سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

1چسباندن کاغذ دیواری دقیقا همون مساله ایی هست که وقتی این متریال دکوراتیو خریده می‌شه ذهن خریداران محترم را به خودش مشغول میکنه!

اینکه کاغذ دیواری روی چه سطوحی چسبیده میشه و روی چه سطوحی نه؛ چالشی هست که قبل از خرید کاغذ دیواری باید بهش فکر کنید، اگرم فکر نکردید اصلا بد به دلتون راه ندید؛ این مقاله رو بخونید ما به شما میگیم کاغذ دیواری کجا چسبیده میشه و کجا قلفتی کنده میشه.

جهت خرید کاغذ دیواری و بازدید از نمایشگاه کاغذ دیواری و اطلاع از قیمت کاغذ دیواری روی لینک کلمات کلیک نمایید

خرید کاغذ دیواری خودش میتونه پر از چالش و سوال باشه؛ اینکه کاغذ دیواری و از کجا بخرم؟ اصن چه کاغذ دیواری مناسب خونه منه؟ رنج قیمت کاغذ دیواری … و هزارتا سوال این شکلی دیگه که وقتی میریم کاغذ دیواری بخریم، قبلش یا بعدش به ذهنمون خطور میکنه

خب بهترین راه حل و پاسخ به این سوالات چی میتونه باشه؟ معلوم پرسیدن سوالاتتون از افراد مطلع و یا خوندن مقالاتی که به سوالهای شما پاسخ مناسب رو میدن. خب پس توی این مطلب هم ما تصمیم گرفتیم به چندتا از سوالات متداول شما درباره اینکه کجاها میشه کاغذ دیواری قابل شست و شو  رو چسبوندن و به طور دقیقتر و ریزتر یعنی سوالات زیر جواب بدیم.

سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

  • آیا کاغذ دیواری روی ام دی اف میچسبه؟
  • آیا کاغذ دیواری روی سرامیک میچسبه؟
  • آیا کاغذ دیواری روی سیمان میچسبه؟
  • آیا کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری میچسبه؟
  • آیا کاغذ دیواری روی زمینه بلکا چسبیده میشه؟
  • آیا کاغذ دیواری روی رنگ و روغن چسبیده میشه؟

آیا کاغذ دیواری روی ام دی اف میچسبد؟

در جواب این سوال باید بگیم که بله! کاغذ دیواری روی سطح انواع ام دی اف، چوب و فلز به آسونی چسبیده میشه و شما با خیال راحت بر حسب سلیقه و نیازتون میتونید کاغذ دیواری رو بر درب کمد، درب اتاق و یا حتی درب کابینت بچسبانید.

جهت خرید کاغذ دیواری و بازدید از نمایشگاه کاغذ دیواری و اطلاع از قیمت کاغذ دیواری روی لینک کلمات کلیک نمایید

آیا کاغذ دیواری روی درب کمد میچسبد؟

چسباندن کاغذ دیواری روی کمد، اگر از جنس چوب، ام دی ااف و یا فلز باشد، اشکالی ندارد.

آیا کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک میچسبد؟

در جواب این سوال بایستی بگیم بله! کاغذ دیواری روی هر سطح صاف و صیقلی که ناصاف نباشد می چسبد. اما چرا این سوال پرسیده می شه. چسباندن کاغذ دیواری بر روی سرامیک دو معنی داره اینکه احتمالا عزیزانی هستند که قصد داارند، از کاغذ دیواری به عنوان بین کابینتی و یا پوشش کاشی فضایی چون سرویس بهداشتی استفاده کنند.
کاغذ دیواری نانوون تنها کاغذ دیواری در جهان است که قابلیت نصب در فضاهای نیمه مرطوب را دارد چرا که به دلیل بافت و الیاف طبیعی آن احتمال کپکزدگی در آن به صفر می رسد. برای خرید کاغذ دیواری نانوون بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا کاغذ دیواری روی سنگ چسبانده می‌شود؟

بله میتوان با مقداری زیر سازی و رعایت چند نکته ساده، به راحتی می‌توانید روی سنگ کاغذ دیواری خود را بچسبانید.

آیا کاغذ دیواری روی سیمان میچسبد؟

خیر کاغذ دیواری را هرگز و ابدا بر روی دیوار سیمانی نچسبانید، چراکه چسب کاغذ دیواری سریعاً در خلل و فرج های سیمان نفوذ پیدا میکند و مانع از اتصال کاغذ یر روی دیوار می شود. با لیسه سیمانی نیز بازهم کاغذ دیواری بر روی دیوار سیمانی نصب نمی شود. برای نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار سیمانی تنها بایستی ابتدا دیوار گچکاری شود و بعد از آن کاغذ بر روی دیوار نصب شود.

آیا کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری میچسبد؟

در جواب این سوال متداول باید بگیم که اول باید کاغذ دیواری های قدیمی روی دیوار را کنده و دیوار را زیرسازی کنید و بعد از آن کاغذ دیواری جدید را نصب کرد و چسباندن کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری کاری دشوار است.

سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

آیا کاغذ دیواری روی زمینه بلکا چسبیده میشود؟

بلکا نوعی پوشش دیواری است که از الیاف سلولوزی ساخته شده است. پوشش دیواری بلکا زمانی بسیار محبوب و پرطرفدار شده بود و چون هم اکنون از محبوبیت آن کم شده، بسیاری در فکر تغییر آن با متریالی مانند کاغذ دیواری هستند.
برای نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار بلکا، ابتدا باید بلکا را از روی دیوار پاک کرد. برای پاک کردن بلکا از روی دیوار کافیست ناحیه مورد نظرتون رو با آب به مدت 5 دقیقه پوشش بدهید و سپس بلکاها را به راحتی تنها با یک کاردک از روی دیوار جدا کنید. سپس اجازه دهید دیوارتان کاملا خشک بشود و بعد ازآن هر قسمتی از دیوار که نیاز به بتونه داشت را بتونه کرده و بعد از ان کاغذ دیواری را نصب کنید.

جهت خرید کاغذ دیواری و بازدید از نمایشگاه کاغذ دیواری و اطلاع از قیمت کاغذ دیواری روی لینک کلمات کلیک نمایید

سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

مشاهده کاغذ دیواری 3 بعدی

آیا کاغذ دیواری روی رنگ و روغن چسبیده میشه؟

بله بهترین زیر ساز برای نصب کاغذ دیواری، قطعا دیواری از جنس رنگ و روغن است که بر روی آن به راحتی کاغذ دیواری با بالاترین دوام و ماندگاری میچسبد.

اگرم قصد خرید کاغذ دیواری با قیمت عالی و کیفیت مناسب را دارید، فروشگاه آنلاین با انواع کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری لاکچری، کاغذ دیواری نانوون، کاغذ دیواری ایرانی و کاغذ دیواری خارجی به صورت فروش حضوری و آنلاین آماده خدمت رسانی به تمام مشتریان عزیز خواهد بود.

آیا کاغذ دیواری روی دیوار گچ و خاک می‌چسبد؟

بله! با مقداری زیرسازی، می‌توان کاغذ دیواری را روی دیوار گچی و خاکی به راحتی چسباند.

آدرس: تهران – خیابان بنی هاشم – کوچه طبری – مجتمع ارغوان – طبقه چهارم واحد ۳۳
تلفن: 6- 02122337204

واتساپ 09059640710
فکس: 02126319413
مدیریت: 09121147337

امتیاز دهید

One thought on “سطوح مناسب نصب کاغذ دیواری

  1. اشتراک ها: افزایش طول عمر کاغذ دیواری با چند ترفند ساده | فروشگاه ایوان تکنیک ساده وکاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *