آموزش اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی

آموزش اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی
اندازه گیری پوستر دیواری

امروزه به دلیل تراکم بیش از حد زندگی شهری و کوچک شدن فضای زندگی و کار نیاز به بزرگتر جلوه دادن محیط و همچنین زیبا تر کردن آن دو چندان شده است.
پوستر دیواری با تنوعی بی نظیر در دسترس قرار دارد که می توان آن را در هر ابعاد و اندازه، و طرح های مختلف سفارش داد
(می توانید برای سفارش این محصولات با پشتیبانی بخش فروش ما در تماس باشید)

نحوه محاسبه اندازه پوستر دیواری

 برای اندازه گیری پوستر دیواری اولین چیزی که مورد نیاز است ابعاد دیواری است که قصد نصب پوستر دیواری روی آن را داریم. اندازه‌گیری ابعاد دیوار کار بسیار راحتی است و تنها وسیله‌ای که برای این کار نیاز است یک متر است. اما توجه داشته باشد در صورتی که این کار به درستی انجام نگیرد ممکن است محصول نهایی بزرگ و یا کوچکتر از حد ممکن باشد.
با ایوان همراه باشید تا شما عزیزان را در اندازه گیری پوستر دیواری و اندازه زدن صحیح دیوار راهنمایی کنیم.

آموزش اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی

وسایل مورد نیاز برای اندازه گیری پوستر دیواری

گفتنی است که اندازه گیری پوستر دیواری مشابه با اندازه گیری دیوار برای کاغذ دیواری است. البته باید اندازه گیری ها را برای نصب پوستر با دقت بالاتری انجام شود تا طرح مورد نظر کاملا دیوار را پوشش بدهد با استفاده از یک متر استاندارد و قلم و کاغذ  ابعاد دیوار را پیدا کنید و آنها روی کاغذ یادداشت نمایید.
توجه داشته باشید که عرض و ارتفاع را چند سانتی متری بلندتر در نظر بگیرید. مقادیر اضافه پس از نصب برش می خورد.

محصول پیشنهادی : پوستر دیواری اتاق خواب

آموزش اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی

نکات مهم هنگام نصب پوستر دیواری

قطعا همه ی ما می‌ دانیم که دیوارها در اندازه‌ ها، حالت‌ ها و شکل‌ های متفاوتی وجود دارند و برای اندازه گیری دقیق نیاز به رعایت مواردی است که برای آشنایی با آنها، برخی از نکات مهم را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد
در دیوارهای استاندارد به راحتی عرض و ارتفاع دیوار را مشخص کرده و دقیقا سطحی را که زیر پوشش پوستر دیواری قرار خواهد گرفت را با متر اندازه بگیریدوقتی که دیوار شما شیب دارد، فقط لازم است طولانی‌ ترین ابعاد را اندازه‌گیری کنید .
هرگونه کجی و ناراستی را نادیده بگیرید و دیوار را به عنوان یک مستطیل یا مربع در نظر بگیرید، هنگام نصب پوستر دیواری، نصب به همان صورت شیب‌ دار انجام می پذیرد.

محصول پیشنهادی : پوستر دیواری هنری 

آموزش اندازه گیری پوستر دیواری سه بعدی

در دیوارهایی که دارای در یا پنجره هستند نیز بزرگترین ابعاد را اندازه گیری بکنید و با اعلام محل قرار گیری در یا پنجره به همکاران ما طرح دلخواه خود را دریافت میکنید.
هنگامی که در وسط دیوار شما ستونی وجود داشت و خواستید بر روی آن هم پوستر دیواری نصب کنید، فقط کافی است علاوه بر عرض دیوار، عرض تمام ستون را هم اندازه بگیرید و موقع سفارش، آنها را با هم جمع و ثبت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *