ایده هایی برای بازسازی اتاق خواب قدیمی

ایده هایی برای بازسازی اتاق خواب قدیمی

برای پارکت لمینت قیمت کیلیک کنید

بازسازی ساختمان و جز کوچکتر آن یعنی بازسازی اتاق خواب یکی از آن دسته فعالیت های دلچسب و جذاب برای زندگی به حساب می آید. تنها عناصر لازم برای بازسازی اتاق خواب مقدار زیادی انگیزه و البته مقدار کمی هم پول است. متاسفانه بسیاری از افراد اتاق خواب را جزء فرعی و کم اهمیتی  از خانه قلمداد می کنند.

اتاق خواب فضایی به نسبت شخصی محسوب می شود، بسیاری از افراد هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خانه اتاق خواب را نادیده می گیرند درحالی که یک اتاق خواب زیبا با دکوری دلنشین می تواند تاثیر عمیقی در روحیه افراد بجا بگذارد و باعث آرامش آنها بشود. اگر تصمیم خود را گرفته اید و برای بازسازی اتاق خواب قدیمی خود آماده اید، ایوان نیز در کنار شماست، ما سعی می کنیم برای بازسازی اتاق خواب قدیمی شما بهترین راه کارها را در اختیارتان بگذاریم.

برای خرید پارکت لمینت کیلیک کنید

بازسازی ساختمان

برای خواندن راهنمای تمیز کردن پارکت لمینت کیلیک کنید

مراحل بازسازی اتاق خواب قدیمی

با برنامه ریزی مناسب برای بازسازی اتاق خواب قدیمی می‌توانید در هزینه های این کار صرفه جویی کنید.

ابتدا باید بدانید در خال حاضر در اتاق خواب قدیمی خود چه چیزی را نمی پسندید؟

آیا خودتان قادرید کار بازسازی را انجام دهید؟ چقدر می خواهید هزینه کنید؟

ابتدا باید بدانید اگر نیاز به تخریب و کارهای زیر ساختی هست درنظر داشته باشید که این کارها را به نیروی متخصص واگذار کنید. بازسازی بدان معناست که شما همه چیز را در اتاق خواب قدیمی خود مرور کنید و تصمیم بگیرید چه چیزی باید نگه داشته شود،چه چیزی دور ریخته شود و چه چیز جدیدی باید اضافه شود و درکل چه تغییراتی باید صورت بگیرد.

برای خواندن همه چیز درباره بازسازی آشپزخانه کلیک کنید

بازسازی اتاق خواب قدیمی

ایده های جالب برای بازسازی اتاق خواب

آخرین قسمتی که قبل از خواب از آن میگذریم و آولین قسمت که بعد از بیداری روی  آن قدم میگذاریم کفپوش اتاق خواب است، بهترین کفپوش کفپوشی است که هنگام راه رفتن روی آن احساس راحتی کنید و برای شما کاملا خوشایند باشد کفپوش های متنوعی وجود دارد که شما می توانید برای بازسازی اتاق خواب از آنها استفاده کنید
کفپوش هایی مانند پارکت، لمینت، سرامیک و…انتخاب کفپوش به سلیقه شما و مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید بستگی دارد، اما کفپوش شما هرچه که باشد شما می توانید با انواع مختلف فرش و گلیم فرش سنتی آن را به زیبایی آراسته کنید و موجب زیبایی دو چندان کف اتاق خواب خود شوید.

حالا وقت آن است که راجب دیگر اجزای اتاق خواب از جمله رنگ،نور،پرده ها،تختخواب و اجزای آن، و لوازم دکور داخل اتاق خواب قدیمی خود تصمیم بگیرید.

برای خرید کاغذ دیواری اتاق خواب به لینک مراجعه نمایید.

جالب برای بازسازی اتاق خواب

برای خواندن انواع پارکت لمینت + انتخاب رنگ کلیک کنید

اگر از طرفداران کاغذ دیواری هستید ما برای دیوار های اتاق خواب شما رنگ های تند را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا وجود این نوع از رنگ ها در فضای استراحت باعث از دادن حس آرامش می شود و تاثیر منفی بر روی خواب می گذارد.رنگ های گرمی مانند نارنجی، آجری و طلایی موجب خلق فضایی گرم و صمیمی می شوند، همچنین ترکیب رنگ های سرد و گرم مانند سبز و زرد هم می تواند برای اتاق خواب گزینه مناسبی باشد. ترکیب کاغذ دیواری های طرح دار و ساده در کنار هم همراه با ترکیب رنگ های ملایم می تواند فضایی آرام بخش برای شما رقم بزند.

اگر مایل به استفاده از کاغذ دیواری برای بازسازی اتاق خواب قدیمی خود نیستید میتوانید از رنگ استفاده کنید. انواع طیف های رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب محسوب می شود.براساس علم روانشناسی رنگها طیف های مختلف رنگ آبی بخاطر ایجاد احساس آرامش و خون سردی در شما باعث بالا رفتن کیفیت خوابتان می شود. از دیگر رنگ های مناسب برای اتاق خواب طیف های مختلف رنگ های سبز و زرد می باشد. برای بازسازی اتاق خواب خود می توانید بصورت ترکیبی هم از این رنگ ها استفاده کنید.

حالا باید برای انتخاب پرده ها و اجزای تختخواب با رنگ مناسب تصمیم بگیرید، سعی کنید رنگ و طرح پرده ها کاملا با رنگ و طرح روتختی و بالش ها هماهنگ باشد. این هماهنگی و ترکیب بین رنگ و طرح پرده ها و رنگ و طرح روتختی و بالش ها زیبایی دوچندانی به فضای اتاق خواب می دهد. برای تزئین تختخواب از بالش های زیادی با طرح های زیبا استفاده کنید.

اگر فضای اتاق خواب به اندازه کافی باشد می توانید یک میز آرایش به همراه آینه را هم برای زیباتر شدن به اتاق خواب اضافه کنید، سعی کنید طرح و رنگ میزتان متناسب با فضای کلی اتاق باشد. برای تزئین دیوارها نیز می توانید از تابلو های عکس و نقاشی هایی با تم طبیعت که باعث ایجاد احساس آرامش می شوند بهره ببرید.

اتاق خواب محلی است برای استراحت، خواب و بازیابی آرامش. درنظر داشته باشید که بیش از حد فضای آن را شلوغ و مملو از وسایل گوناگون نکنید زیرا باعث از بین رفتن احساس آرامشتان خواهد شد. اگر قصد طراحی روف گاردن بام سبز را دارا می باشید لازم است که به لینک مراجعه نمایید.

عکس قبل و بعد از بازسازی اتاق خواب

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، بازسازی اتاق ها به بهترین شکل صورت گرفته است. کافیست شما هم اندکی سلیقه به خرج بدهید و اتاق خواب قدیمی خود را به محلی زیبا و دلنشین و البته آرام بخش تبدیل کنید.

برای خرید کاشی بین کابینتی کیلیک کنید

بازسازی اتاق خواب

برای  خرید کاغذ دیواری مخمل کیلک کنید

بی شک می توانیم اتاق خواب ها را از مهم ترین بخش های خانه دانست چرا که هر فردی بخش بسیاری را زمانی که در خانه ی خود ی باشد ساعات بسیاری را در اتاق می گذراند. بدین خاطر دکوراسیون داخلی اتاق دارای اهمیت فراوان می باشد. همانطور که در بالا برای شما بیان نمودیم عناصر بسیاری وجود دارد که می تواند در دکوراسیون اتاق تاثیر بگذارد برای مثال میز آرایش و یا کمد دیواری ها که پیشنهاد می شود برای طراحی دکوراسیون با مشاورین طرح معماری ایوان مشورت کامل را به جای بیاورید.

برای مشاهده فروشگاه پارکت لمینت ایوان و اطلاع از پارکت لمینت قیمت به داخل سایت مراجعه فرمایید

راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: واتساپ 09059640710 تلفن ثابت 22337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 پنجشنبه 9 الی 15

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *