20 روند بازسازی آشپزخانه که ممکن است پشیمان شوید

پشت کابینت کوچک

20 روند بازسازی آشپزخانه که ممکن است پشیمان شوید

بازسازی خانه را شروع کرده اید یا فقط کمی ظاهر آشپزخانه خود را اصلاح می کنید؟ برای اینکه فضایتان قدیمی به نظر نرسد، قبل از ادغام این دو روش نوسازی و طراحی دوبار فکر کنید.
شما میتوانید به مدل های بازسازی خانه و ویلا خود بروز کنید.تلفن ثابت 02122337204 پیامرسان ها واتساپ 09059640710 مشاوره بگیرید.

1 قلب خانه

قلب خانه

آشپزخانه قلب یک خانه است و هر به روز رسانی در این فضای مرکزی می تواند ظاهر و ارزش کلی خانه را بهبود بخشد. با این حال، انتخاب های نادرست طراحی برای آشپزخانه شما می تواند اثر معکوس داشته باشد – این باعث می شود کل ملک شما قدیمی به نظر برسد. اگر زمان و پول خود را صرف بازسازی آشپزخانه خود می کنید، این کار را عاقلانه انجام دهید و فضایی را طراحی کنید که در بستر طولانی شدن زمان مقاومت کند. و از تمام ظرفیت طراحی من جمله بین کابینتی و خرید کاشی بین کابینتی استفاده کنید
برای اطلاع از قیمت بین کابینتی و یا کاشی بین کابینتی کلیک کنید

2 قفسه باز

قفسه باز

اگر از شلوغی‌هایی که پس از گذراندن زمان زیادی در خانه در این دو سال گذشته جمع کرده‌اید خسته شده‌اید، تنها نیستید. اگرچه اگر در نمایشگاه زندگی می‌کنید شیک به نظر می‌رسند، اما قفسه‌های باز مجموعه‌ها و انباشته‌های نامرتب ما را به نمایش می‌گذارند. در عوض، راه‌حل‌های سازمانی خلاقانه را انتخاب کنید که امور شما را ساده نگه می‌دارد. این گزینه های جدید با ظهور خانه های چند نسلی که در آن وسایل خانه چند برابر شده است، اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

3 گرانیت خالدار

گرانیت خالدار

در حالی که گرانیت زمانی استاندارد طلایی طراحی آشپزخانه بود، محبوبیت آن در حال کاهش است. گرانیت خالدار، به ویژه، به نفع سطح صاف یا رگه دار است. در حالی که سنگ طبیعی می تواند جذاب باشد، نگهداری از آن نیز سخت تر از میزهای سنگی مهندسی شده مانند کوارتز یا صفحات کورین است. کوارتز نیز لازم نیست به طور منظم آب بندی شود

4 مایکروویو بیش از حد

مایکروویو بیش از حد

صرفه جویی در فضا با نصب مایکروویو در محدوده، پروتکل استاندارد آشپزخانه برای سال ها وجود داشته است، اما این روند در راه است. از آنجایی که خریداران خانه از اصول طراحی جهانی پیروی می کنند، حفظ لوازم ضروری در دسترس همه خانواده اهمیت بیشتری  پیدا می کند. به جای آن، مایکروویو را به گوشه ها و کشوهای زیر پیشخوان منتقل کنید.

5 قفسه های قابلمه بالای سر

قفسه های قابلمه بالای سر

قفسه های قابلمه مطمئناً دائما مورد استفاده است و جای خود را در طراحی آشپزخانه داشته ند. با این حال، قرار دادن یک قفسه قابلمه بزرگ روی یک جزیره آشپزخانه مرکزی، دیگر بهترین گزینه نیست. قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها در حال حاضر بیشتر به‌جای زندگی در فضای باز، به‌طور مرتب در کشوها قرار می‌گیرند. اگر ترجیح می‌دهید تابه‌هایتان را قابل مشاهده یا راحت‌تر در دسترس نگه دارید، سعی کنید چند تابه مورد علاقه‌تان را در پشت یا روی دیوار خالی آویزان کنید، در مقابل ظروف آشپزی درهم و برهم.

6 میز آشپزخانه

میز آشپزخانه

قرار دادن میز در آشپزخانه برای حدود یک دهه رایج بود، زیرا به هر حال، بیشتر زندگی خانوادگی حول آشپزخانه می چرخد. مشکل این است که یک میز آشپزخانه با کاغذها و به هم ریختگی هایی که نمی خواهید آنها را ببینید انباشته می شود. روی میز بگذارید و مشاغل خانگی را به دفتر خانه واگذار کنید.

7 سخت افزار عتیقه

سخت افزار عتیقه

گزارش‌های Trend ادعا می‌کنند که امسال همه چیز مربوط به لوازم فلزی است، اما همه فلزات برابر نیستند. گزینه های باریک و شیک را به جای سخت افزار کابینت درشت و پریشان که ممکن است اکنون در خانه خود داشته باشید، انتخاب کنید. خبر خوب این است که تعویض لوازم آشپزخانه نسبتاً ساده و ارزان است، که مدرن کردن آشپزخانه‌تان را بدون تعهد مالی آسان می‌کند. به عنوان مثال، تعویض دستگیره های برنزی روغنی با رنگ مشکی مات یا ساتن، آشپزخانه شما را به قرن بیست و یکم می آورد.

8 کابینت های مضطرب

کابینت های مضطرب

روکش کابینت‌های لعابدار و معیوب در بسیاری از آشپزخانه‌های روستایی یکی از وسایل ثابت است. در حالی که این سبک کابینت در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد، اکنون از مد افتاده است. هنگام انتخاب روکش‌ها برای تعویض یا بازسازی کابینت، ظاهر مدرن‌تری را انتخاب کنید، چه رنگ‌های شفاف یا رنگ‌های چوب تمیز.

9 سینک های فارم خانه سفید  

سینک های فارم خانه سفید

زمانی به نظر می‌رسید که صاحبان خانه‌ها هرگز از جذابیت‌های برگشتی سینک خانه‌های کشاورزی سفید خسته نمی‌شوند، اما سینک‌های امروزی پیچ و تاب‌های جدیدی در مورد علاقه‌های قدیمی هستند. به جای ظروف چینی سفید ساده، به یک سینک جلو بند که از مواد غیرعادی مانند خاک نسوز، فولاد ضد زنگ، مس یا حتی چوب و سنگ ساخته شده است، فکر کنید.

 10 فینیش های مصنوعی

فینیش های مصنوعی

روکش های مصنوعی در آشپزخانه اکنون رو به زوال هستند. امروز، سادگی حاکم است. اگر آشپزخانه‌تان را به‌روزرسانی می‌کنید، از درمان‌های پیچیده دوری کنید و به سراغ رنگ‌های تازه با رنگ‌های پررنگ یا خنثی بروید. برای سرگرمی، یک کاغذ دیواری مناسب دکور خود را برای دیوار به نحو برجسته انتخاب کنید.

11 گاراژ لوازم خانگی

گاراژ لوازم خانگی

خوب است که لوازم کوچک خود را از روی میز دور نگه دارید. اما در هزینه فضای مورد نیاز یک گاراژ لوازم خانگی؟ ترند کشوهای کابینت بزرگ و انبارهای بزرگ اینجا باقی مانده است و فضای زیادی برای توستر شما وجود دارد.

 12 پشت کابینت کوچک

پشت کابینت کوچک

کاشی بین کابینتی لاغر از مد افتاده اند، خوشحالیم که اطلاع می دهیم. کاشی و سرامیک یا شیشه پشتی که از پیشخوان تا کابینت کشیده می‌شود، تمیز نگه‌داشتن آن بسیار آسان‌تر است و احتمال زیادی وجود دارد که روغن یا لکه ها به آن نشت و پاشیده شود. چه چیزی حتی بهتر از یک پشت کابینت کاشی شده بزرگ؟ یک دال شیک که به شما امکان می دهد از تمیز کردن دوغاب به طور کلی کنار بگذارید.

13 پرش از درمان های پنجره

پرش از درمان های پنجره

چند سالی است که باز نگه داشتن پنجره ها و بدون محدودیت سایه ها یا پرده ها، که شبیه زندگی به سبک خانه های شهری است، یک روند بوده است. معاوضه برای این سبک شیک، فقدان کامل حریم خصوصی و مبارزه روزانه با تابش نور خورشید بدون فیلتر است. خبر خوب این است که تغییر نظر خود در مورد این تصمیم دکور آسان است: از پرده ها چشم پوشی کنید و از روش های ساده و مینیمالیستی پنجره مانند سایه های سلولی نیمه شفاف استفاده کنید که تازه به نظر می رسند و به شما در مقابل نور خورشید استراحت می دهند.

14 کانترهای کاشی کاری شده

کانترهای کاشی کاری شده

میزهای کاشی در دهه 70 و 80 بزرگ بودند و اخیراً در طرح‌های مینیمالیستی‌تر بازگشته‌اند. اگر چه آنها نسبت به گرانیت و سایر سطوح جامد طبیعی کانتر ارزان تر هستند، میزهای کاشی کاری نیازمند به تعمیر و نگهداری هستند. تمیز کردن دوغاب روی سطح عمودی زیر دوش به اندازه کافی سخت است. اما در یک سطح افقی، جایی که خرده ها در خطوط دوغاب گیر می کنند؟ فراموشش کن.

 15 لوازم برقی روشن

لوازم برقی روشن

اخیراً رنگ‌های روشنی در لوازم خانگی به وجود آمده است تا دریای ضد زنگ را که سال‌ها بر آن حکمفرما بوده است، بشکند. فقط مراقب باشید که یک روند یک روند است و در نهایت (گاهی زودتر از دیرتر) محو خواهد شد. آووکادو و گلدن میله را به خاطر دارید؟

 16 آشپزخانه های طرح باز

آشپزخانه های طرح باز

این همه گیر باعث شده است که بسیاری از صاحبان خانه از طرح های طبقه باز به نفع دیوارها و حریم خصوصی بیشتر اجتناب کنند. با توجه به زمان زیادی که در سال‌های اخیر در خانه سپری می‌شود، افزایش سر و صدا و شلوغی باعث شده است که صاحبان خانه بیشتر هوس حفظ حریم خصوصی و مناطق کار محدودتری داشته باشند، که ممکن است شامل میز آشپزخانه یا جزیره باشد. اگر در حال به روز رسانی آشپزخانه خود هستید و می خواهید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید، نصب یک پنجره گذری مدرن با صندلی را در نظر بگیرید.

17 دکور تمام سفید

دکور تمام سفید

آشپزخانه های مینیمالیستی نباید تماماً سفید باشند: رنگ های زمینی و مواد طبیعی مد روز هستند، اما همچنان حال و هوای ساده را حفظ می کنند. اگر قصد دارید کابینت های سفید را انتخاب کنید، از روکش های تمام سفید چشم پوشی کنید و چوب های سبک و لوازم چشم نواز را انتخاب کنید. رنگ‌های پررنگ را برای کابینت‌ها یا دیوارهای جزیره آشپزخانه انتخاب کنید، یا یک دیوار برجسته را با آثار هنری یا کاغذ دیواری برای جذابیت بصری بیشتر بالا ببرید.

 18 مناطق غذاخوری رسمی

مناطق غذاخوری رسمی

Comfort نام بازی در حال حاضر، برای هر اتاق از خانه – از جمله آشپزخانه است. این روزها، هیچ کس نمی‌خواهد در یک میز ناهارخوری رسمی و ناراحت‌کننده غذا بخورد، به همین دلیل است که صاحبان خانه‌ها مناطق غذاخوری رسمی را به نفع اتاق‌های صبحانه دنج کنار می‌گذارند. جایگزینی لبه های تیز و تیرگی را با ضیافت هایی با رنگ های آرامش بخش در نظر بگیرید.

19 بین کابینتی طرح دار و رنگارنگ

بین کابینتی طرح دار و رنگارنگ

الگوها و نقاشی های دیواری رنگارنگ را برای دیوار گالری خود حفظ کنید. در بین کابینتی، طراحی شلوغ تعهدی است که می تواند دیگر انتخاب های دکوراسیون را محدود کند. (علاوه بر این، الگوهای پررنگ احتمالاً بعد از چند سال قدیمی به نظر می رسند.) در عوض، رنگ های خنثی را انتخاب کنید و با اشکال و الگوهای روی هم بازی کنید.

20 آویز شیشه ای مات

آویز شیشه ای مات

نور خوب برای طراحی آشپزخانه ضروری است. چراغ های آویز انتخاب فوق العاده ای برای مناطق آشپزی و غذاخوری شما هستند زیرا می توانند به فضای شما سبک بیافزایند و نور کاری را فراهم کنند. از گزینه های شیشه مات صرف نظر کنید و جدیدترین سایه های شیشه شفاف را انتخاب کنید تا نور و فضای باز را به اتاق بیاورید. برای جلوگیری از تابش خیره کننده، یک سایه مات جامد را امتحان کنید.

21 آخرین کلمه

آخرین کلمه

هر چقدر هم که سبک خانه های مزرعه را دوست داشته باشید، وقت آن رسیده که تابلوهای «خانواده» و «جمع آوری» را که بالای سینک آویزان شده اند کنار بگذارید. همانطور که صاحبان خانه به دنبال القای شخصیت بیشتر در فضاهای خود هستند، نقاشی ها و سایر هنرهای زیبا بالاخره راه خود را به آشپزخانه پیدا می کنند. فورا آشپزخانه خود را با پرتاب کردن جملات الهام بخش و نشانه های کلمه به روز کنید و دیوارهای خود را با آثار هنری واقعی که با شما صحبت می کنند ارتقا دهید. با طرح های زیبا یا برش های ساده که در کاشی بین کابینتی و یا بین کابینتی های امروزی کاملا قابل انتخاب است. امیدواریم بتوانید در انتخاب خود نظرات متنوعی را دریافت کرده باشید

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *