کاشی بین کابینتی چیست؟

کاشی بین کابینتی چیست

این جزئیات کوچک مانند یک کاشی بین کابینتی (همچنین به عنوان بین کابینتی هم نوشته می شود) است که به دیوار آشپزخانه یا سینک ظرفشویی شما شخصیت می بخشد.
با برنامه‌ریزی دقیق و یک فرآیند طراحی خلاقانه و هیجان‌انگیز، می‌توانید شخصیت خاصی را به آن اضافه کنید و ادعا کنید فضای دیوار باارزشی را با یک بین کابینتی چشم نواز که به همان اندازه کاربردی و مد روز است، داشته باشید.

بین کابینتی چیست
بین کابینتی چیست
فهرست پنهان

کاشی بین کابینتی چیست و کجا باید آن را قرار داد؟

کاشی بین کابینتی طیف گستره‌ای از مواد و مصالح هستند که معمولاً فواصل بین کابینتی دیوار آشپزخانه یا بالای سینک ظرفشویی بین کابینت‌ها و میز را پر می‌کنند و طول صفحه روی کابینت را در بر می‌گیرند.
به طور سنتی، این موارد از تکه‌های کوچک کاشی که بالای سینک‌های خانه‌های سنتی کشیده می‌شوند تا بین کابینتی قبل از سال ۲۰۰۰ که اغلب برای مطابقت با کف‌پوش آشپزخانه طراحی شده بودند، متغیر بودند.
اگر به خوبی انجام شود، کاشی‌های بین کابینتی امروزی لهجه‌ای درخشان به یکی از پرترافیک‌ترین فضاها در خانه است و فضا را با بافت‌ها، طرح‌های رنگی و الگوهای طراحی جالب کامل می‌کند.
در حالت ایده‌آل، می‌توان آن‌ها را همزمان با کانتر نصب کرد، اما می‌توانند در هر زمان به پروژه‌ای حرفه‌ای تبدیل شوند یا خودتان آن را انجام دهید.

اطلاع از بین کابینتی قیمت و جدیدترین بین کابینتی وارد لینک شوید

کاشی بین کابینتی چیست 01
کاشی بین کابینتی چیست 01

بهترین کاشی ها برای بین کابینتی کدامند؟

سرامیک، کاشی، سیمان، سنگ، مرمر ، کاغذ دیواری ، پوستر، و حتی شیشه همگی از سبک های رایج برای بین کابینتی های امروزی هستند.
تعیین جدیدترین کاشی بین کابینتی آشپزخانه یک موضوع اولویت و تمایل به آزمایش است. چه به دنبال تمجید از آشپزخانه سنتی خانه پست مدرن خود با کاشی بین کابینتی های سنگی طبیعی در زیر هود فر باشید و چه می خواهید بالای سینک ظرفشویی خود را با کاشی های مرمری شیک ارتقا دهید، پشت سر هم به راحتی می تواند طراحی خانه شما را بهبود بخشد. با این حال، نکاتی وجود دارد که ارزش دانستن در جستجوی کاشی رویایی خانه شما را دارد.

کاشی بین کابینتی چیست 02
کاشی بین کابینتی چیست 02

نکته ای که باید قبل از نصب کاشی بین کابینتی بدانید این است که هزینه همه کاشی ها یکسان نیست. قیمت کاشی ها بر اساس متر مربع یا بر حسب هر عدد است که هر عدد غالبا سایز 30 در 60 و بعضی سایز 60 در 90 و یا سایز 30 در 90 و سایز 60 در 120 دارند و هزینه آن بسته به ابعاد و یا طرح و یا نوع متریال می تواند متفاوت باشد. برخی از مواد (مانند سرامیک های سایز بزرگ) گرانتر از سایرین هستند، اما خرید کاشی بین کابینتی هوشمندانه و آگاهانه می تواند ظاهری را که می خواهید با قیمتی راحت به شما بدهد.

برای دیدن بورس کاشی بین کابینتی وارد سایت شوید

کاشی بین کابینتی چیست 03
کاشی بین کابینتی چیست 03

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید بین کابینتی در نظر داشته باشید:
ظاهر سنگ مرمر با قیمت کمتر: برای تقلید از ظاهر سنگ مرمر گران قیمت، از یک کاشی چینی لعابدار استفاده کنید که سطح آن براقیت بالایی دارد تا درخشندگی داشته باشد. که اصطلاحا به نانو پولیش یا نانو سوپر پولیش نامیده میشوند
کاشی چینی و سرامیک: این نوع کاشی ها گزینه های زیادی برای سنتی کردن آشپزخانه شما به معاصر دارند. با طرح‌ها و گزینه‌های بی‌پایان – مطمئناً کاشی‌هایی پیدا می‌کنید که آشپزخانه شما را منحصر به فرد می‌کند. و از رقبای خود تنوع بیشتری دارد و بسیار سهل در نظافت و بدون هزینه نگهداری است و با روکش های خاص که دارند بسیار سهل نظافت میشوند
ورق فولاد ضد زنگ و سنگ طبیعی: این ماده گرمای زیادی را به فضای آشپزخانه شما ارائه می دهد. استفاده از این مواد در کنار هم می تواند ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند.
کاشی موزاییک: کاشی های معرق در الگوهای کوچکتر بسته بندی می شوند و ظاهراً برای شما جذابیت بیشتری دارند. بسته به طیف مواد – این می تواند راهی آسان برای تبدیل فضای آشپزخانه شما به یک اثر هنری باشد.
بین کابینتی شیشه: مدلی که به عنوان یک ماده پشتی عالی برای آشپزخانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است ورق شیشه است. شیشه ورقه ای بسیار پرهزینه و سهل در نگهداری است و تمیز کردن آن فوق العاده آسان است، که در قسمتی از خانه کمک شایانی می کند که مطمئن شوید سهم عادلانه ای از نشت و پاشیده شدن آن وجود دارد. شیشه می تواند ظاهری سبک تر به فضای شما ببخشد تا هر سبکی را تحسین کند.
چوب: در حالی که این ماده معمولاً برای یک بین کابینتی سنتی استفاده نمی شود، می توان از آن برای ایجاد یک زیبایی شناسی چوبی استفاده کرد، اما همانطور که انتظار می رود، بدون مراقبت، آب بندی و بهبود مناسب، یک بین کابینتی کمتر کاربردی ایجاد کرد و ممکن است به مقداری محافظت نیاز داشته باشد. تحقیقات اضافی برای دانستن اینکه از چه لاکی برای اثر مورد نظر خود استفاده کنید. ولی امروزه شما میتوانید از پارکت لمینت استفاده کنید که محاسن خوب و معایب کمی دارد ومیتواند جای چوب را برای بین کابینتی شما پر کند.

بین کابینتی چیست 02
بین کابینتی چیست 02

هزینه نصب بین کابینتی چقدر است؟

چقدر هزینه نصب بین کابینتی بستگی به متر مربع استفاده شده دارد، اما به خاطر داشته باشید که آشپزخانه ها در اشکال و اندازه های مختلف با زوایای نامناسب تولید می شوند که هزینه نصب حرفه ای را ذهنی می کند.
به طور کلی، سنگ مرمر، سرامیک و چینی همگی تطبیق پذیری را با طراحی ارائه می دهند که به خوبی با سبک های طراحی پشت بین کابینتی همیشه سبز مانند کاشی بین کابینتی آجرنما سازگار است. هنگام کار با این مواد، با دوغاب بازی کنید تا حال و هوای آشپزخانه را تغییر دهید، که می تواند درخشش تیره ای را ارائه دهد یا روشنایی پس زمینه را افزایش دهد، به خصوص هنگام کار با کاشی بین کابینتی سفید.
هنگام انتخاب بهترین کاشی برای بین کابینتی ، همیشه ارزش این را دارد که هدف طراحی خود را در نظر بگیرید. با روند مدرن آشپزخانه تمام سفید، کاشی‌های رنگی ساده آجری می‌توانند رنگ تازه‌ای را به فضای شما اضافه کنند بدون اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهند. اگر به دنبال طراحی دقیق‌تری هستید، مانند یک بین کابینتی به سبک مراکشی با دست، باید بسنجید که چه ماده‌ای جلوه‌ای را که می‌خواهید ایجاد می‌کند و شما را برای سال‌های آینده راضی نگه می‌دارد.

بین کابینتی چیست 03
بین کابینتی چیست 03

بهترین مکان در آشپزخانه برای کاشی های بین کابینتی کجاست؟

پایه اصلی اکثر بین کابینتی ها آشپزخانه است، به خصوص بالای سینک ها و اجاق های اطراف. به طور عملی، پشت بین کابینت دیوار را در برابر لکه های آب و آسیب محافظت می کند – یا علائم ناشی از ابزارها و ابزارهایی که روی پیشخوان قرار دارند.
با این حال، بسیاری از مکان‌های خلاقانه برای اضافه کردن بین کابینتی منطقی هستند. کاشی بین کابینتی را می توان به قسمت دوش حمام، پشت توالت و دیوار پشت سینک و حتی دوش های اطراف اضافه کرد. اخیراً گرایشی به نصب پبین کابینتی ‌ها بر روی سقف برای مشخص کردن واضح شیرآلات سینک و جلوگیری از آسیب آب وجود دارد.

کاشی شیشه ای بین کابینتی چیست 03
کاشی شیشه ای بین کابینتی چیست 03

در فضاهایی که می خواهید یک رویکرد غیر متعارف برای شکل دادن به فضا با کاشی کاری یا مهار جلوه را امتحان کنید، سعی کنید از مرزهای مشخص و واضح استفاده کنید. این می تواند نوعی ریل برای چشم ایجاد کند تا طرح کاشی را در خود جای دهد و اطمینان حاصل شود که کاشی ها در سطح یکنواخت در فرآیند کاشی کاری واقعی قرار می گیرند.
با این حال، دقیقاً در کجا باید کاشی بین کابینتی را در آشپزخانه قرار دهید؟ به طور کلی، کاشی های بین کابینتی به عنوان رویکردی برای رنگ‌آمیزی در خطوط شلوغ‌ترین منطقه آشپزخانه عمل می‌کنند، و اضطراب را با یک مانع محافظ کاهش می‌دهند و در عین حال خود و دیگران را به‌عنوان قطعه‌ای برای اتاق «تعجب» می‌کنند.

کاشی شیشه ای بین کابینتی چیست 02
کاشی شیشه ای بین کابینتی چیست 02

البته، این پروژه‌ها زمانی به آرامی پیش می‌روند که بدانید چه می‌خواهید. امروز با نگاه به داخل سایت ها مثل سایت فروشگاه بین کابینتی ایوان به راحتی سبک خود را بیابید.

1/5 - (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *