت توخالی و پرسر وصدا بودند وبه همان سرعت نیز پوسته پوسته میشدند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی همه چی تغییر کرد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: 9 ایده جذاب و نمونه کار استفاده از پارکت لمینت

15 مدل پارکت لمینت 2020

اما با گذشت سال‌ها، کفپوش‌های پارکت لمینت مقاوم‌تر شده‌اند و ظاهری بشدت چوبی شکل پیدا کرده‌اند. نگهداری این کفپوش‌ها دیگر مثل گذشته سخت نیست چراکه آنها مقاومت بسیار بالایی در برابر خراش دارند.

خوشبختانه، تولید کفپوش‌های پارکت لمینت بسیار مبتکرانه بوده و در سال 2024 با دنیای متنوعی از پارکت لمینت روبه رو بوده‌ایم؛ در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.

پیشنهاد مطالعه مقاله:   بهترین و مناسب ترین پارکت لمینت برای محیط کار چه ویژگی هایی دارد؟

15 مدل پارکت لمینت 2020

نظر طراحان دکوراسیون داخلی درباره پارکت لمینت چیست؟

امروزه انواع شگفت انگیزی از پارکت لمینتها در بازار وجود دارند که تا همین 10 سال پیش هیچ رد و نشانه‌ایی از آنها  نبود. تنوع رنگ بالا، تخته‌های عریض تر و شمایی چوبی شکل تر و راستیک. تولید پارکت لمینت، سرگذشت طولانی را پشت سر گذاشته تا امروزه به تولید انواعی دقیقا همانند چوب رسیده و همین امر باعث شده تشخصی چوب از لمینت غیر ممکن باشد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: مهم ترین تفاوت های پارکت و لمینت که قبل از خرید باید بدانید

پارکت لمینت ترند 2022 b

رنگ پارکت لمینت محبوب سال 2024

با آمارهایی که طی فروش پارکت لمینت در سال 2024 بدست آمده، نشان می‌دهد که انواع روشن‌تر پارکت لمینت، محبوبیت بسیار بالاتری نیز پیدا کرده‌اند؛ البته،

در این بین انواعی از طرح‌های پارکت لمینت که شباهت بسیار زیادی به نمونه‌های چوبی شکل دارند نیز بسیار محبوب شده‌اند. بافت کفپوش‌های پارکت لمینت نیز نسبت به گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است و رگه‌هایی همانند چوب در بافت این پارک لمینت‌ها به خوبی پدیدار شده است.

 پیشنهاد مطالعه مقاله: همه چیز درباره پارکت لمینت شیاردار – Groove-V

پارکت لمینت ترند 2022 d

انواع کفپوش پارکت لمینت محبوب در سال 2021

 طراحان دکوراسیون تا همین چندسال پیش از انواع پارکت لمینت برای ایجاد ظاهری چوبی در کف خانه‌هایی که کفپوش چوبی می‌خواستند،

اما در عین حال بودجه کمی داشتند؛ استفاده میکردند. بهره بردن از پارکت لمینت به جای چوب‌های واقعی، ترفند خوبی به حساب می‌آید.

اما در گذشته تنوع بسیار زیادی بین انواع پارکت لمینت وجود نداشت، با پیشرفت تکنولوژی انواع بیشتری از پارکت لمینت نیز به بازار آمد.

ساخت و تولید انواع پارکت لمینت، فرایند پرفراز و نشیبی از زمان اختراعش داشته است،

اما در چندسال اخیر تولید پارکت لمینت توانسته راه درستی را در پیش بگیرد. در ادامه شما را با انواع پارکت لمینت که از چوب پلاستیکی(wp ونیل) شاخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارند، جلب میکنیم.

پیشنهاد مطالعه مقاله:  انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت

نظر طراحان دکوراسیون داخلی درباره پارکت لمینت چیست؟ امروزه انواع شگفت انگیزی از پارکت لمینتها در بازار وجود دارند که تا همین 10 سال پیش هیچ رد و نشانه‌ایی از آنها نبود. تنوع رنگ بالا، تخته‌های عریض تر و شمایی چوبی شکل تر و راستیک. تولید پارکت لمینت، سرگذشت طولانی را پشت سر گذاشته تا امروزه به تولید انواعی دقیقا همانند چوب رسیده و همین امر باعث شده تشخصی چوب از لمینت غیر ممکن باشد. رنگ پارکت لمینت محبوب سال 2020 با آمارهایی که طی فروش پارکت لمینت در سال 2020 بدست آمده، نشان می‌دهد که انواع روشن‌تر پارکت لمینت، محبوبیت بسیار بالاتری نیز پیدا کرده‌اند؛ البته، در این بین انواعی از طرح‌های پارکت لمینت که شباهت بسیار زیادی به نمونه‌های چوبی شکل دارند نیز بسیار محبوب شده‌اند. بافت کفپوش‌های پارکت لمینت نیز نسبت به گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است و رگه‌هایی همانند چوب در بافت این پارک لمینت‌ها به خوبی پدیدار شده است. انواع کفپوش پارکت لمینت محبوب در سال 2021 طراحان دکوراسیون تا همین چندسال پیش از انواع پارکت لمینت برای ایجاد ظاهری چوبی در کف خانه‌هایی که کفپوش چوبی می‌خواستند، اما در عین حال بودجه کمی داشتند؛ استفاده میکردند. بهره بردن از پارکت لمینت به جای چوب‌های واقعی، ترفند خوبی به حساب می‌آید. اما در گذشته تنوع بسیار زیادی بین انواع پارکت لمینت وجود نداشت، با پیشرفت تکنولوژی انواع بیشتری از پارکت لمینت نیز به بازار آمد. ساخت و تولید انواع پارکت لمینت، فرایند پرفراز و نشیبی از زمان اختراعش داشته است، اما در چندسال اخیر تولید پارکت لمینت توانسته راه درستی را در پیش بگیرد. در ادامه شما را با انواع پارکت لمینت که از چوب پلاستیکی(wp ونیل) شاخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارند، جلب میکنیم.

اگر شما لمینت‌های نسل گذشته را درمکان‌هایی که در معرض آب هستند(مانند آشپزخانه) نصب می‌کردید، حتما شاهد آن بودید که تنها با چند قطره آب ممکن است، لمینت شما آسیب ببیند.

توجه: حتی با وجود تمام پیشرفت‌هایی که در تولید پارکت لمینت داشته‌ایم باید توجه شود که همچنان تعداد پارکت لمینت‌هایی که واقعاً ضدآب هستند، بسیار کم است و حتماً در انتخاب و خرید پارکت لمینت ضدآب دقت کنید و برای نصب پارکت لمینت در آشپزخانه، حتما از کفپوش‌های pvc  استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله: کفپوش لمینت ضد آب

پارکت لمینت ترند 2022 e

خرید پارکت لمینت تحت لیسانس آلمان برند مون واک

آیا کفپوش‌های پارکت لمینت ضدآب بعد از سال 2024 نیز همچنان ترند خواهند بود؟
بله! کفپو‌ش‌های پارکت لیمنت ضدآب، پرطرفدارترین انواع کفپوش هستند و هچنان نیز تقاضا برای خرید آنها درحال افزایش است.

پارکت لمینت آلمانی از بهترین نمونه‌های پارکت لمینت است که در بازار دکوراسیون داخلی موجود است.

برای اشخاصی که کیفیت تولیدات دکوراتیو در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد،پارکت لمینت آلمانی میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

آدرس: تهران – خیابان بنی هاشم – کوچه طبری – مجتمع ارغوان – طبقه چهارم واحد ۳۳

جهت مشاوره و خرید پارکت لمینت با پیام رسان 09059640710 پیام دهید یا با شماره های 02122337204 در تماس باشید

پیشنهاد مطالعه:

دلایل باد کردن پارکت لمینت چیست

آموزش اندازه گیری پارکت لمینت

روشهای رفع صدا و جیر جیر پارکت لمینت

راهنمای تمیز کردن پارکت لمینت

همه چیز درباره آسیب زدن موریانه به پارکت لمینت

روغن کاری پارکت لمینت چه مزایایی دارد ؟

بهترین زمان برای واکس پارکت لمینت هر چند وقت یک‌ بار است ؟

بهترین و مناسب ترین پارکت لمینت برای محیط کار چه ویژگی هایی دارد؟

امتیاز دهید

۲ thoughts on “15 مدل پارکت لمینت 2024

  1. اشتراک ها: مهم ترین تفاوت های پارکت و لمینت که قبل از خرید باید بدانید

  2. اشتراک ها: انتخاب پارکت لمینت آشپزخونه | فروشگاه ایوان | انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *