بازسازی خانه مقرون به صرفه برای تمام فضاهای خانه شما با 19 ایده بازسازی

19 ایده بازسازی خانه
فهرست پنهان
1. بازسازی خانه مقرون به صرفه برای تمام فضاهای خانه شما با 19 ایده بازسازی

بازسازی خانه مقرون به صرفه برای تمام فضاهای خانه شما با 19 ایده بازسازی

19 ایده بازسازی خانه

 

بگویید “بازسازی خانه” یا بازسازی آپارتمان و بسیاری از مردم فکر می کنند “خیلی گران است.” اما بازسازی فضاهای شما نیازی به هزینه زیادی ندارد. در اینجا 19 ایده بازسازی عالی برای بازسازی خانه به صرفه ارائه شده است.

19 ایده بازسازی خانه 01
19 ایده بازسازی خانه 01

تغییر کانترهای آشپزخانه به کانترهای جدید

کابینت‌ها به‌علاوه کانتر به‌علاوه وسایل، می‌توانند با بازسازی پنج رقمی آشپزخانه برابری کنند. اما اگر کابینت‌های شما شکل مناسبی دارند، می‌توانید از کانترهای جدید لذت ببرید و یکی از سخت‌ترین سطوح خانه خود را ارتقا دهید. هرچه متر مربع کوچکتر را بپوشانید، هزینه شما کمتر می شود، به این معنی که ممکن است بتوانید مواد گران تری را تهیه کنید. ایده ای برای صرفه جویی بیشتر: از شرکت سنگ و کاشی محلی خود در مورد چند ثانیه یا باقیمانده بپرسید.

19 ایده بازسازی خانه 05
19 ایده بازسازی خانه 05

کاشی بین کابینتی را تغییر دهید

با جایگزین کردن یک بک اسپلش خسته با طرحی که آشپزخانه شما را شاداب می کند و به جذابیت بصری می افزاید، یک الگوی کوچک اضافه کنید. با گزینه هایی برای کاشی، سنگ، شیشه، سرامیک و تخته مهره ای، فرصت های زیادی برای یافتن متریال مناسب با بودجه شما وجود دارد. یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه این است که فقط درجایی که بیشترین محافظت را فراهم می کند، مانند پشت یک محدوده یا نزدیک یک سینک، یک بین کابینتی نصب کنید.

19 ایده بازسازی خانه 06
19 ایده بازسازی خانه 06

خدمات ما

 

یک جزیره یا میز به آشپزخانه اضافه کنید

میزها یا کابینت های مستقل می تواند یک ویژگی مقرون به صرفه برای آشپزخانه ای بدون جزیره باشد. فقط چرخ های غلتکی را اضافه کنید تا بتوانید قطعه را به دلخواه حرکت دهید. هرچه موارد اضافی بیشتری اضافه کنید (مثلاً کابینت با کشو) هزینه آن بیشتر خواهد بود، بنابراین اگر هدف شما بودجه بسیار کم است، با یک میز ساده شروع کنید. یعنی، مگر اینکه از قبل یک مبلمان بدون استفاده داشته باشید که آماده تبدیل آن به جزیره هستید.

19 ایده بازسازی خانه 07
19 ایده بازسازی خانه 07

درب کابینت ها را عوض کنید

رنگ، کاغذ دیواری، محصولات چوبی یا ورچسب : همه گزینه های عالی برای دادن چهره ای جدید به کابینت های قدیمی هستند. کربل ها را می توان در زیر کابینت ها یا زیر قفسه های شناور اضافه کرد تا ظاهری کلاسیک و داخلی داشته باشد. برداشتن درب‌ها در برخی از کابینت‌های بالایی به شما امکان دسترسی آسان به فضای باز را بدون نیاز به اضافه کردن قفسه‌های جدید می‌دهد. به دنبال راه هایی برای تازه کردن خانه خود باشید که نه تنها متناسب با بودجه شما باشد، بلکه با نحوه استفاده روزانه از فضا نیز مطابقت داشته باشد.

19 ایده بازسازی خانه 08
19 ایده بازسازی خانه 08

بعضی از کابینت ها را به طبقه و قفسه تبدیل کنید

19 ایده بازسازی خانه 09
19 ایده بازسازی خانه 09

کفپوش خانه را عوض کنید

بسیاری از گزینه‌های کف‌پوش پوست‌کن به اندازه‌ای نازک هستند که مجبور نیستید کف‌پوش‌های موجود را بردارید تا به اتاق خود یک ارتقای اقتصادی در زیر پا بدهید. حتی اگر کف باید جدا شود زیرا دیگر نمی توانید آن را تحمل کنید، یک لایه جدید می تواند پروژه ای طولانی مدت باشد که به خودی خود خیلی گران نیست. بعلاوه، گزینه های زیادی برای انجام کارها بصورت نصب خشک وجود دارد که به شما در صرفه جویی در کار کمک می کند. مثل پارکت لمینت

19 ایده بازسازی خانه 10
19 ایده بازسازی خانه 10

پنجره ها را تغییر دهید

پارچه جدید، سایه های جدید یا ترکیبی از این دو می تواند ظاهر زیبایی به اتاق نشیمن بدهد. بسیاری از گزینه‌های خیاطی می‌توانند پنجره‌های قدیمی‌تر را پنهان کنند (که یک پروژه نوسازی گران قیمت است). برای صرفه جویی در هزینه های اضافی، سعی کنید از پرده ها و حلقه های موجود دوباره استفاده کنید.

19 ایده بازسازی خانه 11
19 ایده بازسازی خانه 11

کلید و پریز ها یا دیمرها را عوض کنید

اگر خانه شما دارای نورپردازی کمیاب است، ممکن است برای به دست آوردن تعادل مناسب نور با مشکل مواجه شوید. این امر در خانه‌های قدیمی‌تر با خروجی‌های کمتری برای لامپ‌های کف و کناری بیشتر صادق است. در این موارد، نصب سوئیچ دیمر می‌تواند راه‌حل سریع و آسان شما باشد: هنگام انجام وظایف، آن را روشن نگه دارید، اما برای نورپردازی ملایم‌تر محیطی که برای استراحت راحت است، آن را کم کنید.

19 ایده بازسازی خانه 12
19 ایده بازسازی خانه 12

در حمام یا سرویس بهداشتی یک کابینت دارو یا لوازم مورد نیاز اضافه کنید

شما می توانید با یک تغییر ساده و هوشمندانه، هم سبک و هم فضای ذخیره سازی را به حمام خود اضافه کنید: یک کابینت دارویی جدید. برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی و ظاهری جدید، یک آینه دیواری ساده را جایگزین کنید. اگر احساس حیله گری می کنید، یک تخته چوب پنبه ای یا تخته گچی در داخل درب برای یادآوری ها و تاکیدات روزانه اضافه کنید.

19 ایده بازسازی خانه 13
19 ایده بازسازی خانه 13

روی دیوار حمام یا سرویس از کاغذ دیواری یا پوستر دیواری برجسته در یک قسمت استفاده کنید

پرداختن به کاغذ دیواری، حتی برای شروع کار، آسان تر شده است، که آن را به یک پروژه عالی برای بازسازی خانه با بودجه تبدیل می کند. می توانید الگو و رنگ را با کاغذ دیواری به سرعت اضافه کنید، و بسیار خوب است که آن را به یک دیوار برجسته محدود کنید (و بودجه را کم نگه دارید). اما اگر هنوز برای مقابله با کاغذدیواری مناسب آماده نیستید، نوع موقت پوسته و چسباندن را امتحان کنید. اگر سبک دکور خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی آن را از بین ببرید، بنابراین لازم نیست نگران ارائه یک روند فعلی طراحی باشید.

19 ایده بازسازی خانه 13
19 ایده بازسازی خانه 13

فضای ذخیره سازی مثل کشو یا کمد را اضافه کنید

اگر فضای ذخیره سازی داخلی کم دارید، اضافه کردن یک کابینت خریداری شده یا قفسه های باز می تواند تفاوت را ایجاد کند. به دنبال گزینه‌های ذخیره‌سازی خارج از قفسه در سبک‌های مختلف، از جمله چرخ دستی‌های طبقه‌بندی شده، نردبان‌های تکیه‌دار، و کابینت‌های داروخانه باشید که همگی برای به حداکثر رساندن فضای عمودی در نظر گرفته شده‌اند. آنها یک گزینه ذخیره سازی زیبا و کاربردی هستند و می توانید از آنها برای نمایش سبدها یا سایر موارد تزئینی استفاده کنید.

19 ایده بازسازی خانه 14
19 ایده بازسازی خانه 14

لوازم شیرآلات یا دستگیره ها را تعویض کنید

کابینت‌های حمام می‌توانند با سخت‌افزار جدید حالتی مدرن داشته باشند. سبک‌های متفاوتی را از یک خانواده انتخاب کنید (مثلاً کشوهای بلند برای کشوها و دستگیره‌های کوچک برای درها)، یا پوشش‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا ظاهری متفاوت‌تر داشته باشید. اگر دستگیره های فعلی شما ظاهری خوش فرم تر دارند، به دنبال اضافه کردن صفحات پشتی باشید.

19 ایده بازسازی خانه 15
19 ایده بازسازی خانه 15

اکسسوری سرویس بهداشتی را عوض کنید

نگهدارنده‌های دستمال توالت و میله‌های حوله معمولاً چیز خاصی نیستند، اما این دو لوازم جانبی نادیده گرفته شده فرصتی برای شما هستند که حمام خود را کمی ایمن‌تر کنید. اکنون چندین شرکت جاهای دستمال توالت، میله حوله و سایر لوازم جانبی مطابق با ADA را می سازند که می توانند با خیال راحت به عنوان میله دستی مورد استفاده قرار گیرند. چه در آینده به خود فکر کنید و چه در حال حاضر به شخص دیگری، در هر زمانی سرمایه گذاری ارزشمندی است.

19 ایده بازسازی خانه 16
19 ایده بازسازی خانه 16

روی سقف ها یا به دیوارها یک چیز مورد علاقه بیافزایید

حتی اگر ابزارهای برقی در اختیار ندارید، می‌توانید به‌راحتی به دیوارها یا سقف‌های اتاق خواب کسل‌کننده یا تزئینی اضافه کنید. شما حتی می توانید با استفاده از تزئینات یا الوار بر روی قسمتی از دیوار به عنوان طرح کلی، توهم کتیبه شدن را بدست آورید، سپس از رنگ برای گره زدن دیوار استفاده کنید و برای تقلید از کار واقعی، آن را به هم بچینید. به نظر می رسد بالارده بدون هزینه تمام است. آسیاب های آماده را برای کاهش زمان کار انتخاب کنید، یا خودتان آن را تمام کنید تا حتی بیشتر در بودجه بازسازی خود صرفه جویی کنید.

19 ایده بازسازی خانه 17
19 ایده بازسازی خانه 17

یک تخت به اتاق اضافه کنید

یک راه تضمینی برای به روز رسانی اتاق خواب اضافه کردن یک تخته سر است، خواه کوچک و باشکوه باشد یا بزرگ و دراماتیک. اگر جدید خریداری شوند، می‌توانند بسیار گران شوند، اما راه‌های زیادی برای به حداکثر رساندن سبک و بودجه‌تان با تخته‌سرهای DIY وجود دارد.

19 ایده بازسازی خانه 18
19 ایده بازسازی خانه 18

کمد به اتاق اضافه کنید

اتاق خواب های کودکان معمای نوسازی خانه همیشه در حال تکامل است: آنها به سرعت از اسباب بازی ها و کتاب ها به کلکسیون ها و فراتر از آن می روند و یافتن محل نگهداری همه آن چیزها می تواند دشوار باشد. یک تغییر ساده در بازسازی خانه که با بودجه آسان است، اضافه کردن قفسه های باریک دیوار به دیوار است. آنها ارزان هستند و برای قرار گرفتن در اندازه های مختلف اتاق خواب نیازی به فضای زیادی ندارند.

19 ایده بازسازی خانه 19
19 ایده بازسازی خانه 19

چراغ ها را عوض کنید

اتاق‌های ناهارخوری اغلب در زمان‌بندی چراغ‌ها گیر می‌کنند. اما چند صد دلار و کمی برق می تواند به فضای سقف شما (و اتاق شما) نقطه کانونی تغییر دهنده بازی بدهد. به سراغ یک لوستر سنتی بروید یا – برای رویکردی مدرن تر – چندین آویز را انتخاب کنید. برای کمک به دانش الکتریکی، این راهنمای نحوه نصب یک چراغ روشنایی را بررسی کنید.

19 ایده بازسازی خانه 20
19 ایده بازسازی خانه 20

کمی به فضای داخل تنوع دهید

فضاهای مبهم، مانند دیوار یا پنل پشتی پشت قفسه ها، چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. اما این نقاط عالی برای اضافه کردن رنگ‌ها با رنگ یا کاغذ دیواری هستند. ایده دیگر: درج درب را با شیشه عوض کنید یا فیلم رنگی را روی شیشه موجود بمالید. این لمس‌های کوچک می‌تواند کمک زیادی به ایجاد حس نو شدن اتاق کند.

19 ایده بازسازی خانه
19 ایده بازسازی خانه

درب ورودی یا اتاق ها را عوض کنید

یک صندلی، یک قفسه، و چند قلاب واقعاً تمام چیزی است که برای ایجاد یک اتاق گلخانه هوشمند با تغییر زندگی، حتی در یک فضای کوچک، نیاز دارید. می‌توانید سازمان‌دهنده‌های گران‌قیمتی را بخرید که برای این عملکرد طراحی شده‌اند، یا می‌توانید قطعات استفاده‌شده و تغییر کاربری‌شده را با آیتم‌های جدیدتر ارزان‌تر که به‌عنوان یک راه‌حل با هم کار می‌کنند، ترکیب کنید. اگر فضای کافی برای آن دارید، یک بچه کوچک برای هر یک از اعضای خانواده، کارهای روزمره را آسان تر می کند.

19 ایده بازسازی خانه 21
19 ایده بازسازی خانه 21

پله ها را رنگ یا روکش متفاوتی اضافه کنید

استفاده خلاقانه از رنگ یک راه مقرون به صرفه برای بازسازی مسیر از یک طبقه به طبقه دیگر است. یک الگو، یک تم انتخاب کنید یا یک رنگ ثابت و جذاب انتخاب کنید و از پله های خود به عنوان یک نمایشگر تبدیل کنید. پس از خشک شدن، آنها را با پلی اورتان رنگ کنید تا از پوشش محافظت شود. این کار را یک بار انجام دهید و آماده هستید، یا با آن سرگرم شوید و به‌روزرسانی‌های فصلی را انجام دهید تا دوستان و اعضای خانواده را شگفت‌زده کنید.

مقاله حاضر کاری بود از گروه ایوان eyvan.org  که تقدیم شما شد شما میتوانید با مقالات زیر هم اطلاعات خود را افزایش دهید

پیشنهاد خوانش مقالات مرتبط:

بازسازی ساختمان

اصول بازسازی خانه های قدیمی

آیا بازسازی با نوسازی تفاوت دارد؟

همه چیز درباره بازسازی آشپزخانه

ایده هایی برای بازسازی اتاق خواب قدیمی

1/5 - (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *