دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید

دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید

 منظور از دکوراسیون منزل مدرن به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین برای اعضای خانواده می باشد. دکوراسیون منزل مدرن بسیار مناسب خانه های آپارتمانی با متراژ های کوچک است زیرا می توانید با استفاده درست از طراحی دکوراسیون منزل مدرن از فضای کمی که در اختیار دارید بیشترین لذت را ببرید و با به وجود آوردن هماهنگی میان رنگ های لوازم خانه به آن ها روح تازه ای ببخشید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن آشنا نماییم بنابراین تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

درباره بازسازی و بازسازی خانه و بازسازی ویلا و بازسازی آشپزخانه کلیک کنید

برای مشاوره 02122337204 پیامرسان ها 09059640710

دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید:

همانطور که می دانید مدرن یکی از سبک های دکوراسیون منزل می باشد. یکی از اصول بسیار مهم در دکوراسیون منزل مدرن  که باید به آن دقت کنید به کار بردن سادگی در کار است. اگر که درون خانه هایی که از طراحی دکوراسیون مدرن برخوردار هستند نگاه کنید هیچ گونه بهم ریختگی را مشاهده نخواهید کرد. به همین خاطر است که خانه هایی با سبک دکوراسیون منزل مدرن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
در دکوراسیون مدرن جدید از تابلوهای جدید که با استفاده از رنگ ها طراحی شده اند داخل منزل به کار برده می شود و دیگر جای تابلوهای قدیمی را گرفته اند. اگر می خواهید از یک دکوراسیون مدرن و شیک برخوردار باشید بهتر است از تابلوهای بزرگ که از قاب خاصی دارا نیستند استفاده کنید.

سبک معماری مدرن در دکوراسیون:

دکوراسیون مدرن به دلیل سادگی که برخوردار است از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این دکوراسیون علاوه بر دیگر سبک ها برای خانه های کوچک نیز کاربرد دارد. سبک مدرن سبکی است که در معماری داخلی بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران بسیار رواج یافته است و توانسته است از طرفداران بسیار زیادی دارا شود. به شکل کلی به هر راه و روش جدیدی که از روش های قدیمی به دور باشد از اسم مدرن برای آن استفاده می نمایند. سبک مدرن در انواع طراحی های داخلی نیز به کار برده می شود و به عنوان یک شاخه هنری در بسیاری از دانشگاه ها درس داده می شود.

سبک معماری مدرن در دکوراسیون

استفاده از رنگ های خنثی و رنگ های روشن در دکوراسیون مدرن:

استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون مدرن منزل انرژی بسیار زیادی را به خانه می بخشد و باید به جرئت گفت که تمام افراد از دیدن همچین خانه ای بسیار لذت خواهند برد و بسیار دوست خواهند داشت.
البته باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از رنگ ها باید نکاتی را رعایت کنید که منجر به از بین رفتن زیبایی های رنگ ها در کنار یکدیگر نشوید. برای این کار می توانید با مشاورین ما در این زمینه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
از رنگ های خنثی نیز در بیشتر مواقع برای زمینه کار استفاده می کنند و در صورتی  جلوه زیبایی خواهد داشت که از ترکیب چند رنگ روشن و خاص برخوردار باشید. در انتخاب رنگ خنثی فرقی نمی کند که آن را به صورت کاغذ دیواری، کفپوش، لمینیت و … انتخاب کنید زیرا تمامی این ها از روش های به وجود آوردن یک زمینه خنثی برای داشتن جلوه ی زیبا می باشد. بنابراین انتخاب رنگ از جمله نکات مهم در دکوراسیون مدرن منزل است.

رنگ های خنثی و رنگ های روشن در دکوراسیون مدرن:

نورپردازی در دکوراسیون منزل:

از جمله دیگر نکات مهم در دکوراسیون مدرن منزل نورپردازی می باشد. به صورت کلی تمامی طراحانی که در زمینه دکوراسیون مدرن فعالیت می نمایند نورپردازی اصولی را جزو عوامل لازم و ضروری برای طراحی دکوراسیون داخلی می دانند. نورپردازی از جمله نقش های کلیدی در برای به وجود آوردن یک حال استاندارد و مناسب را در دکوراسیون مدرن منزل دارا است. برای این که خودتان هم بتوانید نورپردازی منزلتان را تنظیم کنید باید بدانید که چه نوری برای چه خانه ای مناسب است.

پذیرایی در دکوراسیون منزل:

یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی مدرن منزل، سالن پذیرایی هر خانه ای می باشد زیرا آن جا محلی است که مهمان ها در آن قرار دارند و افراد ساعات طولانی تری را به نسبت دیگر بخش های خانه در آن می گذرانند. به همین خاطر به دکوراسیون این بخش باید بسیار اهمیت داده شود که بسیار زیبا و دلنشین طراحی شود.

پذیرایی در دکوراسیون منزل

ناهار خوری در دکوراسیون منزل:

برای بسیاری از افراد قسمت ناهار خوری بسیار خاص و مهم است زیرا آن جا جایی می باشد که یا از مهمان های خود برای خوردن غذا پذیرایی می کنند و با خانواده شان غذا می خورند به همین خاطر است که بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین طراحی دکوراسیون این قسمت باید با دقت بسیار بالایی انجام گردد.
طراحی این بخش از خانه نیز به میزان فضایی که در دسترس است بسیار بستگی دارد. زیرا باید برای طراحی فضای کافی نیز دارا باشید تا بتوان محیطی آرامش بخش و خوبی برای این عزیزان به ارمغان آورد. نور از جمله موارد مهم در این بخش می باشد زیرا باید میز روشن باشد تا بتواند به غذا و ظروف زیبایی و جلوه ببخشد.

ناهار خوری در دکوراسیون منزل

آشپزخانه در دکوراسیون منزل:

آشپزخانه همانطور که از قدیم هم گفتند قلب هر خانه ای به حساب می آید. دکور آشپزخانه جزو اجزای مهم آن می باشد. یک آشپزخانه خوب و ایده آل باید از نورکافی و رنگ های روشن جذاب برخوردار باشد تا آرامش لازم را به فرد ببخشد.

آشپزخانه در دکوراسیون منزل

اتاق خواب در دکوراسیون منزل:

هر یک از اجزای خانه به صورت جداگانه از اهمیت های گوناگونی برخوردار هستند که نباید نادیده گرفته شوند. اتاق خواب نیز جزو بخش های مهم خانه به حساب می آید زیرا بسیاری از ما زمان زیادی از عمر خود را در این مکان میگذرونیم. در اتاق خواب به مدل سرویس خواب باید بسیار اهمیت دهید.  سرویس خواب را باید طبق سبکی که برای کل منزلتان انتخاب کرده اید خریداری نمایید. اگر که لوازم کلی خانه را به سبک مدرن خریداری کرده اید سرویس خوابتان را نیز باید مدرن انتخاب نمایید. موارد دیگری همانند پرده، رنگ دیوار اتاق خواب و کمد دیواری و کاغذ دیواری نیز باید با یکدیگر سازگاری داشته باشند.

اتاق خواب در دکوراسیون منزل

سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل:

طراحی داخلی دکوراسیون سرویس های بهداشتی از جمله نکات مهمی است که در دنیای امروز بسیاری از طراحان آن را مهم تلقی می نمایند زیرا برخورداری از دکوراسیون خوب و مناسب برای این بخش حس دلنشینی را به همراه دارد و از نظافت کافی و دلچسب نیز دارا می شوید. برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن به نوع و مدل کاشی و سرامیک های آن باید بسیار دقت کنید زیرا آن ها فوق العاده در زیبایی و جلوه آن  تاثیر گذار هستند. مورد بعدی که باید به آن اهمیت دهید مدل روشویی می باشد. سعی کنید مدلی که انتخاب می کنید رنگ و مدل کاشی و سرامیک های آن سازگاری داشته باشد. همچنین استفاده از رنگ های مناسب برای سرویس بهداشتی از دیگر نکات بسیار مهم در این بخش می باشد.

سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل

نتیجه گیری:

در دنیای امروز طراحی دکوراسیون مدرن منزل بسیار حائر اهمیت می باشد. تنها با رعایت نمودن نکاتی که در بالا ذکر شد می توانید از دکوراسیون مدرن و بسیار شیک برای منزل خود برخوردار باشید همچنین می توانید از کارشناسان مجرب و حرفه ای ما در این حوزه کمک و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *