کاشی بین کابینتی سفید

کاشی بین کابینتی سفید یخچالی کارشده

کاشی بین کابینتی سفید

انتخاب کاشی بین کابینتی سفید برای آشپزخانه یا پذیرایی فضای شما را زیبا می کند. زیبایی در محیط آشپزخانه بر کل فضای خانه تاثیر می گذارد. به دلیل اهمیت این موضوع، باید  برای خرید کاشی بین کابینتی مناسب را انتخاب کنید.

زیبایی کاشی های سفید را کشف کنید

با انتخاب های زیاد در مورد رنگ کاشی، فراموش کردن اصول اولیه آسان است. برای به دست آوردن نتایج خارق‌العاده به رنگ‌های عجیب و غریب نیاز ندارید. کاشی سفید می تواند هر آنچه را که برای استفاده بهینه از فضای خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. بنابراین در اینجا راهنمای کامل شما برای استفاده از آن است.

برای طراحی رستوران و طراحی ویلا و طراحی باغ رستوران به سایت مراجعه فرمایید

پیشنهاد مقاله: بهترین کاشی بین کابینتی جدید و ارزان در سال 2022

کاشی بین کابینتی سفید

سفید برابر با روشن است

کاشی سفید یک ابزار بسیار موثر برای افزودن روشنایی به هر فضایی است. نه تنها رنگ روشن هر کاشی روشن است، بلکه کل نصب به طور کلی به بازتاب نور در اطراف اتاق کمک می کند. این جلوه را می توان با انتخاب کاشی سفید که دارای روکش براق است، بیشتر کرد.

کنتراست ایجاد کنید

کاشی سفید نیز راهی عالی برای ایجاد کنتراست است. اگر طرح رنگ تیره‌تری دارید، این می‌تواند یک راه بسیار جذاب باشد. همچنین می توانید با احاطه کردن کاشی های خود با دوغاب تیره تر، کنتراست ایجاد کنید.

پیشنهاد مقاله: آموزش نصب کاشی بین کابینتی

یک نگاه تمیز

رنگ سفید رنگی است که ما آن را با تمیزی مرتبط می کنیم. و به همین دلیل، منطقی است که ما بخواهیم از رنگ سفید در خانه های خود استفاده کنیم. در حالی که برخی از مردم بلافاصله این ایده را دوست دارند، برخی دیگر کمی شک دارند زیرا می ترسند گرد و غبار و کثیفی راحت تر روی کفپوش سفید ظاهر شوند.کاشی سفید این تصمیم را ساده می کند زیرا کاشی به خودی خود یک ماده بدون زحمت برای تمیز کردن است، بنابراین می توانید از مزایای دو برابر رنگ سفید آن لذت ببرید و این واقعیت که اگر کثیف شود تمیز کردن آن نسبت به سایر گزینه های کفپوش زمان و تلاش بسیار کمتری می برد.

طیف گسترده ای از سایه ها

سفید فقط به معنای سفید ساده نیست. سایه های بسیار بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما به راحتی می توانید رنگ های سفید را پیدا کنید که با همه فضاها مطابقت داشته باشد و از آنجا که کاشی سفید از مجموعه ای از مواد ساخته می شود، بسیاری از آنها سایه های منحصر به فرد خود را نیز دارند.

پیشنهاد مقاله: 25 مدل کاشی بین کابینتی تیره برای آشپزخانه

اطلاع قیمت کاشی بین کابینتی سفید

زیبایی به یا پذیرایی و آشپزخانه به انتخاب دو رنگ کاشی بین کابینتی سفید براق و کاشی بین کابینتی سفید مات بستگی دارد. کاشی هایی که انتخاب می کنید باید مناسب و زیبا باشند. بنابراین، اگر می خواهید آشپزخانه خود را مدرن کنید یا از سبک دکوراسیون قدیمی خسته شده اید، تنها راه حل شما این است.که کاشی های خود را با چشمانی باز انتخاب کنید. تفاوت اصلی – مات در مقابل براق که دو کلمه ای هستند که اغلب هنگام صحبت در مورد سطح یک محصول استفاده می شوند. حتما این کلمات را در مکالمات مربوط به رنگ، کاغذ، کاشی و سرامیک شنیده اید. تفاوت اصلی بین مات و براق، درخشندگی آنهاست. سطوح مات درخشندگی ندارند در حالی که سطوح براق درخشندگی بالایی دارند.

پیشنهاد مقاله: راهنمای انتخاب کاشی بین کابینتی متناسب با هر سلیقه و بودجه

کاشی بین کابینتی آشپزخانه

کاشی بین کابینتی سفید براق:

سفید براق چیست؟ براق به درخشندگی زیاد به سطح اشاره دارد. در اصطلاح فنی، براق کیفیتی از اپتیک است که نشان می دهد سطح چگونه نور را در جهتی خاص منعکس می کند. رنگ سفید براق رنگ ها یا رنگ های براق یا براق نیز به آن هایی اطلاق می شود که درخشندگی بالایی دارند. درخشندگی به دلیل توانایی سطح در بازتاب خوب نور است. روکش براق را می توان در بسیاری از انواع رنگ ها از جمله رنگ دیوار و کاشی سرامیک رنگ ماشین یافت.

اگر شما از کابینت های سفید های گلس برای دیزاین آشپزخانه خودتان استفاده کرده اید باید بگویم کاشی بین کابینتی سفید براق میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد که هم دیزاین مدرن داشته باشید و هم یک فضای کاملا باز از لحاظ رنگ آمیزی چون همانطور که میدانید رنگ سفید به بزرگتر شدن فضای خانه کمک شایانی میکند و این گزینه میتواند برای آپارتمانهای کوچک یک نکته طلایی باشد ولی این متریال با این رنگ آمیزی از آنجا که ماهیت مدرن دارد میتواند در بسیار از منازل  و آپارتمانها یا حتی رستورانها و باغ رستوران ها نیز استفاده شود که دوست دارند فضایی مدرن به بیننده القا کنند

پیشنهاد مقاله: کاشی آشپزخانه جدید 1400

کاشی بین کابینتی سفید براق

کاشی بین کابینتی سفید مات:

سفید مات چیست ؟کلمه مات اغلب برای صحبت در مورد رنگ ها یا رنگ استفاده می شود. مات به یک سطح مات و صاف اشاره دارد، یعنی سطوحی که براق ندارند. این سطح یا پرداخت نور کمتری را منعکس می کند. رنگ مات به رنگی اطلاق می‌شود که فاقد براق یا درخشندگی کمی
دارد. تمایل دارد نور کمتری را منعکس کند. این روکش مات را می توان در رنگ دیوار، رنگ ماشین مشاهده کرد.

پیشنهاد مقاله: راهنمای انتخاب بهترین مصالح برای کانتر آشپزخانه

کاشی بین کابینتی سفید مات

اگر شما از کابینت های سفید های گلس برای دیزاین آشپزخانه خودتان استفاده کرده اید باید بگویم کاشی بین کابینتی سفید مات هم میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد که هم دیزاین مدرن داشته باشید و هم یک فضای کاملا باز از لحاظ رنگ آمیزی چون همانطور که میدانید رنگ سفید به بزرگتر شدن فضای خانه کمک میکند و رنگ مات میتواند برای شما کمی مشکلات لکه و کثیفی را مرتفع کند که زیاد به چشم نیاید

پیشنهاد مقاله: 4 ایده جذاب برای استفاده از بین کابینتی در آشپزخانه

تفاوت بین سفید مات و سفید براق:

1- سفید مات درخشندگی کمی دارند.سفید براق: سطوح براق درخشندگی بالایی دارند.
2- سفید مات لکه را کمتر بازتاب میدهد و سفید براق خیلی باید تمیز نگهداری شود
3- انعکاس نور در سفید براق بسیار بالاست و جلوه گری خاصی دارد ولی در سفید مات تقریبا انعکاس به حد صفر نزدیک میشود

جمع بندی :

خلاصه مطلب اینکه شما بسته به دیزاین خود از هرکدام از سفید مات یا سفید براق میتوانید استفاده کنید و نکته ای که خیلی متفاوت است در نگهداری سطوح براق و مات است و برای کسانی که دائما برای نظافت دغدغه دارند قطعا توصیه میکنیم از سفید مات استفاده کنید در پایان امیداواریم این مقاله توانسته باشد کمک مناسبی به خرید شما در زمینه کاشی بین کابینتی کرده باشد

راه های ارتباط و مشاوره از کارشناسان ایوان: پیام راسان ها :  09059640710 تلفن ثابت 02122337204 از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 پنجشنبه 9 الی 15

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *