پارکت لمینت ارزان

پارکت لمینت ارزان

 

پارکت لمینت یک ماده مصنوعی است که برای شبیه سازی ظاهر طبیعی چوب سخت واقعی، کاشی سرامیک، سنگ و سایر انواع کفپوش طراحی شده است. شما می‌توانید همه این طرح ها را در سطحی نرم‌تر و انعطاف‌ پذیرتر است و مقرون ‌به ‌صرفه‌تر و نصب آسان‌تر است و نیاز به نگهداری کمتری دارد،

نمونه نصب پارکت لمینت
نمونه نصب پارکت لمینت

پارکت لمیت دوام:

کفپوش‌های پارکت لمینت ارزان به‌طور همزمان بادوام و زیبا هستند و اغلب مجهز به مقاومت در برابر آسیب هستند تا در برابر لکه‌ها، خراش‌ها، فرورفتگی‌ها، رطوبت و غیره مقاوم شوند.

تیم ما از متخصصان باتجربه کفپوش پارکت لمینت در اینجا در پارکت لمینت ایوان تجربه زیادی در کار با انواع سطوح پارکت لمینت دارند. ما عمیقاً با ویژگی‌ها و قابلیت‌های رایج کف‌های پارکت لمینت قیمت آشنا هستیم و می‌خواهیم دانش خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید مطمئن ‌تر و آگاهانه ‌تر تصمیم خرید بگیرید.

 

پارکت لمینت تطبیق پذیری در لایه ها

پارکت لمینت ارزان به لطف ساختار لایه ای آن، کف لمینت در هر فضا و در هر درجه ای به خوبی عمل می کند. از نظر سبک، لمینت می تواند تقریباً با هر سبک دکوراسیونی جفت شود. از هر رنگ و دانه‌ای که می‌توانید تصور کنید چوب را انتخاب کنید، که در ظاهر تخته‌ای واقع گرایانه موجود است که حتی بافت چوب سخت طبیعی را تقلید می‌کند. این می تواند ظاهر گونه های چوبی عجیب و غریب را برای افرادی که بودجه کمی دارند، در دسترس تر کند.

نمونه نصب پارکت لمینت 032
نمونه نصب پارکت لمینت 032

پارکت لمینت ارزان همچنین می تواند بدون نیاز به دوغاب و بدون خطر ترک خوردن کاشی، ظاهر کاشی و سنگ را با نقش و نگار به شما بدهد. لمینت نرم‌تر و راحت‌تر در زیر پا است و سطحی بهتر برای ظروف ریخته شده فراهم می‌کند. سطح مقاوم در برابر لکه به این معنی است که تقریباً هرگز نیازی به شستشوی لمینت ندارید. جارو زدن ساده و منظم کافی است.

پارکت لمینت مراقبت و نگهداری روزانه

پارکت لمینت ارزان زیبا و بسیار بادوام هستند اما تخریب ناپذیر نیستند. وقتی کثیفی به عنوان یک ساینده روی سطح آن عمل می کند، کف می تواند کدر شود. با جارو کردن، تمیز کردن گرد و غبار یا جاروبرقی مرتب برای از بین بردن زباله ها و شن های سست از سطح کف خود از این آسیب جلوگیری کنید. می‌توانید از جارو یا برای سریع‌تر کردن کار، از جاروبرقی بدون میله همزن استفاده کنید..

برس های جاروبرقی و سایر لوازم جانبی برای جمع آوری کثیفی از بین تخته های لمینت، کاشی ها یا در امتداد لبه های اتاق مفید هستند. ما همچنین توصیه می کنیم گاه به گاه تمیز کردن مرطوب را انجام دهید، اما مراقب باشید: اگر در حین تمیز کردن از آب بیش از حد استفاده شود، کفپوش لمینت شما می تواند منبسط شود. بنابراین، پس از تمیز کردن مرطوب، باید از یک پارچه خشک تمیز استفاده کنید تا کف خود را کاملاً پاک کنید.

 

برای جلوگیری از خراش یا فرورفتگی احتمالی، کف مبلمان سنگین و پاها را سرسره یا محافظ‌های کف قرار دهید. هنگام جابجایی اثاثیه سنگین، مهم است که به جای کشیدن، آن را بلند کنید

نصب پارکت لمینت ایوان
نصب پارکت لمینت ایوان

 

با پارکت لمینت ارزان دوام انعطاف پذیری پیدا کنید.

ایوان در راه حل های کفپوش پارکت لمینت متخصص است که در آزمون زمان مقاومت می کند. در حالی که کفپوش‌های چوبی نسبتاً گران‌تر هستند و در معرض خراش، فرورفتگی و آسیب‌های آب هستند، کفپوش پارکت لمینت فوق‌العاده بادوام است. .

کف‌های لمینت معمولاً بر روی کف زیرین روی یک لایه زیرین فوم نصب می‌شوند که خاصیت کاهش رطوبت و صدا را فراهم می‌کند. این دوام، کفپوش پارکت لمینت را برای مکان های پرتردد و اتاق هایی که در معرض آب یا نور مستقیم خورشید قرار دارند، ایده آل می کند. علاوه بر این مزایا، نصب کف‌های پارکت لمینت برای صاحب خانه‌های خشک و نصب بسیار آسان است.

نمونه نصب پارکت لمینت ایوان وایت واش
نمونه نصب پارکت لمینت ایوان وایت واش

 

پارکت لمینت ایوان یک تامین کننده کفپوش پارکت لمینت در محل شما هست که بیش از 20 سال در کلیه مناطق ایران ، خدمت می کند. برخی از نمونه‌های کفپوش پارکت لمینت ارزان ما را در لینک (eyvan.org ) میتوانید ببینید برای برآورد رایگان کلیه خدمات نصب پارکت لمینت ایوان  و خرید پارکت لمینت دیدن کنید. 02122337204 – 02122337206 یا درواتساپ و ایتا 09059640710 با ما درتماس باشید

 

 

 

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *