کاشی  بین کابینتی برای کابینت سفید

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

کاشی  بین کابینتی برای کابینت سفید

آیا دوست دارید به روند انتخاب آشپزخانه های تمام سفید ادامه دهید؟ خوب، برخی از طراحان داخلی ممکن است آن را منسوخ یا بیش از حد در دهه گذشته بدانند. با این حال، زیبایی و احساس رنگ سفید و رنگ‌های خنثی مربوطه قابل قیاس نیستند.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید 02
کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید 02

باز هم، هیچ ایرادی در آزمایش الگوهای جدید، رنگ‌های جدید و ظرافت تازه از طریق برخی ترکیب‌های منحصر به فرد وجود ندارد. اینطور نیست؟

بیایید به چند فرصت خلاقانه بپردازیم که می تواند یک بیانیه سبک جدید را برای آشپزخانه های کاملا سفید ایجاد کند. مهم ترین عنصری که جذابیت زیبایی شناسی آشپزخانه های تماماً سفید را ایجاد می کند، کاشی بین کابینتی است. اولاً، در محدوده بینایی طبیعی ما قرار دارد. ثانیا، زمینه ای را برای پر استفاده ترین قسمت آشپزخانه، میز، گاز، سینک و در برخی موارد، کابینت یا یخچال فراهم می کند. و اینکه از لحاظ کاشی بین کابینتی قیمت به صرفه تری دارد

برای خرید کاشی بین کابینتی وارد سایت شوید

بین کابینتی آجرنما مشکی برای کابینت
بین کابینتی آجرنما مشکی برای کابینت

کاشی بین کابینتی مناسب برای آوردن ابعاد بزرگ به تمام آشپزخانه های سفید

راه‌های زیادی برای زیباتر کردن آشپزخانه‌هایتان وجود دارد، که ظاهر بین کابینتی را دوباره تعریف کنید. در اینجا چند توصیه وجود دارد که به شما کمک می کند دیدگاه متفاوتی برای طراحی آشپزخانه خود داشته باشید:

کاشی بین کابینتی آجر طلایی مشکی مارون 01
کاشی بین کابینتی آجر طلایی مشکی مارون 01

کاشی بین کابینتی مرمر

آیا نمی خواهید تضادی را با ظاهر بین کابینتی خود ایجاد کنید؟ کاشی بین کابینتی مرمری با رگه های به رنگ سفید خاکستری کلاسیک لایه برداری و کاشی بین کابینتی ما می تواند گزینه مناسبی برای همراهی باشد. این الگو به ظرافت تمام سفید آشپزخانه شما آسیبی نمی رساند. با این حال، با سایه های رنگی زیبای مایل به خاکستری، نگاهی اجمالی از جذابیت زیبایی شناختی بی نظیری را ارائه می دهد.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید طرح سنگ
کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید طرح سنگ

کاشی بین کابینتی سفید طرح سنگ

آزمایش با اشکال، اندازه‌ها و ترکیب‌های رنگی کاشی‌های بین کابینتی می‌تواند یک بیانیه سبک متفاوت را به‌کلی نشان دهد. اگر دوست دارید که ظاهر قدیمی یا قدیمی به آشپزخانه خود داشته باشید، کاشی بین کابینتی سفید طرح سنگ براق برای بین کابینتی شما عالی خواهد بود.

می‌توانید توالی و ترکیب رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی، نقره‌ای و سفید را خلاقانه انتخاب کنید. بهترین کار این است که ین کابینتی خود را با سایر عناصر آشپزخانه کاملا سفید خود هماهنگ کنید. همانطور که این کاشی ها را بر روی پشت دیوار آشپزخانه خود نصب می کنید، نصب مرکز جذب شما، عزیزانتان در خانه و مهمانان و بازدیدکنندگانی است که وارد آشپزخانه شما می شوند.

کاشی بین کابینتی مشکی براق هندسی
کاشی بین کابینتی مشکی براق هندسی

اضافه کردن مقداری هندسه

یکی از بهترین آزمایش‌ها برای زیباتر کردن پشت دیوار آشپزخانه استفاده از کاشی‌های هندسی است. با این حال، برای اینکه چیدمان رنگ مکمل آشپزخانه های تمام سفید باشد، من به شدت کاشی بین کابینتی آجرنما را با لعاب طبیعی و دارای پخ کنار را توصیه می کنم. الگوی هندسی حس تطبیق پذیری را به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

بین کابینتی آجرنما سنگی طلایی لاجوردی
بین کابینتی آجرنما سنگی طلایی لاجوردی

کاشی بین کابینتی آجرنما براق

الگوی بین کابینتی خود را با ترکیب رنگ هایی مانند بژ، خاکستری و سفید طراحی کنید. در حین طراحی چیدمان، سطح کلی پوشش داده شده توسط بین کابنیتی ، تاثیر بصری حاصله که می خواهید به دست آورید و البته سایر عناصر آشپزخانه کاملا سفید مانند کفپوش پارکت لمینت ، میز، کابینت، یراق آلات و دیوارهای دیگر

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید
کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

ظرافت چوب و آجر را با هم ترکیب کنید

استفاده از الگوهای کاشی بین کابینتی آجرنما برای شیر سینک ، آشپزخانه های شما را شیک نشان می دهد. حالا، چطور می‌توانیم مقداری ادویه به الگوی آجرنما با ظاهر چوبی آنتیک اضافه کنیم؟ هیجان انگیز به نظر می رسد! اینطور نیست؟ کاشی بین کابینتی آجرنما کنار چوب به شما کمک می کند تا به این ترکیب چشم نواز برسید.

بین کابینتی آجرنما سنگی نقره ای
بین کابینتی آجرنما سنگی نقره ای

رنگ های کاشی بین کابینتی را به ترتیب دلخواه خود بچینید تا جذابیت کلی نصب خود را افزایش دهید. باز هم، ظاهر چوبی تاثیر فوق‌العاده‌ای به جلوه‌های بصری آشپزخانه شما می‌افزاید و بهترین سنت، مدرنیته و هندسه آجر به سبک صنعتی را ترکیب می‌کند.

کاشی بین کابینتی براق سفید مشکی
کاشی بین کابینتی براق سفید مشکی

خروجی کاشی بین کابینتی موزائیکی

هر سبک یا انتخابی که ممکن است باشد، می‌توانید بر روی تنوع گسترده موزاییک‌های موزاییک کاشی‌های موزائیک حساب کنید تا با هر سبکی که در ذهن دارید، مطابقت داشته باشد. ساده، خنثی، سنتی یا مدرن، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *