جدیدترین کاشی بین کابینتی 10 ایده بین کابینتی آشپزخانه

جدیدترین بین کابینتی

فصل تعطیلات برای ما همیشه وجود دارد و اگر قصد دارید یک سرزمین عجایب تماشایی بدون هیاهوی در راه بازسازی و یا نوسازی خانه یا آپارتمان خود ایجاد کنید، ما راه حلی برای شما داریم.

جدیدترین کاشی بین کابینتی
جدیدترین کاشی بین کابینتی

چه یک تازه کار یا یک حرفه ای در کار بازسازی باشید، داشتن ایده های تزئینی مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند. برای شکوفا کردن خانه خود، ایجاد فضایی منحصر به فرد، یا تازه کردن فضای قدیمی، ایده های دکور با کاشی بین کابینتی یا بین کابینتی پشت چسب دار یا بین کابینتی ورچسبی می توانند باعث شادی خلاقانه شوند. قیمت کاشی بین کابینتی

بازدید از نمایشگاه آنلاین جهت اطلاع از قیمت کاشی بین کابینتی و مدل های متنوع بین کابینتی وارد لینک شوید

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی
جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

کاشی های بین کابینتی و یا بین کابینتی ورچسبی و چسبان در طرح ها، شکل ها و رنگ های متنوعی وجود دارند. این جایگزین های ورق های استیل و آلومینیوم پشت چسب، امکانات طراحی بی پایانی را ارائه می دهند. بدون ابزار یا کمی تجربه نصب، می توانید ظاهری سفارشی لوکس و دلپذیر در آشپزخانه و یا در هر فضای خانه ایجاد کنید. نصب بین کابینتی پشت چسب دار به شما کمک می کند خانه فعلی خود را به یک خلوتگاه شیک تبدیل کنید.

بازدید از نمایشگاه آنلاین جهت اطلاع از قیمت کاشی بین کابینتی و مدل های متنوع بین کابینتی وارد لینک شوید

جدیدترین مدل بین کابینتی
جدیدترین مدل بین کابینتی

در زیر خلاصه ای سریع از ایده های خلاقانه برای الهام بخشیدن به پروژه کاشی بین کابینتی به شما ارائه می دهیم:

جدیدترین کاشی بین کابینتی 10 ایده بین کابینتی آشپزخانه

هنگام تزئین یا تغییر دکوراسیون منزل ، آپارتمان یا خانه، انتخاب های زیادی دارید. دیوارها، کف، سقف، مبلمان – گزینه ها بی پایان هستند. اگر آماده هستید که ظاهر و حس جدیدی به خانه خود بیافزایید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، برای بین کابینتی پشت چسب دار ابتدا باید کاشی را لایه چسب پشتش را بردارید و در هنگام چسباندن به عنوان یکی از بسیاری از نکته های تزئینی در نظر بگیرید. این نکات در نصب و تمیز نصب کردن می توانند فوراً هر فضایی را بدون نیاز به کار یا هزینه زیاد تغییر دهند.

جدیدترین بین کابینتی تم ساحل
جدیدترین بین کابینتی تم ساحل

این کاشی بین کابینتی ها و بین کابینتی های چسبی در الگوها و طرح های مختلفی وجود دارد که تقریباً هر تم دکوراسیون را تکمیل می کند. اگر به دنبال ایده‌های طراحی بیشتری برای گنجاندن این کاشی‌ بین کابینتی ها در فضای خود بوده‌اید، بیایید این روندهای مقرون‌به‌صرفه طراحی داخلی خانه را بررسی کنیم:

جدیدترین بین کابینتی مدل ساحل
جدیدترین بین کابینتی مدل ساحل

1. یک تم ساحلی بی انتها ایجاد کنید
از کاشی بین کابینتی های و بین کابینتی های ورچسبی و پشت چسب دار در آشپزخانه خود استفاده کنید و درام خانه خود را بنویسید. طراحی مد روز را کاوش کنید و با توجه به پالت رنگ خود، آن را سفارشی کنید. شما می توانید سایه های خنثی را انتخاب کنید تا حال و هوای زیبایی شناسی کلاسیک را به آشپزخانه بیاورید.

نصب بین کابینتی
نصب بین کابینتی

کاربرد کاشی بین کابینتی یا بین کابینتی پشت چسبی فقط با سفارش خرید کاشی بین کابینتی و چسباندن یک نسیم است، برچسب ها را بردارید و تغییر مکان دهید و آنها را برای رسیدن به طرح دلخواه خود اعمال کنید. از طرح کاشی بین کابینتی آبی برای آشپزخانه ای با تم ساحلی استفاده کنید، و می توانید پیشخوان های از چوب بلوط سفید را بصورت دکوراسیون گرم نگه دارید تا فضای تازه رنگ شده را گرم کنید.

جدیدترین کاشی بین کابینتی آجرنما
جدیدترین کاشی بین کابینتی آجرنما

2. یک بین کابینتی زیبا بسازید
کاشی‌ بین کابینتی هایی با طرح آجرنما را روی لایه پشتی و دیوارهای آشپزخانه خود نصب کنید. روکش آجر سفید و مشکی و سفید با رگه های قهوه ای یا کرم یا قرمز کلاسیک حال و هوای تاریخی و زنده آن را هدایت می‌کند و ظاهر آن حالت «ابدی» را ایجاد می‌کند. کاشی بین کابینتی ‌هایی که به تازگی اعمال شده‌اند، حال و هوای مجموعه‌ای از کاشی‌ بین کابینتی های تازه اعمال شده را به ارمغان می‌آورند که شبیه آجرهای قدیمی و عتیقه هستند.

بین کابینتی پشت چسب دار
بین کابینتی پشت چسب دار

برای بین کابینتی، می‌توانید با بین کابینتی های آلومینیوم و استیل براق پشت چسب دار نیز استفاده کنید. این برای ایجاد یک خط منحصر به فرد بین یکپارچه سازی با سیستم عامل و آینده نگر عالی است.

3. به جزیره آشپزخانه خود خلاقانه نگاه کنید
یکی دیگر از روش‌های خلاقانه استفاده از بین کابینتی ‌های آلمینیوم و استیل پشت چسب دار، نصب آن‌ها در جزیره آشپزخانه است. برای تعطیلات، پایه میله یا جزیره آشپزخانه را با کاشی بین کابینتی های دیوار آشپزخانه با بین کابینتی پشت چسب دار تزئین کنید.

نصب کاشی بین کابینتی با چسب
نصب کاشی بین کابینتی با چسب

برای ایجاد جذابیت براق‌تر، می‌توانید کاشی‌ بین کابینتی های آجرنما سفید یا مشکی انتخاب کنید و برای ایجاد ظاهری روستایی‌تر، بافت‌های طبیعی مانند طرح چوب را انتخاب کنید.

4. نگاه خود را تازه کنید
مناطق مختلف یا سایر فضاهای مفید خود را با این ویژگی‌های طراحی با بین کابینتی استیل یا آلمینیوم یا فلز تزئین کنید. الگویی از چهارپایه ها و شکل های گل، پالت مد روز از خاکستری های سرد و پوششی مقاوم در برابر آب را انتخاب کنید.

جدیدترین بین کابینتی فلز
جدیدترین بین کابینتی فلز

همچنین می‌توانید دیوارهایی را در قسمت های مختلف خانه از بین کابینتی فلزی و برجسته انتخاب کنید و می‌توانید شومینه قدیمی‌تان را در گوشه‌ای از فضای خود قرار دهید تا به آن جلوه‌ای دکور بدهید. استفاده از کاشی بین کابینتی ها برای ادویه تر کردن قفسه ها می تواند حال و هوای تعطیلات و یک نقاشی دیواری زمستانی از خانه شما به ارمغان بیاورد.

بین کابینتی جدید پشت چسب
بین کابینتی جدید پشت چسب

5. بازسازی بدون نوسازی اساسی
از کاشی بین کابینتی ‌های مناسب کابینت سفید استفاده کنید تا بدون سرمایه‌گذاری در بازسازی کامل، جذابیتی قدیمی را در آشپزخانه خود بگنجانید. ورق های استیل و آلومینیوم پشت چسب دار را می توان به سرعت روی دیوارهای آشپزخانه، پیشخوان ها، درها و دیوارها اعمال کرد تا حس “مفهومی طراحی کلاسیک” را به اتاق اضافه کند.

 

بین کابینتی استیل پشت چسب
بین کابینتی استیل پشت چسب

سایه سبز زمردی غنی را انتخاب کنید، زیرا به ایجاد فضایی لوکس کمک می کند و حس مجلل را در خانه شما افزایش می دهد. برای شروع به دکور، می توانید برگردان های کاشی را با لهجه های فلزی انتخاب کنید و فضای خود را پیچیده تر کنید.

6. فضاهای دوش شیک
رنگ آبی را برای طراحی یک اتاق همه کاره انتخاب کنید و بچسبانید، به خصوص آبی که انتخابی استثنایی برای حمام است. بین کابینتی های آبی را با شکل مربع و رنگ‌آمیزی روشن و آبی آسمانی آغشته کنید تا فضایی فوری ایجاد کنید که هم مطبوع باشد، و بین کابینتی را به سمت بیرون به سمت پشت حمام گسترش دهید تا همه مفاهیم سبک منسجم بماند.

 

جدیدترین کاشی بین کابینتی سفید
جدیدترین کاشی بین کابینتی سفید

در دنیای کاشی‌ بین کابینتی های ایوان، جای تعجب نیست که گزینه‌ها به دور از محدودیت هستند. بنابراین اگر شما یک مینیمالیست هستید و به دنبال یک حمام ظریف تر هستید، کاشی های ضد آب را با پوسته و چسباندن کف در طرح هندسی آبی روشن و سفید که به خوبی با سایر عناصر دکور در حال بازی ترکیب می شود، استفاده کنید.

 

جدیدترین کاشی بین کابینتی آجرنما
جدیدترین کاشی بین کابینتی آجرنما

همچنین می‌توانید سایه‌های آرامش‌بخش و در عین حال انرژی‌بخش دیگری را برای فضا انتخاب کنید. مشکی شیک و سفید ساده را بررسی کنید. آیا می خواهید زیبایی شناسی جسورانه ای ایجاد کنید؟ ورق های کاشی را به شکل دلخواه خود ببرید و روی دیوار تمیز و خشک پشت سینک خود بمالید. شما تحت تاثیر هاله ای قرار خواهید گرفت که ظاهر می شود.

7. عمق طراحی در راهرو
عمق طراحی راهرو را با استفاده از بین کابینتی چسبی به طور خلاقانه افزایش دهید. همچنین می‌توانید از کاشی‌ بین کابینتی های با طرح سنگ یا سنگ مرمر برای ایجاد ظاهری رسمی‌تر استفاده کنید. بیرون رفتن از جعبه برای ایجاد یک توهم در میان بهترین ایده های دکوراسیون راهرو.

جدیدترین بین کابینتی طرح سنگ
جدیدترین بین کابینتی طرح سنگ

راه راه های افقی یا عمودی را انتخاب کنید تا حس بهتر و روشن تر شود. همچنین می‌توانید با کنتراست‌ها بازی کنید و برخی بافت‌ها و سایه‌ها را در امتداد آن دیوارهای چشمگیر اضافه کنید. در راهروهایی با ارتفاع کوتاهتر و کثیف، بهترین راه برای ایجاد توهم سقف های بلندتر با استفاده از پوسته و چوب نواری عمودی است. و همراستا با دکور طراحی و افزودن آثار هنری معتبر، گیاهان داخلی یا نمایشگرهای تزئینی – می توانید یک تاقچه دراز ایجاد کنید.

8. شومینه های فوق العاده و پر زرق و برق
یکی دیگر از استفاده های عالی از بین کابینتی های دیواری پشت چسب دار در لوازم اتاق نشیمن روی شومینه شما. از بافت‌های آجری یا سنگی مانند کاشی‌های سنگ‌فرش و کاشی‌های چوبی برای جذابیت بالا استفاده کنید. همچنین، دیوار پشتی بین کابینت ها را با کاشی بین کابینتی قرمز یا سبز و آجری تزئین کنید و کاشی‌های پشت چسبی را بچسبانید تا به دکور اضافه شود.

جدیدترین بین کابینتی 6 ضلعی
جدیدترین بین کابینتی 6 ضلعی

بافت‌های خانوادگی همچنین ظاهری فوق‌العاده تازه ایجاد می‌کنند، یعنی کشور مدرن، به‌طور سنتی ایرانی و معاصر. در شومینه، می توانید طرح چاپ تک رنگ را امتحان کنید که ظاهری مدرن و پیچیده به خانه ها می دهد. و کاشی بین کابینتی های چسبی و چسبان با طرح هایی مانند سنگ گرانیت سیاه برای ایجاد فضایی مجلل در اتاق ها فوق العاده است.

9. دیوارهای برجسته شگفت انگیز
کاشی بین کابینتی ها را خریده و بچسبانید راه موثری برای حیرت از زیبایی دیوارهای برجسته شما است. اگر برای رمزگذاری مجدد دیوار تاکیدی درخواست می‌کنید، می‌توانید از کاشی‌های طلایی، قرمز و سبز انتخاب کنید تا روح کلاسیک را در آغوش بگیرید!

بین کابینتی جدید فلزی
بین کابینتی جدید فلزی

چوب مرمر خاکستری دیوارها همچنین به عنوان اثر هنری، طراحی کاشی دیوار آشپزخانه فوق العاده در پشت اجاق گاز یا سینک، یا طراحی چشمگیر حمام در پشت روشویی یا زیر دوش شما عمل می کند. این یک طرح کاشی منحصر به فرد ایجاد می کند که در آن می توانید محیطی پر جنب و جوش را با ظرافتی به تصویر بکشید.

بین کابینتی بالای گاز
بین کابینتی بالای گاز

الگوی کاشی‌های هندسی انتزاعی که می‌توانید انتخاب کنید با فضای داخلی عتیقه، طراحی تجاری مدرن و تجدید حیات دهه 70 و ظاهری دراماتیک در هر محیطی هماهنگ باشد. استفاده از کاشی بین کابینتی در محل سینک، اما در عوض باعث می‌شود مهمانان شما به «شیر» خانه شما احترام بگذارند.

بین کابینتی بالای سینک
بین کابینتی بالای سینک

10. کاشی کف بدون دوغاب
برای تقویت یک طرح التقاطی که هم برای خانه های مدرن و هم خانه های قدیمی به طور یکسان مناسب باشد، ترکیبی از رنگ ها انتخابی بی عیب و نقص است. آن را با اشکال هندسی ترکیب کنید. آنها برای افزودن شخصیت خلاق به اتاق پودر، اتاق بچه ها یا ورودی عالی هستند. لوازم قابل جابجایی را می توان در انواع مختلفی از کف از جمله کفپوش مشمع کف اتاق، کاشی، سیمانی و کفپوش چوبی استفاده کرد.

بین کابینت طرح سنگ قرمز
بین کابینت طرح سنگ قرمز

کاشی‌های کف با لایه‌برداری کم درخشش در برابر آب مقاوم هستند و قابل شستشو هستند و در مکان‌های پر ترافیک که اغلب نیاز به تمیز کردن دارند، مانند ورودی‌ها، آشپزخانه‌ها و حمام‌ها، به خوبی کار می‌کنند.

همچنین می‌توانید ایده‌های طراحی کلبه یا خانه مزرعه خود را با کاشی‌های آبی ملایم و خاکستری تکمیل کنید. جذابیت مدرن را با طراحی شش گوش در مقیاس بزرگ اضافه کنید. بدون دوغاب و برش‌های کمتر نسبت به کاشی‌های سنتی، کف‌پوش‌های مقاوم در برابر آب فقط با یک خط‌کش و یک جعبه برش به راحتی اعمال می‌شوند.

بین کابینتی طرح چوب
بین کابینتی طرح چوب

چه ابزارهایی برای لایه برداری و چسباندن کاشی بین کابینتی های خشک مفید هستند؟
در حال حاضر، احتمالاً کاملاً آماده هستید و آماده شروع پروژه جداسازی و چسباندن خود هستید. اگر قصد دارید «خیرخواه سخاوتمند» خود باشید و می‌خواهید خشک کار کنید، چک لیست ابزار شما در اینجا آمده است:

قیچی سنگین (برای کاشی بین کابینتی های فلزی پشت چسب دار ) ✅
خط کش ✅
کاشی بر یا تیغ کاتر (مخصوص کاشی بین کابینتی ورچسبی)✅
کارتک ✅
متر ✅
پودر بندکشی ✅
چسب کاشی ✅
مداد جی غلتکی ✅
سطل مخصوص ✅
نوار چسب کاغذی ✅

نصب بین کابینتی
نصب بین کابینتی

چگونه قبل از شروع کار آماده شویم؟
قبل از شروع نصب، چند آماده سازی وجود دارد که می خواهید انجام دهید. این کاشی ها دارای ضخامت های مختلفی هستند که برخی از آنها بسیار نازک هستند، درست مانند یک برچسب. کاشی های نازک برای نصب درست بالای کاشی موجود در نظر گرفته شده است. در مقابل، کاشی‌های ضخیم‌تر که با انتخاب شما اعمال می‌شوند.

قبل از انتخاب کاشی بین کابینتی های خود، از بررسی ضخامت و جنس آن اطمینان حاصل کنید. قبل از خرید آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نسخه صحیح را برای هر جایی که درخواست می کنید دارید.

جدیدترین بین کابینتی و کاشی
جدیدترین بین کابینتی و کاشی

علاوه بر این، می‌توانید مراحلی را که در زیر ذکر کرده‌ایم دنبال کنید تا از نصب راحت اطمینان حاصل کنید:

کاشی ها را 48 ساعت قبل در اتاق/فضایی که در آن نصب می کنید قرار دهید. به مصالح کاشی کمک می کند تا با دمای اتاق سازگار شوند.
قبل از شروع فرآیند نصب، ناحیه کاربرد را تمیز کنید و اجازه دهید سطح آن خشک شود.
کاشی‌ بین کابینتی ها را برای طرح‌ریزی الگوی کف چیدمان کنید و قبل از خرید و بررسی الزامات، از مقدار صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه نهایی
با دیدن سایت ما در فروشگاه ایوان ، به طراحی آشپزخانه، راهرو، حمام یا ورودی خود کمی لذت ببخشید. می‌توانید کاشی‌ها را به‌صورت آنلاین از کاشی بین کابینتی ایوان eyvan.org ، از طیف‌های مختلف گزینه‌های الگو، از جمله کاشی آجر، طلایی، الگوی شش گوش، و غیره، در زمان‌های آشفتگی یا عدم اطمینان که بازسازی می‌تواند دلهره‌آور باشد، کاوش کنید. یا روی آوردن به یکی از قهرمانان گمنام طرح معماری ایوان ، صرفه جویی در تلاش، هزینه و پول، در عین حال ایجاد سبک.

 

 

4.2/5 - (6 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *